Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomies ottaa maksun autokyydeistä

Vierailija
25.12.2023 |

Satutin jalkani pari viikkoa sitten enkä pystynyt ajamaan pyörällä töihin kuten yleensä. Autollakaan ajo ei olisi onnistunut (en tosin omista autoa). Mies oli vapaalla viime viikon ja ehdotti, että heittää minut kolmena aamuna 10km matkan töihin ja hakee iltapäivällä. Ajattelin, että hän halusi auttaa hyvää hyvyyttään, mutta nyt hän pyysi 30e maksun kyydeistä. Mies yleensäkin kyllä pyytää 50senttiä/km, mutta yleensä silloin olen itse pyytänyt kyytiä. 

Äitiäni järkytti mieheni laskutus kyydeistä, mikä sai minut pohtimaan, onko mieheni käytös tosiaan niin pöyristyttävää. Mitä mieltä olette?

Kommentit (281)

Vierailija
21/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto ei kulje hyvällä tahdolla, minusta on oikein, että se maksaa bensat, kenen vuoksi tarvitaan ajaa sillä.

Vierailija
22/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avionainen ottaa maksun kyydeistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa pankkisiirrolla ja ilmoita verottajalle miehesi lisätulot.

Vierailija
24/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laskuttaisin vastavuoroisesti ihan vain siitä, että saa olla mun seurassa. 

Vierailija
25/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on ostanut talouteen pelkästään auton, on kaikki muu omaisuus ymmärrettävästi sinun hankkimaa? Ala laskuttaa euro päivässä astioiden käytöstä, toinen sohvalla istumisesta, kolmas tv:n katsomisesta jne. Luulisi viestin menevän perille. 

Vierailija
26/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette edes menneet naimisiin, jos omaisuus ja talous on henkilökohtaista? 

Lain mukaan avioliitossa omaisuus ei ole yhteistä ellei sitä ole  yhdessä maksettu.

Vierailija
27/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et mene taksilla, paljon  halvempaa.

Vierailija
28/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on maailman idiootein mies. Eroa heti paikalla. Se ei rakasta sinua eikä välitä sinusta.

T: kiltti mies

Kokonaisuus huomioiden miehessäni on paljon hyvää. Hän ei juopottele, kantaa vastuunsa lapsista, on luotettava ja rehellinen, tuskin on ikinä pettänyt, käy töissä ja on järkevä rahankäytön kanssa. 

Ap

Jos miehesi ei ole hankkinut muuta kuin Saabin, niin se tarkoittaa että sinä ole hankkinut imurin, pesukoneet yms. 

Ala nyt ihmeessä HETI laskuttamaan niiden käytöstä ja mielellään takautuvasti. Vaatteiden pesu 5€/krt, Imurointi 15€/krt. Takautuvasti muutama tuhat euroa näin alkuun. 

Veikkaan että aika nopeasti loppuisi rahan pyytäminen kyydeistä.  

Vierailija
29/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on törkeä mies! Ei kyydit noin paljoa voi maksaa! Meillä muija saa viikon autokyydit yhden suikin hinnalla.

Vierailija
30/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 Meenytjovittuun provoinesi.

Vierailija
31/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on maailman idiootein mies. Eroa heti paikalla. Se ei rakasta sinua eikä välitä sinusta.

Kokonaisuus huomioiden miehessäni on paljon hyvää. Hän ei juopottele, kantaa vastuunsa lapsista, on luotettava ja rehellinen, tuskin on ikinä pettänyt, käy töissä ja on järkevä rahankäytön kanssa. 

Ap

Turhaan provoilet.

Vierailija
32/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on ostanut talouteen pelkästään auton, on kaikki muu omaisuus ymmärrettävästi sinun hankkimaa? Ala laskuttaa euro päivässä astioiden käytöstä, toinen sohvalla istumisesta, kolmas tv:n katsomisesta jne. Luulisi viestin menevän perille. 

Olen maksanut kaikki huonekalut ym, koska olen halunnut omaa silmää miellyttäviä kalusteita ja tavaroita. Miehelle kelpaisi minkälaiset ilmaiset mööpelit tahansa vaikka äitinsä varastosta ja isovanhempiensa kuolinpesästä, joten miehen mukaan minä maksan sisustuksen, koska ilmaiset tavarat eivät ole kelvanneet.

En kuitenkaan ala laskuttaa häntä mistään. Saadaan pian ero aikaiseksi, jos kumpikin käyttäytyy niin tyhmästi. 

Vierailija
33/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka näkee naisen pelkkänä kulueränä ei rakasta ja olkoon sillä samalla sekunnilla ex. Jätä se zika.

Vierailija
34/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää nyt ei ole provo, niin miten teidän taloudessa muut kustannukset jaetaan? Jos mies istuu sun ostamalla sohvalla, niin maksaako se siitä vuokraa istuma-ajalta? Entäs jos mies lämmittää sun ostamassa mikroaaltouunissa maksalaatikkonsa, niin veloitatko uunin lainauksesta ja sitten huomioitte erikseen sähkölaskussa tämän ylimääräisen kulun?

Vierailija
35/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö naiset pidä tasa-arvosta? Miksi miesten tulee tarjota ilmaisia palveluita naisille? Tekeekö AP jotain miehellesi vastineeksi hänen palveluistaan?

Kuka maksaa bensasta? Kenen auto se on?  

Ja äidillesi myös voi opettaa tavoilleen. Nyt eletään tätä päivää eikä 60-lukua, jolloin nainen sai näitä palveluita ilmaiseksi, koska tavallaan miehet elätti naisia silloin. 

Mutta tasa-arvo on kaksiteräinen työkalu 

Vierailija
36/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tää nyt ei ole provo, niin miten teidän taloudessa muut kustannukset jaetaan? Jos mies istuu sun ostamalla sohvalla, niin maksaako se siitä vuokraa istuma-ajalta? Entäs jos mies lämmittää sun ostamassa mikroaaltouunissa maksalaatikkonsa, niin veloitatko uunin lainauksesta ja sitten huomioitte erikseen sähkölaskussa tämän ylimääräisen kulun?

unohdit kai kysyä kenen talossa AP asuu. Kenen leipää AP syö. Et kai olettanut, että mies elää AP:n rahoilla lol 

Vierailija
37/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos miehesi ei ole hankkinut muuta kuin Saabin, niin se tarkoittaa että sinä ole hankkinut imurin, pesukoneet yms. 

Ala nyt ihmeessä HETI laskuttamaan niiden käytöstä ja mielellään takautuvasti. Vaatteiden pesu 5€/krt, Imurointi 15€/krt. Takautuvasti muutama tuhat euroa näin alkuun. 

Veikkaan että aika nopeasti loppuisi rahan pyytäminen kyydeistä.  

entä mies peseekin omia vaatteita? kokkaa itselleen omalla rahalla ostettua ruokaa. älä ole noin perskipeä. 

Vierailija
38/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me käytiin tästä nyt keskustelua. Vertasin, että pyykkikoneen käyttö 24h pesulassa maksaa n. 6e ja hän käyttää minun pyykkikonetta/kuivausrumpua ja kaikkia muita koneita ja kalusteita ilmaiseksi ja kysyin pitäisikö minun periä maksu. Hänen mukaansa tämä on eri asia, sillä hän perii maksun bensasta. Samalla logiikalla hän maksaisi vedestä ja sähköstä (joista minä jo maksan puolet). Saatiin riita aikaiseksi. Käyn n. 5päivänä kuukaudessa tekemässä keikkatöitä, sillä olen vielä kotona meidän alle vuoden ikäisen nuorimmaisen kanssa. Maksan puolet elämisen kustannuksista, jotka pienen palkan lisäksi syövät kaikki säästöni. Alan olla todella ärsyyntynyt. Olisin varmaan jatkanut miehelle maksamista ellei äitini reaktio olisi ollut niin voimakas. 

Vierailija
39/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai teillä muutenkin veloitetaan kaikesta?

ruuat- 5e/päivä

Pyykinpesu-10e/vko

Siivous 20e/1h

Jne. 

Vierailija
40/281 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä provo 0/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme