Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kuivahtanut avioliitto pelastetaan?

Vierailija
26.12.2023 |

Lapset ovat teini-ikäisiä, yksi jo muuttamassa pois kotoa. Mies kantaa maailman painoa harteillaan töistä uupuneena ja tuntee vanhenevansa, niin kuin vanheneekin, minäkin vanhenen. 

Nyt kun olemme yhä enemmän kaksin, kaipaisin sitä, että meillä olisi aikaa toisillemme ja kiinnostusta toisiamme kohtaan. Iltapäiväseksiä, kun talo on nuorisosta tyhjä. Koen loukkaavana, ettei miehelle tule tällainen mieleen - istuu tietokoneellaan, huokailee, mököttää eikä huomaa vihjeitä. Yhteiset hetket päätyvät usein riitelyyn lasten asioista. Mies ei hyväksy aikuistuvien lasten ratkaisuja ja kaataa murheensa minun niskaani. Libido, mikä se on?

Kumpikaan meistä ei ole vielä viittäkymmentä, ja olen alkanut tehdä ristisanatehtäviä. Tässäkö tää oli? Erota en aio, mutta vanhemmillanikin tuntuu olevan enemmän elämää kuin meillä.

Kommentit (138)

Vierailija
101/138 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei huomaa vihjeitä" ... jos vaan puhuisi joskus suoraan mitä tahtoo ja kaipaa. 

Ei se helppoa ole mutta kannattaisi puristaa ulos.

Mitä jos tahtoo nuoremman naisen? Moni ikääntyvä mies herää henkiin uuden, nuoren puolison myötä. Ja varmasti nainenkin. Vaihtamalla paranee. Vanha näivettynyt suhde, vuosikausia tuttu kumppani, varsinkin miehet kaipaa vaihtelua. 

Vierailija
102/138 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedät kuivat yksin? Älä tee niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/138 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ehkä jaksaa eläkkeellä, mutta siihen on helposti 20 vuotta aikaa tällä menolla. Mutta hyvä pointti, en halua olla aiheuttamassa lisää hankaluuksia elämään vaatimuksillani. Ehkä mun vain pitää löytää omaan elämääni muita asioita, jotka pitävät mut elossa. En halua ristikkomummoksi tässä iässä.

ap

Yritin tuota itse. Ei ne omat menot ole niin kivoja, jos niitä kivoja juttuja ei koskaan voi jakaa kumppaninsa kanssa. Ei tämä ainakaan meillä tule koskaan muuttumaan. Olen miettinyt, että jos eroisimme, miehellä voisi ainakin alkuhuumassa olla enemmän virtaa jonkun muun kanssa. Minä voisin löytää sellaisen kumppanin, joka tykkää liikkua kodin ulkopuolella. Mies ei halua erota, joten se on jäänyt. Minäkin kyllä rakastan häntä. Seksiä ei ole ollut 8 vuoteen. Olen viisikymppinen, mies 10v vanhempi.

Vierailija
104/138 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies - Nainen

45 - 35

50 - 40

------------------------------------------- PAHA 💩💩💩💩

55 - 45

--------------------💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩

60 - 50

65 - 55

70 - 60

75 - 65

80 - 70

85 - 75

90 - 80

95 - 85

100 - 90

105 - 95

110 - 100

Mies - Nainen

Vierailija
105/138 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
106/138 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ainakaan meillä tule koskaan muuttumaan.

Olen miettinyt, että jos eroisimme, miehellä voisi ainakin alkuhuumassa olla enemmän virtaa jonkun muun kanssa.

Minä voisin löytää sellaisen kumppanin, joka tykkää liikkua kodin ulkopuolella.

Mies ei halua erota, joten se on jäänyt. Minäkin kyllä rakastan häntä.

Seksiä ei ole ollut 8 vuoteen.

Olen viisikymppinen, mies 10v vanhempi.

Onneksi olkoon vaan.

Vierailija
107/138 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei pahemmin jutella varsinkaan jos suhteisiin jäädään. Kukapa kykenevä vahva nainen kertoisi että häntä kohdeltu kun kynnysmattoa?

Ap toi ukkosi kiukuttelu kotona myös viittaa toiseen. Onko paljo ylitöitä?

Tuli kaapista. Bii ja panee ja ottaa peräsuoleensa miesten kanssa.

On nyt ex.

Vierailija
108/138 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautumalla lempeydellä väsähtäneeseen puolisoon. Antamalla tilaa ja aikaa. Kuuntelemalla ja pienillä hellillä eleillä. Jatkuvat vaatimukset rasittavat. 

Vierailija
109/138 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi et eroa? Turhaan luovut omasta elämästä. 

Vierailija
110/138 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki rakastaja.

Vierailija
111/138 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muutetaan piimäksi muuttunut maito takaisin tuoreeksi maidoksi?

Vastaus on: ei mitenkään.

Vierailija
112/138 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muutetaan piimäksi muuttunut maito takaisin tuoreeksi maidoksi?

Vastaus on: ei mitenkään.

Moni pitää piimästä. 

Vierailija
113/138 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet mitään vihjeitä ymmärrä -vaan suoraa puhetta ja toimintaa

Vierailija
114/138 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne ratkaisee aina. Jos kaikesta ajattelee aina vmp, niin ei sitä parempaa sillä tavalla ainakaan saavuta.

Vierailija
115/138 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä odota mieheltä yhtään mitään. Et mitään. Anna sen olla. TÄTÄ EI VOI NAISELLE RIITTÄVÄSTI PAINOTTAA. Miehet ei yleensä lainkaan tajua että naisilla on odotuksia joihin he ovat pettymys. He ymmärtävät vain selkeästi kommunikoidut asiat. Sanoin tai käytöksellä. 

Sitten, ota vastuu omasta elämästä. Tee kaikkea kivaa. Harrastuksia, matkoja, illanviettoja. Ja jos tykkäät vielä nautinnosta niin ilmoita miehelle milloin aiot tyydyttää itsesi ja kysy haluaako osallistua lelujen käyttöön. Tarkenna että mitään penetraatiota ei ole tarjolla. Vain lelujen käyttöä. 

Alkaa mies ehkä virkkumaan. Tai ei ala. Mutta sun elämä on 100 kertaa kivempaa!!

Ja siis odotusten lopettaminen ei liity lasten tai kodinhoitoon liittyviin asioihin, niissä pitää olla 50-50 vastuujako täysin selvä. Siitä ei tingitä. 

T. VUODEN TOIMINUT NÄIN - SUOSITTELEN!

Vierailija
116/138 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon on liiton aikana kertynyt kiloja? Pukeudutko kulahtaneisiin kaapuihin, toppahousuihin ja kuoma-saappaisiin? Onko kauneudenhoitosi luokkaa 'sipaisu perusvoidetta tarvittaessa'?

Mies lihoo sohvalla. Käyttää liikaa alkoholia, ei ole edes vanha, mutta lääkkeitä löytyy jo ties mihin vaivaan. Mitään ei ole valmis oman kuntonsa eteen tekemään. Pitäisin ihmeenä, jos tässä tilanteessa alakerrassa tapahtuisi yhtään mitään. 

Itse painan saman verran kuin tavatessamme nuorena. Seksittömässä liitossa elämisen tekee vielä kivuliaammaksi se, kun tietää, että muualta olisi mahdollisuus saada vielä rakkautta. 

Miksi et hanki sivusuhdetta, jos et halua erota. Olisi helpotus teille molemmille.

Vierailija
117/138 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdette kerran kuussa vk.loppulomalle hotelliin. Siellä ei sitten ole niitä kodin murheita eikä tietsikkaa jota kokoajan näpertää. Ulkoilette, vietätte aikaa hotellin spassa, ruokailette ravintolassa, lepäätte. Mieskin saa nukkua ja levätä siellä hotellissa rauhassa. Miehet on loppujen lopuksi aika helppoja: lepoa, ruokaa, seksiä, repeat. Ja sama pätee naisiin, tai no romantiikka useille tärkeää edellisen listan lisäksi. Ketään ei väsyneenä ainakaan jaksa seksi kiinnostaa. 

Vierailija
118/138 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdette kerran kuussa vk.loppulomalle hotelliin. Siellä ei sitten ole niitä kodin murheita eikä tietsikkaa jota kokoajan näpertää. Ulkoilette, vietätte aikaa hotellin spassa, ruokailette ravintolassa, lepäätte. Mieskin saa nukkua ja levätä siellä hotellissa rauhassa. Miehet on loppujen lopuksi aika helppoja: lepoa, ruokaa, seksiä, repeat. Ja sama pätee naisiin, tai no romantiikka useille tärkeää edellisen listan lisäksi. Ketään ei väsyneenä ainakaan jaksa seksi kiinnostaa. 

No minua ei ainakaan naisena haluttaisi tilanteessa, jossa kerran kuussa on sitä romantiikkaa ja yhtäkkiä kauheat paineet seksilomalle

Vierailija
119/138 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olemme yhä enemmän kaksin, kaipaisin sitä, että meillä olisi aikaa toisillemme ja kiinnostusta toisiamme kohtaan. Iltapäiväseksiä, kun talo on nuorisosta tyhjä. Koen loukkaavana, ettei miehelle tule tällainen mieleen - istuu tietokoneellaan, huokailee, mököttää eikä huomaa vihjeitä.

Oletko kertonut toiveesi hänelle suoraan?

Yhteiset hetket päätyvät usein riitelyyn lasten asioista. Mies ei hyväksy aikuistuvien lasten ratkaisuja ja kaataa murheensa minun niskaani. Libido, mikä se on?

Ehkä miehelle olisi tärkeää jakaa huoli lapsistanne.. kenen muun kanssa hän sen jakaisi? Haluat seksiä mutta henkistä etäisyyttä?

Kumpikaan meistä ei ole vielä viittäkymmentä, ja olen alkanut tehdä ristisanatehtäviä. Tässäkö tää oli? Erota en aio, mutta vanhemmillanikin tuntuu olevan enemmän elämää kuin meillä.

Nyt äkkiä harrastamaan ja seikkailemaan!

Vierailija
120/138 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin käy vieraissa vuoden ajan ihan luvan kanssa.