Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Yhdysvalloissa jo lähes kaksi kolmasosaa alle 30-vuotiaista miehistä on sinkkuja.

Vierailija
26.12.2023 |

Heistä vain puolet vastasi jaksavansa etsiä seurustelusuhdetta tai edes satunnaista seksiä. Deittailevat ennemmin tekoälyn luomia botteja. Mitä tekee miehellä, jota ei luonto vie edes elävien naisten seuraan? Ei kai sellaisia miehiä kukaan kelpuuta yhtään mihinkään.

Kommentit (2022)

Vierailija
1221/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ja silti, vauvasurmia naisten toimesta tapahtuu enemmän kuin kouluampumisia.

Mikä naisia oikein vaivaa?

Kukapa ei sekoaisi, kun tulee taas yksi rääpäle täysin omalle vastuulle, eikä sen hoitoon saa mieheltä apua.

Terveisiin viisaasti valinnut vela

Ja tuollaisten naisten pitäisi selvitä tuottavasta työstä yritysmaailmassa? Mitäs sitten kun saatte vastuullenne firman, divarin, osaston tai tiimin? Tapatte?

Vierailija
1222/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Ihmislajin kuuluukin kuolla sukupuuttoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Länsimaalaiset naiset ovat niin hirveitä ihmisiä muita kohtaan että niitä ei voi millään meriitillä sanoa palkinnoksi jota kannattaisi tavoitella. Ja kaikki tämä johtuu jatkuvasta oman edun tavoittelusta, itsekkyydestä ja siittä ei ei yksikertaisesti kykene ajattelemaan kuin omaa persettään

Miehet eivät ikinä ole muuta tehneetkään. Miksi meidän naisten kannattaisi teidän perseitänne erityisesti ajatella? Huolehdimme itsestämme, lapsistamme, vanhemmistamme, ystävistämme, yhteiskunnan lapsista ja sairaista ja vanhuksista. Se riittää ainakin mulle hyvin.

Te ette ole koskaan huolehtineet miehistä. Edelleen te naiset elätte miesten rahoilla. 

Huolehdipa aikuinen mies itse itses

Laitatko linkin tuohon "tutkimukseen".

Vierailija
1224/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän miesten tarvitse huolia naista. Kumppanuusvanhemmuus on yksi tapa perheellistyä. Varakkaammille vuokrakohtu.

https://menhavingbabies.org/assistance/application1/

https://www.co-parentmatch.com/

https://letsbeparents.com/#download

Vuokrakohtu on laiton täällä. Ja se on sit sama juttu kuin vaikka suojaikärajan kanssa. Suomen lakien mukaan mennään, se että se on jossain laillista ei tee siitä laillista suomessa asuvalle.

Vierailija
1225/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt joku mies alkaa ihan liian innokkaasti hekumoida naisten hak-kaamisella. Ei riitä yksi nyr-kin-isku vaan naiset pitää mou-ka-roida ve-ri-seksi mas-saksi. Ja toiset miehet komppaa. Tuo kertoo ihan tarpeeksi palstapeikoista.

Vierailija
1226/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ryhtynyt, en. En edes kuse tai sylje miehiin päin. Ihan nautin elämästä ilman minkäänlaisia miehiä, eikä elämääni kuulu päihteet, tupakka, bailaaminen, tatuoinnit jne. Olen laatunainen ja säilyttääkseni ylellisen laatuni pysyn kaukana kaikista miehistä. Elämä on silleen mukavampaa :)

--

Mutta täällä sä olet haukkumassa miehiä. Mielenkiintoinen näkemys elämästä nauttimiseen mutta kukin menee tyylillään.

Mitä muuten teet jos sun pitää soittaa palokunnalle? Vaaditko all female panelin paikalle?

Mieti jos sinkkumies sanoisi saman. :D  Ei kukaan nainen tulisi nälvimään miten sairaan miehen pitäisi hommata sitten miehet apuun, koska suurin osa sairaaloiden henkilökunnasta on naisia. Te miehet vain jaksatte ratsastaa toisten miesten s

En ihan ymmärrä mitä sinä kiukuttelet. Tietenkin miehet voivat häippästä broidensa kanssa jonnekin saarelle pelaamaan lentopalloa ja siemailemaan drinkkejä. Aivan vapaasti. Jos se kiinnostaa niin ei kun menoksi, ei teitä taida moni jäädä kaipaamaan. Ihana vapaus tehdä mitä halutaan, puolin ja toisin. Sun mgtow ei ole keneltäkään mitään pois. Go!

Jännä juttu, että aloitukseen linkattu uutinen kertoo juuri tästä, eli amerikkalaismiehet eivät enää hae naisseuraa. Ja vain 1200 viestiä feministien kiljuntaa aiheesta. Eli kuka tässä nyt on se kiukutteleva osapuoli?

-eri-

Vierailija
1227/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Länsimaalaiset naiset ovat niin hirveitä ihmisiä muita kohtaan että niitä ei voi millään meriitillä sanoa palkinnoksi jota kannattaisi tavoitella. Ja kaikki tämä johtuu jatkuvasta oman edun tavoittelusta, itsekkyydestä ja siittä ei ei yksikertaisesti kykene ajattelemaan kuin omaa persettään

Miehet eivät ikinä ole muuta tehneetkään. Miksi meidän naisten kannattaisi teidän perseitänne erityisesti ajatella? Huolehdimme itsestämme, lapsistamme, vanhemmistamme, ystävistämme, yhteiskunnan lapsista ja sairaista ja vanhuksista. Se riittää ainakin mulle hyvin.

Te ette ole koskaan huolehtineet miehistä. Edelleen te naiset elätte miesten rahoilla. 

Linkki?

Vierailija
1228/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko tutkituttaa tuollainen kuulo 😂

Vierailija
1229/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Kerro minulle nainen, mistä saat sen ihailun, jos miehiä ei ole? Naiset tarvitsevat huomiota ja heidän perustarve on tulla huomatuksi. Miten se onnistuu ilman miehiä?

No haloo, mulla on koira :D

Koira on ihastuksissaan aina kun tulen kotiin, se heiluttaa häntää, hyppii ja pyörii ympäri. Se kuuntelee kaikki höpötykseni, on vieressä rapsuteltana, lämmittää jalkojani, eikä koskaan tuomitse.

Koirat usein myös nuolevat (ja parempaakin on tarjolla)

Vanhimmalla koirallani oli tapana tunkea kieli kitalakeen asti, jos suuta vähänkin aukaisi sen naaman edessä. Sen kanssa piti olla tarkkana, ettei ala nauramaan suu auki. Muutaman kerran jälkeen suunsa kuurattuaan oppi pitämään suun kiinni myös nauraessaan :D

Ja sitten tajusit että voi levittää jalkasi ja ottaa vähän maksapasteijaa...

Vierailija
1230/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme nokittelua ja miesvihaa täällä. Mikäli esim etnisestä ihmisryhmästä puhuttaisiin tähän sävyyn se tuomittaisiin ilman muuta rasistiseksi. Miehet ovat näköjään vapaata ristaa vihapuheissa. 

En tunne lähipiiristäni yhtäkään miestä kuka sopisi näihin kuvailuihin. Perheellisiä, töissä käyviä, rehtejä ihan tavallisia miehiä.  

Itsekkin olen naimisissa eikä se, että teen kotitöitä tee minusta heikkoa ja alistettua naista. Mies tekee sitten muita hommia ja työt jakautuvat lopulta noin 50/50.  

Lyhenettynä palstamiehen ajattelu: Vihaan naisia! Miksi en saa naista? Naiset on ihan tyhmiä.  

En ymmärrä. Koko ketjun aiheena on se, että miehet nimenomaan EIVÄT kaipaa naista. Sivusta katsottuna se näyttää olevan ongelma enemmänkin naisille kuin näille miehille itselleen.

Vierailija
1231/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tullainen tutkimus löytyy. En löydä netistä. Vinkkaatko!

Vierailija
1232/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ryhtynyt, en. En edes kuse tai sylje miehiin päin. Ihan nautin elämästä ilman minkäänlaisia miehiä, eikä elämääni kuulu päihteet, tupakka, bailaaminen, tatuoinnit jne. Olen laatunainen ja säilyttääkseni ylellisen laatuni pysyn kaukana kaikista miehistä. Elämä on silleen mukavampaa :)

--

Mutta täällä sä olet haukkumassa miehiä. Mielenkiintoinen näkemys elämästä nauttimiseen mutta kukin menee tyylillään.

Mitä muuten teet jos sun pitää soittaa palokunnalle? Vaaditko all female panelin paikalle?

Mieti jos sinkkumies sanoisi saman. :D  Ei kukaan nainen tulisi nälvimään miten sairaan miehen pitäisi hommata sitten miehet apuun, koska suurin osa sairaaloiden henkilökunnasta on naisia.

Mgtow on kuin joulupukki. Olis kiva jos se olisi olemassa, siitä hyötyisi kaikki, mutta eihän siihen kukaan aikuisten oikeesti usko.

Vierailija
1233/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on täysin sinun oma valintasi, että seuraat somessa instabeibejä. Muunkinlaisia naisia sieltä löytyy.

Seuraanko? Se että totean niitä olevan on seuraamista? Melkoista miesvihaa taas tarjolla.

Mutta kuten kerroit... muunkinlaisia naisia sieltä löytyy. Aivan. Naisia joka lähtöön. Esittelemässä itseään tavalla tai toisella. Huomioita on saatava.

Mitä sitten jos onkin? Saat ihan itse päättää annatko sitä huomiota vai et. 

Kiitos luvastasi! Edelleen puhe on siitä mikä porukka sitä huomiota kaipaa ja kerjää.

Vierailija
1234/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä nyt joku mies alkaa ihan liian innokkaasti hekumoida naisten hak-kaamisella. Ei riitä yksi nyr-kin-isku vaan naiset pitää mou-ka-roida ve-ri-seksi mas-saksi. Ja toiset miehet komppaa. Tuo kertoo ihan tarpeeksi palstapeikoista.

Jep, normimeno. Nainen ei ole samaa mieltä niin nyrkki alkaa puhua ja raisgausfantasiat lennellä. Miehet.

Vierailija
1235/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme nokittelua ja miesvihaa täällä. Mikäli esim etnisestä ihmisryhmästä puhuttaisiin tähän sävyyn se tuomittaisiin ilman muuta rasistiseksi. Miehet ovat näköjään vapaata ristaa vihapuheissa. 

En tunne lähipiiristäni yhtäkään miestä kuka sopisi näihin kuvailuihin. Perheellisiä, töissä käyviä, rehtejä ihan tavallisia miehiä.  

Itsekkin olen naimisissa eikä se, että teen kotitöitä tee minusta heikkoa ja alistettua naista. Mies tekee sitten muita hommia ja työt jakautuvat lopulta noin 50/50.  

Lyhenettynä palstamiehen ajattelu: Vihaan naisia! Miksi en saa naista? Naiset on ihan tyhmiä.  

En ymmärrä. Koko ketjun aiheena on se, että miehet nimenomaan EIVÄT kaipaa naista. Sivusta katsottuna se näyttää olevan ongelma enemmänkin naisille kuin

Silti miehet ovat kirjoittaneet tänne, että naisettomat miehet ryhtyvät kapinoimaan, hyökkäävät väkivalloin naisten kimppuun ja horjuttavat yhteiskuntarauhaa. En ole nähnyt yhdenkään naisen esittävän tuollaisia uhkauksia miehille.

Vierailija
1236/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa, minä puolestaan olen kuullut, että noin 0,5-2% lapsista on muiden kuin isän ja tuo luku SISÄLTÄÄ adoptoidut lapset ja keinohedelmöitetut äidit.

Vierailija
1237/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö linkki?

Vierailija
1238/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkki tähän?

Vierailija
1239/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostus pitää ansaita. Minkäs sille voi, että suuri osa miehistä on luusereita, jotka ei arvostusta ansaitse.

Hyvä huomio. Oletko ajatellut että tuossa voisi olla syy miksi naisia hakataan ja halveksutaan? Naisten pitäisi ansaita se arvostus...

Niin, eipä miehestä vissiin arvostuksen ja hakkaamisen välillä ole mitään. Vaarallinen putkiaivo on mies.

Jep, niinhän naisetkin tekevät, jopa miehiä enemmän. Vaarallinen se on nainenkin.

Vierailija
1240/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies ei tiedä että nämä naiset jotka on nussinut ties kenen kanssa. Että naisten munasarjat kerää niitä geenejä jokaisesta seksikumppanista. Eli se naisen munien genetiikka muuttuu sen mukaan ja lapsi perii niiden kaikkien seksikumppanien ominaisuuksia, joiden kanssa nainen on harrastanut suojaamatonta yhdyntää. Vähänpä tästä puhutaan. Siksi voi tulla geneettisesti jopa toisen rotuinen lapsi kuin mitä mies on.

Aivan totta. Lisäksi luin tuolta samalta sivustolta, että maa on litteä ja kuu on juustoa. Ihan oikeesti!

Time lehden mukaan naisten munasarjat kerää seksikumppanien geneettisia piirteitä.

https://time.com/3461485/how-previous-sexual-partners-affect-offspring/

Ilmeisesti et lukenut juttua tai et ymmärtänyt. Geeneillä ei ole osuutta asiaan. Kärpänen ei muuten ole ihminen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä