Yle: Yhdysvalloissa jo lähes kaksi kolmasosaa alle 30-vuotiaista miehistä on sinkkuja.
Heistä vain puolet vastasi jaksavansa etsiä seurustelusuhdetta tai edes satunnaista seksiä. Deittailevat ennemmin tekoälyn luomia botteja. Mitä tekee miehellä, jota ei luonto vie edes elävien naisten seuraan? Ei kai sellaisia miehiä kukaan kelpuuta yhtään mihinkään.
Kommentit (2022)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista tästä tekee sen, että hiiripopulaatiolla tehdyt kokeet 70-luvulla ovat ennustaneet tämän kehityksen. Tavoitteena oli luoda täydellinen yhteiskunta mistä ei puutu mitään. Kaikkea on helpommin tarjolla. Lyhyesti. Perinteisen naisen roolin hävitessä, naisten itsenäistyminen johtaa yhteiskunnan rappioon. Perinteisiä perheitä ei enää perusteta, lapsia ei nähdä enää tärkeinä asioina yhteiskunnan kannalta vaan vahvojen naisten minä minä kulttuuri loistaa. Maskuliinisuudesta tulee pahaa ja yhteiskunta ei toimi enää samoin. Lapset eivät enää kasva perheissä, joissa on perinteisiä mies- ja naisrooleja. Miehiä käytetään vain seksiin, ei perheen muodostamiseen. Homosuhteet lisääntyy ja yhteiskunnassa esiintyy yhä enemmän henkistä pahoinvointia, kun selkeät tarpeet ja säännöt puuttuvat. Yhteiskunnat hajoavat lopulta sisäiseen kaaokseen. Hiirikokeet toistettiin useita kertoja, koska h
Kuitenkin teillä siellä venäjällä on feminismi laissa kielletty ja samaan aikaan meille suomalaisille sitä opetatte. Hassu juttu.
"Onnea vain miehille matkaan. Minun neuvoni: ellet ole komea ja hyvätuloinen, unohda koko juttu."
Suomen onneksi, kukaan ei kuuntele sinun neuvojasi. Luonteellasi on aika hankala pariitua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Se mitä naiset unohtivat, on että patriarkaatin muotti koski molempia sukupuolia. Kun te vapaudutte muotista, miehet vapautuvat myös."
Tämähän on vain hyvä juttu. Nyt kun vielä saisitte nuo "alfa-miehet", jotka suoltavat kaiken sortin sontaa siitä, millainen miehen pitää olla, hiljaisiksi. Tällöin jokainen mies saisi muodostaa oman käsityksensä siitä, millainen mies haluaa olla.
Te naiset hassusti kuvittelette inhoavanne patriarkaattimiehiä.
Oikeasti miehet joista naiset pitävät eniten, ovat sellaisia jotka ovat saaneet patriarkaalisen kasvatuksen, mutta he ovat oppineet yliopistossa sisäsiisteiksi. Eli ovat päältä päin tasa-arvoisia, mutta kotona ottavat miehen roolin monissakin asioissa.
Oikeasti tasa-arvoisiksi syntymästä saakka kasvatetut miehet eivät teitä sytytä. Puuttuu se maskuliinisuus, jonka patriarkaatti miehiin iskosti.
Oi naiset kuulkaa kuinka mies taas tulee kertomaan meille mistä pidämme ja mistä emme! Oi että tulee ihan 60-70 luku mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistuttaisin mistä tämä kaikki sai alkunsa.
Naiset haluavat seurustella tavismiehen kanssa vasta kun haluavat lapsia.
Koska lapsia hankitaan 30v tienoilla, on täysin ymmärrettävää ettei miehiä kiinnosta lähteä toivottomaan yritykseen saada naista, koska naisia kiinnostaa sinkkuvoimaantuminen ja suosittujen miesten tavoitteleminen. Näiden miesten kanssa koetaan irtopanot, FWB-suhteet, säädöt ja kuukausia kestävät suhteet joissa nainen miellyttää miestä ja komea mies tekee mitä haluaa.
Miehet ovat myös tajunneet etä tilanteen ollessa tämä, kun on odoteltu vaihtopenkillä 10+ vuotta, kolmekymppisenä pitäisi siten pelata naisen ehdoilla. Siinä vaiheessa nainen on ylipainoinen, kyyninen ja mielessä on pikapikainen roadmap häistä lainaneuvotteluihin ja synnärille. Mies saa tässä kuviossa kävelevän työkalupakin osan, ja yli 50% todennäköi
Mun ikäluokkani oli viimeinen ikäluokka joka uskoi naisiin (olen 45). Naiset toimivat jo siten etteivät halunneet seurustella, elleivät saaneet tosi komeaa ja suosittua, tai elleivät halunneet lapsia jo nuorina. 4/5 opiskelukavereista oli sinkkuja koko ajan, ja miesten tapauksessa se kyllä tarkoitti pakkoselibaattia. Mutta meidän ikäluokassa vielä uskottiin naisiin. Kyllä Se Oikea sieltä löytyy, odota vain ja pysy herrasmiehenä.
Sitten ennen 30v ikäpyykkiä hirveä pariutumisrumba, ja siinä ei kauaa aikailtu kun oli pullat uunissa.
Oikeastaan kaikilta osin täyttä tuubaa tämä viesti. Yhden yön jutut olivat yleisiä, eikä niitä kukaan moralisoinut. Ihan tavikset seurustelivat, jutut joko kestivät tai ei. Pakkoselibaatissa olivat ainoastaan ne muutamat opiskelukaverit, joilla oli bileissä erikoisia tapoja, kuten vaikka peniksen upottaminen kiinnostavan naisen oluttuoppiin. Ehkä he olisivat 2020-luvulla päätyneet palstamiehiksi, hekään eivät halunneet luopua vastenmielisistä tavoistaan, vaikka nainen olisi pitänyt saada.
Se on totta, että valtaosin naiset ja miehet ns. uskoivat toisiinsa, eli kihtelivat toisiaan kivasti
N45, yliopistovuodet 1999-2005
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehiä ahdistaa kotityöt ja etenkin siivous, niin valitkaa sellainen nainen, jonka koti on sotkuinen. Se ei nipota sitten yhdessä asuessakaan. Ulkonäköön rahaa laittava nainen tykkää yleensä myös samaa tasoa olevasta kodista. Meitä suurpiirteisiä naisia kyllä on.
Heh.
Te naiset mainitsette aina rahan laittamisen ulkonäköön. Koska se on mitä te haluatte tehdä, kuluttaa rahaa.
Meitä miehiä kiinnostaa 90% hoikkuus ja sporttisuus, 10% se mitä saa rahalla.
Juu hyvin kävisi hoikka ja sporttinen nainen joka ei laita rahaa ulkonäköön ja on suurpiirteinen kotona (olen itse tällainen, paitsi mies). Arvaahan löytyykö sellaista?
Ei tarvitse arvata, olet palstan kelpuuttajajankuttaja, tunnettu ikisinkku. Tosin et ole suurpiirteinen vaan pakonomaisen nuuka, viittaat siis ankeaan elämäntyyliin joka yhdessä naisvihan kanssa selittääkin yksinäisyytesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Se mitä naiset unohtivat, on että patriarkaatin muotti koski molempia sukupuolia. Kun te vapaudutte muotista, miehet vapautuvat myös."
Tämähän on vain hyvä juttu. Nyt kun vielä saisitte nuo "alfa-miehet", jotka suoltavat kaiken sortin sontaa siitä, millainen miehen pitää olla, hiljaisiksi. Tällöin jokainen mies saisi muodostaa oman käsityksensä siitä, millainen mies haluaa olla.
Oikeasti miehet joista naiset pitävät eniten, ovat sellaisia jotka ovat saaneet patriarkaalisen kasvatuksen, mutta he ovat oppineet yliopistossa sisäsiisteiksi. Eli ovat päältä päin tasa-arvoisia, mutta kotona ottavat miehen roolin monissakin asioissa.
Oikeasti tasa-arvoisiksi syntymästä saakka kasvatetut miehet eivät teitä sytytä. Puuttuu se maskuliinisuus, jonka patriarkaatti miehiin iskosti.
Mikä se miehen rooli oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisivatko miehet sitten vielä nykyäänkin vakiintua nuorina?
Kyllä. Mutta ennen kuin seuraa se vakio Freudian Slip, niin vakiintuminen nuorena ei ole sama asia kuin lasten hankkiminen nuorena.
Ja tämä ei koske niitä komeita menomiehiä, jotka haluavat pomppia kukasta kukkaan, vaan tavismiehiä jotka ovat nuorille naisille pelkkää ilmaa kunnes on aika perustaa perhe ja katsella turvallista perusperttiä rinnalle.
Mutta miehen pitää tietää nuorena, haluaako hän lapsia vai ei. Hänen pitää kertoa naiselle, että hän haluaa olla kahden lapsen isä ennen 30-vuotispäiväänsä ja ensimmäisen yritys alkaa viiden vuoden kuluttua. Ei niin, että mies alkaa vasta siinä vaiheessa miettiä, josko ne lapset olis kiva juttu vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistuttaisin mistä tämä kaikki sai alkunsa.
Naiset haluavat seurustella tavismiehen kanssa vasta kun haluavat lapsia.
Koska lapsia hankitaan 30v tienoilla, on täysin ymmärrettävää ettei miehiä kiinnosta lähteä toivottomaan yritykseen saada naista, koska naisia kiinnostaa sinkkuvoimaantuminen ja suosittujen miesten tavoitteleminen. Näiden miesten kanssa koetaan irtopanot, FWB-suhteet, säädöt ja kuukausia kestävät suhteet joissa nainen miellyttää miestä ja komea mies tekee mitä haluaa.
Miehet ovat myös tajunneet etä tilanteen ollessa tämä, kun on odoteltu vaihtopenkillä 10+ vuotta, kolmekymppisenä pitäisi siten pelata naisen ehdoilla. Siinä vaiheessa nainen on ylipainoinen, kyyninen ja mielessä on pikapikainen roadmap häistä lainaneuvotteluihin ja synnärille. Mies saa tässä kuviossa kä
Mielipiteesi ei ole relevantti, koska olet nainen.
1) Naiset huomaavat vain suositummasta päästä olevat miehet, ette te kiinnitä huomiota siihen onko joku harmaan tavallinen yliopistonörtti koskaan naisen kanssa
2) Jos mies on vailla naista, ei hän kerro sitä muille, koska naiset haluavat miehiä jotka saisivat muitakin naisia
Sekin on sanottava, että yliopisto-opiskelijat vakiintuvat hieman useammin kuin esimerkiksi AMK-opiskelijat. Minulla on kokemusta molemmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suomen parisuhdeväkivallan yleisyydestä päätellen se ei ole ollenkaan negatiivinen piirre miehessä. Ainoastaan heikkoitsetuntoiset ja masentuneet jää yksin."
Kyllä se on edelleenkin negatiivinen piirre.
Jos todella olisi, niin nämä miehet jäisi yksin. Mutta silti he saavat jopa uusia mahdollisuuksia ja naiset monesti katselee sitä väkivaltaista miestä jopa vuosia.
Niin katselee ja siihen on monia syitä. Yksikään niistä syistä ei ole se, että väkivaltaisuus olisi positiivinen tai edes neutraali piirre.
Mitäs naiset ovat heikkoja ja alistuvat väkivaltaiseen suhteeseen? Nyt sitä voimaantumista peliin.
Miksi miehet tekee samaa? Miehetkään eivät jätä väkivaltaista puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään kenenkään ei kannata tyytyä toiseen. Siitä seuraa lähes poikkeuksetta ero jossain vaiheessa, kun parempi tulee vastaan. Tuon luulisi olevan itsestäänselvyys.
Niin luulisi, mutta siellä te olette nyrkkeilysäkkeinä ja ero tulee yli 50% varmuudella.
Taisitte tyytyä koska hyvät miehet eivät vaivaudu leikkimään kanssanne vaan elävät mielummin omaa elämäänsä.
Justhan sinä kirjoitit, että miehet kokevat naisia enemmän parisuhdeväkivaltaa. Silloin ero on vain hyvä ratkaisu. Suomessa erotaan ihan liian vähän vaikka parisuhde on huono.
En kirjoittanut. Kirjoitin että miehet kokevat enemmän vakavaa parisuhdeväkivaltaa. Sekin että vaimoni läpsäisi minua, säikähti itse asiaa ja rupesi itkemään oli väkivaltaa, mutta en minä hoitoa sen vuok
Millaisessa tilanteessa läpsäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisivatko miehet sitten vielä nykyäänkin vakiintua nuorina?
Kyllä. Mutta ennen kuin seuraa se vakio Freudian Slip, niin vakiintuminen nuorena ei ole sama asia kuin lasten hankkiminen nuorena.
Ja tämä ei koske niitä komeita menomiehiä, jotka haluavat pomppia kukasta kukkaan, vaan tavismiehiä jotka ovat nuorille naisille pelkkää ilmaa kunnes on aika perustaa perhe ja katsella turvallista perusperttiä rinnalle.
Mutta miehen pitää tietää nuorena, haluaako hän lapsia vai ei. Hänen pitää kertoa naiselle, että hän haluaa olla kahden lapsen isä ennen 30-vuotispäiväänsä ja ensimmäisen yritys alkaa viiden vuoden kuluttua. Ei niin, että mies alkaa vasta siinä vaiheessa miettiä, josko ne lapset olis kiva juttu vai ei.
Miksi sitten sen komean miehen ei tarvitse tietää?
Nainen seurustelee ilomielin komean miehen kanssa sen 2-4kk, vaikka tämä on vaihtanut naisystävää kuin sukkaa eikä todellakaan mainitse sanallakaan mistään lapsiasioista.
Hassusti vasta sen tavismiehen pitää tietää tasan tarkkaan mitä haluaa, ja sen on oltava samaa kuin mitä nainen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä vähän tyrmistynyt tiedosta, että töissä käyvät, lapsensa hoitavat naiset noin vain puukottavat aviomiestään kesken arkisten askareiden. Vaikea uskoa sitäkään, että yksikään näistä ei mene rikostutkintaan ja syytteeseen, koska miehet eivät suostu kertomaan, kuka sen puukon kylkeen tökkäsi.
Mutta et ole tyrmistynyt väitteestä että mies tekisi noin lapsia hoitavalle vaimolleen?
Ymmärrän. Sitä se miesviha teettää.
Minä en tiedä mitä pahaa tein vaimolleni. Yhtäkkiä hänestä kasvoi minä minä ihminen, unohti lapset ja minut alkoi elämään minä minä elämää. Vaimo kohdisti minuun monen laista henkistä väkivaltaa.
Tämä on nykyajan trendi ja en ole asian kanssa yksin. Amerikassa on tutkittu asiaa ja siellä naiset lähtevät sekoilemaan viimeisen lapsen synnyttyä.
Todella upeaa, että naiset heräävät ja elävät itselleen. Isähän voi hoitaa lapsia. Kaikkien ei tarvitse jättää omaa elämäänsä elämättä, kuten Sirpa Selänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehiä ahdistaa kotityöt ja etenkin siivous, niin valitkaa sellainen nainen, jonka koti on sotkuinen. Se ei nipota sitten yhdessä asuessakaan. Ulkonäköön rahaa laittava nainen tykkää yleensä myös samaa tasoa olevasta kodista. Meitä suurpiirteisiä naisia kyllä on.
Heh.
Te naiset mainitsette aina rahan laittamisen ulkonäköön. Koska se on mitä te haluatte tehdä, kuluttaa rahaa.
Meitä miehiä kiinnostaa 90% hoikkuus ja sporttisuus, 10% se mitä saa rahalla.
Juu hyvin kävisi hoikka ja sporttinen nainen joka ei laita rahaa ulkonäköön ja on suurpiirteinen kotona (olen itse tällainen, paitsi mies). Arvaahan löytyykö sellaista?
Kaikkia ei kiinnosta kotona jumppaaminen. Rönttävaatteet tai hoitamattomat hiukset ei myöskään ole monen naisen ykkösvalinta. Ulkonäköön menee rahaa, ei se hyvä iho ja hyvän näkiset hiukset itsestään tule. Osa työpaikoistakin on sellaisia, että siellä ei voi olla rikkinäisissä verkkareissa ja crockseissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä miehen roolin kotona, missä asioissa? Tasa-arvoinen mies nimenomaan sytyttää naisia. Koska tällainen mies arvostaa naista ja hänen panostaan siinä parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas haluaisin nuorena lapsen, joskus 25v mutta siihen on 3 vuotta aikaa ja haluaisin tietenkin hyvän isän lapselleni, niin nykymiehistä vaikee sellasta löytää. Varsinkin oman ikäsistä kuka edes haluaisi noin nuorena lapsen.
Tee ainakin omalle lapsellesi palvelus ja jätä hänet tekemättä kokonaan mieluummin kuin teet hänet yli-ikäisen miehen kanssa. Juuri nuo + nelikymppiset periyttävät tarkkaavaisuus ym. häiriöitä kun sperma on jo eltaantunutta.
Puhuin nyt ennemminkin 30v miehistä. 40v en huolisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se hyvä että meillä on täällä pastalla miesselittäjä, joka tietää mitä me kaikki naiset kollektiivisesti ajattelemme ja haluamme. Miten me muuten voisimme tietää, mitä pitää haluta ja ajatella?
Tuohan on mahtava uutinen. Vastaavaa saisi tapahtua joka puolella, niin alkaisi väkimäärä hiljalleen pienentyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa ei ole miehelle muuta hyvää kuin säännöllinen seksi. Joillekin voi olla tärkeää myös lapset ja perhe-elämä, mutta nämä miehet ovat selvässä vähemmistössä. Parisuhteen ylläpitäminen vaatii kuitenkin nykyään mieheltä aivan liikaa, jotta se korvaisi parisuhteen hyödyt.
No ei se nyt oikeasti ihan hirveitä vaadi. Ellei tietenkin uskollisuus, osallistuminen parisuhteeseen ja kodinhoitoon ja ajan viettäminen sen puolison kanssa ole liian vaatimista. Jos näin, olet oikeassa, parisuhde vaatii nykyään mieheltä aivan liikaa.
Oletko nyt aivan varma että vaatimukset päättyvät tuohon :)
Olen.
Mitä muuta parisuhteen ylläpitäminen sitten muka vaatii?
Niin. Kaikki naisten vaatimukset saa oikeastaan niputettua tuohon "osallistuminen parisuhteeseen" alle. Siihen voi vedota jos mies lihoo, menettää työnsä, ei tienaa tarpeeksi, tai nainen haluaa vain testata markkina-arvonsa.
Valitettavasti naisten kognitiiviset kyvyt eivät ole järin kehittyneet joten miehenä tiedän paremmin mitä he itse haluavat.
Yhdysvalloissa avioero on käsittääkseni hyvin kallis. Nainen saa kaiken omaisuuden ja lapset. Se voi pelottaa miehiä. Juu tämä on vain oma luuloni.