Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kuivahtanut avioliitto pelastetaan?

Vierailija
26.12.2023 |

Lapset ovat teini-ikäisiä, yksi jo muuttamassa pois kotoa. Mies kantaa maailman painoa harteillaan töistä uupuneena ja tuntee vanhenevansa, niin kuin vanheneekin, minäkin vanhenen. 

Nyt kun olemme yhä enemmän kaksin, kaipaisin sitä, että meillä olisi aikaa toisillemme ja kiinnostusta toisiamme kohtaan. Iltapäiväseksiä, kun talo on nuorisosta tyhjä. Koen loukkaavana, ettei miehelle tule tällainen mieleen - istuu tietokoneellaan, huokailee, mököttää eikä huomaa vihjeitä. Yhteiset hetket päätyvät usein riitelyyn lasten asioista. Mies ei hyväksy aikuistuvien lasten ratkaisuja ja kaataa murheensa minun niskaani. Libido, mikä se on?

Kumpikaan meistä ei ole vielä viittäkymmentä, ja olen alkanut tehdä ristisanatehtäviä. Tässäkö tää oli? Erota en aio, mutta vanhemmillanikin tuntuu olevan enemmän elämää kuin meillä.

Kommentit (138)

Vierailija
41/138 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kornilta ehdotukselta alkaa ehdottaa seksileluja miehelle, jota ei kiinnosta seksi (tai mikään muukaan) muutenkaan. Tähän asti on ollut seksiä noin kerran viikossa sentään, ja se on aina ollut hyvää. Ehkä se on ollut miehelle kuitenkin velvollisuus, eikä seksi tule spontaanisti mieleen silloin kun siihen olisi mahdollisuus.

Hyvää seksiä haluaa aina, olet siis huono seksissä. 

Tämä naisten käyttämä hokema kannattaa tosiaan muistaa myös tässä tilanteessa.

Vierailija
42/138 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kornilta ehdotukselta alkaa ehdottaa seksileluja miehelle, jota ei kiinnosta seksi (tai mikään muukaan) muutenkaan. Tähän asti on ollut seksiä noin kerran viikossa sentään, ja se on aina ollut hyvää. Ehkä se on ollut miehelle kuitenkin velvollisuus, eikä seksi tule spontaanisti mieleen silloin kun siihen olisi mahdollisuus.

Hyvää seksiä haluaa aina, olet siis huono seksissä. 

...sanoo ikinä seksiä harrastamaton incel. 

Taisi kalikka kalahtaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/138 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti haluaa ajatella, että niin myötä ja vastamäessä. Mutta todellako pitää omasta elämästään luopua sen takia, ettei toinen toinen jaksa huolehtia enää itsestään. 

Vierailija
44/138 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama tilanne, mutta täällä on vaimo se jota ei kiinnosta. Ahdistavaa, ku ei tiedä mitä tässä tekisi.

Vaihtamalla paranee!

Vierailija
45/138 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto on muutakin kuin seksiä. Seksiä tarvitaan vain lasten tekemiseen ja sen aika on jo ohi tuon ikäisellä naisella.

Vierailija
46/138 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisten eikä viisikymppistenkään parisuhde ja elämä ei kuulu olla pystyyn kuollutta.

Pidät vakavan keskustelun miehen kanssa siitä, mitkä on teidän omat haaveet ja yhteiset toiveet tulevaisuudelle.

Sitten alatte toteuttaa niitä, vaikka kerran viikossa/kerran kuukaudessa. Ei vaatimalla tai pakottamalla vaan niin että molemmat saa sitä mitä haluaa.

Mutku nainen ei suostu siihen mitä miessika haluaa. Elämässä tulee palvoa vulvaa ja mennä vulvallisen tahtotilan mukaan.

Vierailija
47/138 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä-mä-mä-mä-märkäää...antamalla Märkää, t: Petri Nygård

Vierailija
48/138 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aikanaan sait miehesi kiinnostumaan? Osoita rakkauttasi joka päivä, mutta yllättävillä tavoilla. Kyllä se lopulta havahtuu, jos ei ole täysin kuollut.

Vierailija
49/138 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksileluja tartte jollei vaimo gilletoi itseään pakastebroileriksi eikä tatskaa nahkaansa täyteen eikö dödödä feromonien hajua piiloon

Vierailija
50/138 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama tilanne, mutta täällä on vaimo se jota ei kiinnosta. Ahdistavaa, ku ei tiedä mitä tässä tekisi.

On tullut aika vaihtaa vaimoa.

"tullut aika vaihtaa vaimoa" = nuolia alaspäin. Muutama haukkuva kommentti

Nainen kun sanoo ap:lle "vaihtamalla paranee" = tykkäyksiä sataa, komppaavia kommentteja.

Mutta palstalla ei ole miesvihaa.

Vierailija
51/138 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon on liiton aikana kertynyt kiloja? Pukeudutko kulahtaneisiin kaapuihin, toppahousuihin ja kuoma-saappaisiin? Onko kauneudenhoitosi luokkaa 'sipaisu perusvoidetta tarvittaessa'?

Vierailija
52/138 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisten eikä viisikymppistenkään parisuhde ja elämä ei kuulu olla pystyyn kuollutta.

Pidät vakavan keskustelun miehen kanssa siitä, mitkä on teidän omat haaveet ja yhteiset toiveet tulevaisuudelle.

Sitten alatte toteuttaa niitä, vaikka kerran viikossa/kerran kuukaudessa. Ei vaatimalla tai pakottamalla vaan niin että molemmat saa sitä mitä haluaa.

Mutku nainen ei suostu siihen mitä miessika haluaa. Elämässä tulee palvoa vulvaa ja mennä vulvallisen tahtotilan mukaan.

Oho, miesvihakiimanarttuhan on tänään aktiivinen. Eikö löytynyt jouluksi muuta kuin oma käsi?

Noinko sinulle kävi? Mukava kuulla.

Ei se tosin yllätä ettei sulla ole muutakaan tekemistä kuin haukkua miehiä läpi joulun.

Vierailija
53/138 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon on liiton aikana kertynyt kiloja? Pukeudutko kulahtaneisiin kaapuihin, toppahousuihin ja kuoma-saappaisiin? Onko kauneudenhoitosi luokkaa 'sipaisu perusvoidetta tarvittaessa'?

Mies lihoo sohvalla. Käyttää liikaa alkoholia, ei ole edes vanha, mutta lääkkeitä löytyy jo ties mihin vaivaan. Mitään ei ole valmis oman kuntonsa eteen tekemään. Pitäisin ihmeenä, jos tässä tilanteessa alakerrassa tapahtuisi yhtään mitään. 

Itse painan saman verran kuin tavatessamme nuorena. Seksittömässä liitossa elämisen tekee vielä kivuliaammaksi se, kun tietää, että muualta olisi mahdollisuus saada vielä rakkautta. 

Vierailija
54/138 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen syyllisyyttä siitä, että kaipaan seksiä ja läheisyyttä. 

Vierailija
55/138 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki rakastaja😊

Tämähän se on se "modernin" länsimaalaisen ratkaisu kaikkiin ihmissuhdeongelmiin, hylkää kaikenlainen moraali ja ala lortoksi. Mitä useampi kokki, sen parempi soppa, eiku.. 

Vierailija
56/138 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin menee himot siihen vanhenemiseen. Mieli ja kroppakin käy ylikierroksilla eikä halua seksiin ole mutta jos sitä saa niin se on ok. En silti sitä kerjää ja enkä ole epätoivoinen. Rakastan elämää sellaisena kuin se on, epätäydellisenä. Käytän aikaa lepäämiseen ja voimien keräämiseen. Ehkä parin tunnin päästä olen taas pirteä ja aikaansaava. En stressaa turhista. 

Vierailija
57/138 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki rakastaja😊

Tämähän se on se "modernin" länsimaalaisen ratkaisu kaikkiin ihmissuhdeongelmiin, hylkää kaikenlainen moraali ja ala lortoksi. Mitä useampi kokki, sen parempi soppa, eiku.. 

Jos minä olisin siinä tilanteessa, että seksiä en haluaisi harrastaa, niin oikeasti antaisin kumppanilleni vapauden lähteä vieraisiin. Jos eletään vaan toisen halun mukaan, niin jonkinlaista kiristämistä se jo on. 

Vierailija
58/138 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ero

Vierailija
59/138 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki rakastaja😊

Jos minä olisin siinä tilanteessa, että seksiä en haluaisi harrastaa, niin oikeasti antaisin kumppanilleni vapauden lähteä vieraisiin. Jos eletään vaan toisen halun mukaan, niin jonkinlaista kiristämistä se jo on. 

Entäpä kun haluaisi haluta kuten ennenkin, mutta vaihdevuodet on sekoittanut hormonit? Vaikka on hormonikorvaushoito, alapää kuivuu, mieli on kokoajan maassa ja väsyttää? Silti ehdotan miehelle edes kerras viikossa seksiä, että hän saisi nauttia, mutta ei aina tartu tarjoukseen kun epäilee etten minä oikeasti kuitenkaan halua... N 55v.

Vierailija
60/138 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet pois ja pylly pystyyn.