Yle: Yhdysvalloissa jo lähes kaksi kolmasosaa alle 30-vuotiaista miehistä on sinkkuja.
Heistä vain puolet vastasi jaksavansa etsiä seurustelusuhdetta tai edes satunnaista seksiä. Deittailevat ennemmin tekoälyn luomia botteja. Mitä tekee miehellä, jota ei luonto vie edes elävien naisten seuraan? Ei kai sellaisia miehiä kukaan kelpuuta yhtään mihinkään.
Kommentit (2022)
Asialliset miehet ei haluaa halpaa huzua joka nakoilee ympäriinsä. Naiset taas haluaa kaikki sen saman miehen joka on kylän kovin panomies. Logiikka ei toimi toiseen suuntaan, uskokaa jo naiset. En halua tunkeutua toosaan johon 100+ miestä on lauennut. Kiitos !
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä mies tai jos täällä nyt on useampi kirjoittamassa ovat trolleja sillä muuten ollaan kyllä huolestuttavassa tilanteessa suomalaisten miesten älykkyyden kanssa 😅😅
Mitä mieltä palstailevista naisista?
Mukaanlukien sinä itse, rakas kaarina
Vierailija kirjoitti:
Asialliset miehet ei haluaa halpaa huzua joka nakoilee ympäriinsä. Naiset taas haluaa kaikki sen saman miehen joka on kylän kovin panomies. Logiikka ei toimi toiseen suuntaan, uskokaa jo naiset. En halua tunkeutua toosaan johon 100+ miestä on lauennut. Kiitos !
Kukaan ei myöskään halua sinua. Tasapeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woke ja feminismi + only fans, olkaa hyvä.
Nuo ovat EU:n agendaa palvelevia psyoppeja joihin tyhmimmät ja aivopesuun menevimmät haksahtavat. Ja kuka EU:ta johtaa; rikkaat setä miehet.
Setämies on yhdyssana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on täysin sinun oma valintasi, että seuraat somessa instabeibejä. Muunkinlaisia naisia sieltä löytyy.
Seuraanko? Se että totean niitä olevan on seuraamista? Melkoista miesvihaa taas tarjolla.
Mutta kuten kerroit... muunkinlaisia naisia sieltä löytyy. Aivan. Naisia joka lähtöön. Esittelemässä itseään tavalla tai toisella. Huomioita on saatava.
Mitä sitten jos onkin? Saat ihan itse päättää annatko sitä huomiota vai et.
Kiitos luvastasi! Edelleen puhe on siitä mikä porukka sitä huomiota kaipaa ja kerjää.
Ja kysymys kuuluu, mitä sitten? Jos te toopet haluatte tissi-Jennican elämää sponssata, niin en tiedä miten
Ne naiset saa siitä yleensä rahaa. Wink wink 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin paljon promiskuiteettisia naisia nykyään jotka makoilee ympäriinsä "sleeping around"
Ja vielä enemmän miehiä. Seksi taitaa olla kivaa? Kokeile joskus.
Ei nainen miestä kaipaa. Koira riittää sille ja niitä on paljon tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään. 100 + muuta miestä haluaa. Pärjännemme ilman sinua.
Naisille riittää koira tai suristin 😆😆
Ei sitten muuta kuin, lyöttäytykää Suomen ikäneidot yhteen ja halpis lento Jenkkeihin. Verkot veteen, voi tulla saalis koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme nokittelua ja miesvihaa täällä. Mikäli esim etnisestä ihmisryhmästä puhuttaisiin tähän sävyyn se tuomittaisiin ilman muuta rasistiseksi. Miehet ovat näköjään vapaata ristaa vihapuheissa.
En tunne lähipiiristäni yhtäkään miestä kuka sopisi näihin kuvailuihin. Perheellisiä, töissä käyviä, rehtejä ihan tavallisia miehiä.
Itsekkin olen naimisissa eikä se, että teen kotitöitä tee minusta heikkoa ja alistettua naista. Mies tekee sitten muita hommia ja työt jakautuvat lopulta noin 50/50.Kerrotko tarkemmin noista miehesi tekemistä hommista? Tekeekö hän itse kaikki lämmityksessä tarvittavat halot metsästä asti vai virittääkö telkkarin kanavat?
Siivoaa, tekee ruokaa, käy kaupassa, hoitaa lapsia, leikkaa nurmikon, hoitaa autot ja muut miesten työt, toimii aina kuskina koska en tykkää ajaa.
Joinain kuukausina minulle saattaa jäädä enemmän kotitöitä sillä hän tekee epäsäännöillistävuorotyötä. Tällöin annan hänen ihan omasta halustani päästä helpommalla jotta hän saa levätä. Itse teen pelkkää päivävuoroa niin koen ettei siitä ole minulle liikaa vaivaa.
Toisaalta jos olen itse väsähtänyt ja hän järjestää minulle mahdollisuuden ottaa omaa aikaa, päikkärit jne ja hoitaa vetovastuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä 100 miestä miljoonasta. Ne muut ei enää ole kiinnostuneita naisten parisuhdesirkuksesta.
"Naisille ei ollut ongelma vertailla muista eläinlajeja ihmisiin kun puhe oli uroksen tarpeesta.
"
Kukaan ei puhunut urosten tarpeista mitään vaan urosten tarkoituksesta joka on pelkästään laittaa geeniä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on täysin sinun oma valintasi, että seuraat somessa instabeibejä. Muunkinlaisia naisia sieltä löytyy.
Seuraanko? Se että totean niitä olevan on seuraamista? Melkoista miesvihaa taas tarjolla.
Mutta kuten kerroit... muunkinlaisia naisia sieltä löytyy. Aivan. Naisia joka lähtöön. Esittelemässä itseään tavalla tai toisella. Huomioita on saatava.
Mitä sitten jos onkin? Saat ihan itse päättää annatko sitä huomiota vai et.
Kiitos luvastasi! Edelleen puhe on siitä mikä porukka sitä huomiota kaipaa ja kerjää.
Ja kysymys kuuluu, mitä sitten? Jos te toopet haluatte tissi-Jennican elämää sponssata, niin en tiedä miten
Sulla menee nyt hiukan puurot ja vellit sekaisin. Joudun työssäni olemaan huomion kohteena, enkä yhtään pidä siitä. Sen sijaan pidän isosta palkastani. Luulen, että OF:ssä on vähän sama juttu. Mitäs luulet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä 100 miestä miljoonasta. Ne muut ei enää ole kiinnostuneita naisten parisuhdesirkuksesta.
Hyvä niin. Ei mulla olisi aikaakaan yli sadalle. Siinä on just sopivasti.
Vierailija kirjoitti:
"Naisille ei ollut ongelma vertailla muista eläinlajeja ihmisiin kun puhe oli uroksen tarpeesta.
"
Kukaan ei puhunut urosten tarpeista mitään vaan urosten tarkoituksesta joka on pelkästään laittaa geeniä eteenpäin.
Oletko jälkeenjäänyt vai ymmärsitkö tahallasi väärin?
Epäilen ensimmäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä niin. Ei mulla olisi aikaakaan yli sadalle. Siinä on just sopivasti.
Ja sä olet ainoa joka niistä sadasta kisaa? Hyvä tieto, myös muille naisille.
Äänestettiinkö sut siihen hommaan vai otitko paikkasi voimalla?
Vierailija kirjoitti:
Naisille riittää koira tai suristin 😆😆
Lehtijuttujen perusteella miehet panee apinoita, koiria, sikoja ja lehmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme nokittelua ja miesvihaa täällä. Mikäli esim etnisestä ihmisryhmästä puhuttaisiin tähän sävyyn se tuomittaisiin ilman muuta rasistiseksi. Miehet ovat näköjään vapaata ristaa vihapuheissa.
En tunne lähipiiristäni yhtäkään miestä kuka sopisi näihin kuvailuihin. Perheellisiä, töissä käyviä, rehtejä ihan tavallisia miehiä.
Itsekkin olen naimisissa eikä se, että teen kotitöitä tee minusta heikkoa ja alistettua naista. Mies tekee sitten muita hommia ja työt jakautuvat lopulta noin 50/50.Kerrotko tarkemmin noista miehesi tekemistä hommista? Tekeekö hän itse kaikki lämmityksessä tarvittavat halot metsästä asti vai virittääkö telkkarin kanavat?
Siivoaa, tekee ruokaa, käy kaupassa, hoitaa lapsia, leikkaa nurmikon, hoitaa autot ja muut miesten työt, t
Turhaan vastailet noiden miesvihaajien onelinereihin, ne vain juoksuttaa sinua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivoaa, tekee ruokaa, käy kaupassa, hoitaa lapsia, leikkaa nurmikon, hoitaa autot ja muut miesten työt, t
Sinähän väitit, että sinä teet kotityöt ja mies tekee muita hommia. Mitä nuo siivoamiset ja ruuanlaitot sitten sinusta on, jos ei kotitöitä?
Ei mitään muuta kuin kumottiin väite jonka mukaan miehet haluavat huomiota enemmän kuin naiset. Ihan vilkaisu someen todistaa sen vääräksi.
Yrittäisit seurata keskustelua ennen kuin miesvihakiimassasi haukut toisia.