Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Yhdysvalloissa jo lähes kaksi kolmasosaa alle 30-vuotiaista miehistä on sinkkuja.

Vierailija
26.12.2023 |

Heistä vain puolet vastasi jaksavansa etsiä seurustelusuhdetta tai edes satunnaista seksiä. Deittailevat ennemmin tekoälyn luomia botteja. Mitä tekee miehellä, jota ei luonto vie edes elävien naisten seuraan? Ei kai sellaisia miehiä kukaan kelpuuta yhtään mihinkään.

Kommentit (2022)

Vierailija
1281/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asialliset miehet ei haluaa halpaa huzua joka nakoilee ympäriinsä. Naiset taas haluaa kaikki sen saman miehen joka on kylän kovin panomies. Logiikka ei toimi toiseen suuntaan, uskokaa jo naiset. En halua tunkeutua toosaan johon 100+ miestä on lauennut. Kiitos !

Ei se mitään. 100 + muuta miestä haluaa. Pärjännemme ilman sinua.

Niinpä 100 miestä miljoonasta. Ne muut ei enää ole kiinnostuneita naisten parisuhdesirkuksesta.

Hyvä niin. Ei mulla olisi aikaakaan yli sadalle. Siinä on just sopivasti.

Ja sä olet ainoa joka niistä sadasta kisaa? Hyvä tieto, myös muille naisille.

Äänestettiinkö sut siihen hommaan vai otitko paikkasi voimalla?

Siis täh? Sähän juuri viittasit siihen, että yhteen naiseen on tehnyt tarpeensa 100 + miestä, ja sua ei ne naiset kiinnosta. Nyt yhtäkkiä niitä miehiä on sata ja niistä kisataan? Nää teidän jutut ei oo nyt yhtään johdonmukaisia, valitan.

Vierailija
1282/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asialliset miehet ei haluaa halpaa huzua joka nakoilee ympäriinsä. Naiset taas haluaa kaikki sen saman miehen joka on kylän kovin panomies. Logiikka ei toimi toiseen suuntaan, uskokaa jo naiset. En halua tunkeutua toosaan johon 100+ miestä on lauennut. Kiitos !

En usko että koskaan olet tuollaisen tilanteen edessä että pääsisit jonkun toisaan tunkeutumaan. Että ihan teoreettinen tilanne sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naisille ei ollut ongelma vertailla muista eläinlajeja ihmisiin kun puhe oli uroksen tarpeesta.

"

Kukaan ei puhunut urosten tarpeista mitään vaan urosten tarkoituksesta joka on pelkästään laittaa geeniä eteenpäin. 

Oletko jälkeenjäänyt vai ymmärsitkö tahallasi väärin?

Epäilen ensimmäistä.

Näytätkö viestin tässä keskustelussa jossa puhutaan urosten tarpeista vertaamalla muihin eliölajeihin? Tarkoituksesta kyllä puhuttiin.

Vierailija
1284/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on täysin sinun oma valintasi, että seuraat somessa instabeibejä. Muunkinlaisia naisia sieltä löytyy.

Seuraanko? Se että totean niitä olevan on seuraamista? Melkoista miesvihaa taas tarjolla.

Mutta kuten kerroit... muunkinlaisia naisia sieltä löytyy. Aivan. Naisia joka lähtöön. Esittelemässä itseään tavalla tai toisella. Huomioita on saatava.

Mitä sitten jos onkin? Saat ihan itse päättää annatko sitä huomiota vai et. 

Kiitos luvastasi! Edelleen puhe on siitä mikä porukka sitä huomiota kaipaa ja kerjää.

Ja kysymys kuuluu, mitä sitten? Jos te toopet haluatte tiss

Sulla menee nyt hiukan puurot ja vellit sekaisin. Joudun työssäni olemaan huomion kohteena, enkä yhtään pidä siitä. Sen sijaan pidän isosta palkastani. Luulen, että OF:ssä on vähän sama juttu. Mitäs luulet?

Olen eri, mutta olen aika varma että OF:ssä ei ole sama juttu. Siellä keskimääräinen kuukausiansio on nimittäin n. 150 $. 

Vierailija
1285/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille riittää koira tai suristin 😆😆

Lehtijuttujen perusteella miehet panee apinoita, koiria, sikoja ja lehmiä.

Kehitysvammaisilta ja ihmiskaupan uhreiltakin ostavat pilkkahintaan alapäätä. Aikamoisia sankareita juu.

Vierailija
1286/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nuo samat, sonnin ollessa nautaeläimen roolissa panee ja nuolee naista.

Vierailija
1287/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh? Sähän juuri viittasit siihen, että yhteen naiseen on tehnyt tarpeensa 100 + miestä, ja sua ei ne naiset kiinnosta. Nyt yhtäkkiä niitä miehiä on sata ja niistä kisataan? Nää teidän jutut ei oo nyt yhtään johdonmukaisia, valitan.

Mä en viitannut mitään. Keskusteluissa on useita henkilöitä.

Sanoit että sata miestä riittää naisille. Tarkensit että ne riittää just sinulle.

Vierailija
1288/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naisille ei ollut ongelma vertailla muista eläinlajeja ihmisiin kun puhe oli uroksen tarpeesta.

"

Kukaan ei puhunut urosten tarpeista mitään vaan urosten tarkoituksesta joka on pelkästään laittaa geeniä eteenpäin. 

Oletko jälkeenjäänyt vai ymmärsitkö tahallasi väärin?

Epäilen ensimmäistä.

Näytätkö viestin tässä keskustelussa jossa puhutaan urosten tarpeista vertaamalla muihin eliölajeihin? Tarkoituksesta kyllä puhuttiin.

Arvelin siis oikein.

Vierailija
1289/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä 100 miestä miljoonasta. Ne muut ei enää ole kiinnostuneita naisten parisuhdesirkuksesta.

Ja sä olet ainoa joka niistä sadasta kisaa? Hyvä tieto, myös muille naisille.

Äänestettiinkö sut siihen hom

Huomaa että olet nainen kun et tuotakaan ymmärrä. 100 miestä on tehnyt tarpeensa sinuun. Niistä sadasta miehestä ovat kiinnostuneet sinun lisäksesi lukuisat muut naiset. Sen sijaan sinusta ja näistä muista mälliämpärihoroista eivät ole (enää) kiinnostuneita ketkään muut miehet. Mikä tässä nyt on epäselvää?

-eri-

Vierailija
1290/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehitysvammaisilta ja ihmiskaupan uhreiltakin ostavat pilkkahintaan alapäätä. Aikamoisia sankareita juu.

Niinpä, ja siltikään sä et kelpaa kenellekään. Itkettääkö?

Vierailija
1291/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä nämä niin kutsutut aikuiset ihmiset, jotka täällä kilpailee toistensa solvaamisessa. 

Vierailija
1292/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä nämä niin kutsutut aikuiset ihmiset, jotka täällä kilpailee toistensa solvaamisessa. 

Naiset ainakin ovat tavallisia suomalaisia naisia, ikä 50+

Miettikää sitä vähän aikaa.

Vierailija
1293/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on täysin sinun oma valintasi, että seuraat somessa instabeibejä. Muunkinlaisia naisia sieltä löytyy.

Seuraanko? Se että totean niitä olevan on seuraamista? Melkoista miesvihaa taas tarjolla.

Mutta kuten kerroit... muunkinlaisia naisia sieltä löytyy. Aivan. Naisia joka lähtöön. Esittelemässä itseään tavalla tai toisella. Huomioita on saatava.

Mitä sitten jos onkin? Saat ihan itse päättää annatko sitä huomiota vai et. 

Kiitos luvastasi! Edelleen puhe on siitä mikä porukka sitä huomiota kaipaa ja kerjää.

Ja kysym

Uskon, että olet eri, mutta sullakaan ei vain äly riitä. Sorry siitä.

Vierailija
1294/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme nokittelua ja miesvihaa täällä. Mikäli esim etnisestä ihmisryhmästä puhuttaisiin tähän sävyyn se tuomittaisiin ilman muuta rasistiseksi. Miehet ovat näköjään vapaata ristaa vihapuheissa. 

En tunne lähipiiristäni yhtäkään miestä kuka sopisi näihin kuvailuihin. Perheellisiä, töissä käyviä, rehtejä ihan tavallisia miehiä.  

Itsekkin olen naimisissa eikä se, että teen kotitöitä tee minusta heikkoa ja alistettua naista. Mies tekee sitten muita hommia ja työt jakautuvat lopulta noin 50/50.  

Kerrotko tarkemmin noista miehesi tekemistä hommista? Tekeekö hän itse kaikki lämmityksessä tarvittavat halot metsästä asti vai virittääkö telkkarin kanavat?

Siivoaa, tekee ruokaa, käy kaupassa, hoitaa lapsia, leik

Miellän itse vain siivoamisen varsinaiseksi kotityöksi. Mies kyllä siivoaa, mutta minä hoidan siivoamisesta suurimman osan. Siivous jakautuu 80/20 koska mies kuitenkin siivoaa välillä niin lisäsin sen hänen ansioluetteloon

Vierailija
1295/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa alle 29-vuotiaista miehistä 90 prosenttia on lapsettomia, ja 35-vuotiaistakin 50 prosenttia. Eli kehitys rantautuu Yhdysvalloista myös tänne.

tuskin ihan noin suuri osa ja 40-vuotiailla miehillä alkaa melkein kaikilla olla lapsia. En tunne ketään yli 40-vuotiasta miestä jolla ei olisi lapsia. 

Minä tunnen näin nopealla laskutoimituksella 7. 

Vierailija
1296/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoit että sata miestä riittää naisille. Tarkensit että ne riittää just sinulle.

Tiedätkö mitä? Tämä saa sinut näkemään varmaan punaista, mutta minun ei ole ikinä tarvinnut kisata miehistä ja olen saanut juuri ne (kyllä, monikossa!), jotka olen halunnut. Ihan joka kerta. Että älä ole huolissasi minun tai muiden naisten kisakunnosta 🙂.

Vierailija
1297/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeistä en tiedä, mutta omassa tuttavapiirissä on paljon lapsettomia, parisuhteettomia miehiä ja naisia. Miehillä korostuu viihteen kulutus: pelit, leffat, sarjat, varmaan myös prno. Hygieniassa osalla puutteita tai elämänhalinnassa muuten.  

Naissinkut on aktiviisempia: käydään kulttuuritapahtumissa (muuallakin kuin leffoissa), harrastetaan liikuntaa, on usein joku lemmikki jne. Ollaan paremmin oikeassa elämässä kiinni, ei niin roikuta fiktiossa. 

En ihmettele, ettei pariskuntia synny, kun elämäntavat ei sovi yhteen. 

Vierailija
1298/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ainakin ovat tavallisia suomalaisia naisia, ikä 50+

Miettikää sitä vähän aikaa.

Entä miksi määrittelisit itsesi? Voisit miettiä sitä vähän aikaa. 

Vierailija
1299/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä olet ainoa joka niistä sadasta kisaa? Hyvä tieto, myös muill

Mutta eihän mulla riittäisi edes aika yhtään enemmälle, joten pitäisikö mun olla tuosta nyt jotenkin siis harmissani vai mikä sun pointti on?

Vierailija
1300/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mitä? Tämä saa sinut näkemään varmaan punaista, mutta minun ei ole ikinä tarvinnut kisata miehistä ja olen saanut juuri ne (kyllä, monikossa!), jotka olen halunnut. Ihan joka kerta. Että älä ole huolissasi minun tai muiden naisten kisakunnosta 🙂.

Ei kyse ole sinusta vaikka narsistina, korjaan, naisena ajatteletkin just noin.

On muitakin naisia. Oletko aina jakanut ne miehet heidän kanssaan? 

jalomielistä, harvoin tuollainen tilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi