Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saitte puolisoltanne joululahjaksi?

Vierailija
25.12.2023 |

Mitä miehenne/naisenne antoi lahjaksi tänä vuonna?

Kommentit (189)

Vierailija
141/189 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet nolo. ei korusettejö enää yhdistellä

Vierailija
142/189 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin ettemme osta toisillemme lahjoja. Mies antoi kuitenkin lahjaksi minulle kirjoittamansa rakkausrunon. Paras lahja koskaan  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/189 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsilaukun, kirjan, yöpaidan, kuntosalipaidan.

Vierailija
144/189 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuin matkan Meksikoon Hilton-hotelliin, mutta en uskalla sinne lähteä, koska se on niin hirveä paikka ja kaikki turistit ammutaan jossain kartellissa.

Vierailija
145/189 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierun päin naamaa ja räkäsen naurun saattelemana hyvää joulua!

Vierailija
146/189 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timanttisormuksen. Miehelle ostin vr lasit. On tosi ankeaa jos parisuhteessa ei anneta lahjoja ja huomion osoituksia. Turha ihmetellä 20 vuoden kuluttua kämppisfiilistä.

Vierailija
147/189 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timanttisormuksen. Miehelle ostin vr lasit. On tosi ankeaa jos parisuhteessa ei anneta lahjoja ja huomion osoituksia. Turha ihmetellä 20 vuoden kuluttua kämppisfiilistä.

On tosi surullista että parisuhteessa toisen rakkaus mitataan lahjoissa,turha ihmetellä jos kumppani pettää ja tulee riitoja.

Vierailija
148/189 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, mies ei kyllä ostanut lapsillekaan mitään.

Minä ostin lapsille, itselle ja miehelle.

Vierailija
149/189 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tosi surullista että parisuhteessa toisen rakkaus mitataan lahjoissa,turha ihmetellä jos kumppani pettää ja tulee riitoja.

Minulle lahjat ovat tärkeitä. Ei se rahallinen arvo, vaan ajatus. Että toinen on halunnut ilahduttaa minua, ja on jaksanut käyttää aikaa miettiäkseen että mistä minä voisin pitää. Vaikka se olisi joku helppo, suklaalevy tms. niin silti on viitsitty sen verran nähdä vaivaa että on käyty kaupassa ja ostettu se suklaalevy eikä vaahtokarkkeja.

Romantiikan päälle minä naisena en tajua mitään. En osaa arvostaa rakkausrunoja tai kynttiläillallisia. Ne tuntuvat typeriltä minusta. 

Vierailija
150/189 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmän lahjakortin.

Vierailija
151/189 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satiinipyjaman ja lahjakortin käyttämääni kosmetologille.

Hänelle annoin laadukkaan vetoketjucollegen, josta hän oli pitkään puhunut, että tarvitsisi sellaisen.

Tietysti hoidin myös lasten lahjat, jotka mies näki aattona. 

Kun olimme joulukahvilla hänen veljensä luona, veli kyseli tietysti lapsiltamme, että mitä nämä ovat saaneet lahjaksi. Nuorempi tyttäremme sitten selitti, että äiti antoi sellaisen hupparin... ja mies sai kauhean hepulin, että miten niin äiti antoi, että kyllä hänkin on sen lahjan antajana.

No josko joskus vaikka olisi kiinnostunut, että mitä olen heille hankkimassa/hankkinut

Vierailija
152/189 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, itse ostin yöpaidan. Yhteiset on rahat. 

Vierailija
153/189 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ostettu toisillemme nyt mitään tänä vuonna. On taloudellisesti niin tiukkaa kun iso sähkölasku odottaa maksamista, ja niitä tulee nyt vielä useampi kuukausi joka kuukausi. Jos talvesta vaan selvittäisiin.

Vierailija
154/189 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvettä ja punaviiniä.

Vierailija
155/189 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain uuden puhelimen, koska entinen temppuillut jo pitkään enkä ole saanut hankituksia uutta. Lisäksi lahjakortti  liikkeeseen, jossa tykkään asioida.

Vierailija
156/189 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo viikkoa ennen joulua sain tosi kauniin joulukukka-asetelman ja jouluaattona kirjan ja korvikset. Aattoillan päätteeksi mies kaivoi vielä esiin pullon Madeiraa, josta kovasti tykkään. Nautimme sitä lasilliset suklaan kanssa.

Vierailija
157/189 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme osta lahjoja toisillemme.

Vierailija
158/189 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvettä, suklaata ja korun

Vierailija
159/189 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta vielä surullisempaa on, että parisuhteessa ei haluta ilahduttaa kumppania edes lahjoilla. Ei olla valmiita käyttämään aikaa lahjan miettimiseen, ostamiseen tai tekemiseen. Ja sitten ovat vielä he, jotka eivät raski käyttää senttiäkään rahaa toisen hyväksi.

Vierailija
160/189 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ostin itselleni kivoja juttuja, koska arvasin. Hän toki sai paidan, kengät, pyyhkeen, villasukat, lähes kaikki jouluruuat ja anopille viedyt kukat. Ensi vuonna lähden matkalle yksin. Tulee halvemmaksi. Tietää kyllä mistä tykkään, mutta ei vaan ollut saanut aikaiseksi. Jepjep. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme