Mikä oli Sylvi Salosen suuri salaisuus
Josta Iltasanomat kirjoittaa tänään.
Sekö että hän oli yksin, yksinäinen
Kommentit (64)
Jos ei ole tasoistaan seuraa niin ei ne muutkaan kiinnosta. Ennemmin yksin kuin huonossa seurassa,sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Olin töissä osastolla, jossa SS menehtyi. Sanotaanko, että ei ihme, että oli yksinäinen. Huulipuna ja kynsilakka toivottavasti lohduttivat viime hetkillä. (Harvoja muistaa tällaisen ajan jälkeen. Rauha hänelle.)
Olen tavannut hänet yksissä juhlissa ja oli kyllä ylimielinen diiva.
Hänellä oli pitkä suhde johonkin naimisissa olevaan mieheen. Joskus, jostain olen lukenut.
Ei vaan se oikea osunut kohdalle luulen
Eihän se mikään salaisuus ollut/ole.
Aikamoisia vaatimuksia hänellä oli ympäristölleen.
Jännä ristiriita työläisroolien ja diivan yksityiselämän välillä. Mielikuvahan monille hänestä jäi nimenomaan roolien kautta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mikään salaisuus ollut/ole.
Iltalehti ylireagoi kaikki jutut. Näin se saa ihmiset maksamaan jutuistaan.
Näyttävä isokoinen aikansa amatsoni.
Kaikilla meillä on joku salaisuus silloin kun olemme kuolleita. Suuruuden määrittelee joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Näyttävä isokoinen aikansa amatsoni.
Aika lyhyt oli, eikä kookas muutenkaan. Minulla oli "ilo ja kunnia" nähdä häntä välillä kaupassa, jossa työskentelin nuorena. En ihmettele, että diivaksi mainittiin. Ihme keekoilija.
Ei millekään selvinnyt mikä se salaisuus oli.
Lesbo varmaan se salaisuus mutta lehti ei uskalla kirjoittaa
Luonne, joka johti yksinäisyyteen.
Tais olla kuspää tai ainakin vettä polvessa
Oliko hän ylemmyydentuntoinen diiva vai esittikö vain? Minulle jäi epäselväksi se, oliko hän tosissaan Sylvi Salonen avenue -juttujensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan se oikea osunut kohdalle luulen
Ihminen, joka vielä eläkeiässäkin väittää noin, on aina täysi kusipää. Joillain on aivan liian suuret luulot itsestään ja siksi he yleensä etsivät jotain täydellisyyttä hipovaa prinssiä/prinsessaa. Eihän sellaista tietenkään koskaan tule vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa lesbossa, ihme öyhötystä kun homukkaa tursuaa ovista ja ikkunoista🤮
Vierailija kirjoitti:
Salosen aikana lesbous pidettiin kaapissa. Lehti varmaan ajattelee se loukkaa Salosen ihailijoita jos asia paljastetaan vaikka sillä ei ole mitään väliä koska SS olisi yli sata jos eläisi ja ns fanitkin jo kuolleet.
Iltaroskalehti sitten kivasti vihjailee . Tuosta jutusta kävi ilmi ettei mitään miehiä koskaan ollut joten ihmiset osaa lukea rivien välistä.
Olin töissä osastolla, jossa SS menehtyi. Sanotaanko, että ei ihme, että oli yksinäinen. Huulipuna ja kynsilakka toivottavasti lohduttivat viime hetkillä. (Harvoja muistaa tällaisen ajan jälkeen. Rauha hänelle.)