Mitä saitte puolisoltanne joululahjaksi?
Mitä miehenne/naisenne antoi lahjaksi tänä vuonna?
Kommentit (189)
Teatteriliput alkuvuoteen.. Joka vuotinen juttu, ollut nyt kai 5 vuotta. Mitään muuta emme osta. Tai mies nuokin liput siis ostaa, :) valitsee näytelmän ja ajankohdan. Ja aina on onnistunut.. ja lapselle tottakai lahjoja ostamme
Muutaman kympin arvoisen tarve-esineen, mistä ollut puhetta pitkin syksyä.
Olennaisin ei kuitenkaan ollut esine, vaan hankkimiseen liittyvä tarina ja lahjanantotilanne päivän päätteeksi. Olen itse patasurkea lahjojen antaja ja inhoan joulun roinavuoria, mutta puoliso on todella taitava muistamaan ja ymmärtämään, mikä toista ilahduttaa, minkä lisäksi osaa ajoittaa lahjan antamisen niin, että on mukava yllätys.
Yhteisestä sopimuksesta ei lahjoja tänä vuonna. Joulun alla vaihdoimme auton ja päivitimme silmälasit. Siinä saamisia kylliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pleikka5 oli paketissa, kiitos vaimo! Lupasin viedä roskat joka kerta vuoden ajan 👍
Mä en ymmärrä. Miksei aikuinen mies osta itse pleikkaa, jos sellaisen haluaa?
Eikös täällä ole useaan otteeseen kerrottu, että lahjoja toivovat haluavat tuntea itsensä hemmotelluiksi. Ehkä tämä pleikkaheppukin.
Meillä mies osti pleikan lapsille, mutta sitä olemme myös minä ja mies hieman testanneet. Itselleni en halunnut mitään lahjaa, enkä onneksi saanutkaan.
Sain lahjaksi lämpimät välihousut, joita toivoin. Itse annoin ammattiinsa liittyvän kirjan.
Vaimo osti mul painopeiton kun ties et oon semmosta jo aika kauan haikaillut
Sain mieheltä mukin. Itse ostin 700 eurolla lahjoja miehelle, lapsille ja miehen suvulle. Järjestin toki myös joulun. En taida enää ensi vuonna vaivautua tekemään yhtään mitään.
Toiselta sain hienon vesipullon, toiselta en tällä kertaa mitään, varmaan panostaa synttärilahjaan (30.12) Ja joo niitä on kaksi.
Toiselle hankin Joulukahvia ja toiselle Tamagotchin nostalgian takia.
Tulitikkuaskin, pidempää mallia.
Vierailija kirjoitti:
Mies antoi rahaa.
Ai hän joutuu maksamaan seksistä?
Sain lemppari hajuvettä ja saman sarjan kosteusvoiteen. Toivomani lahjat.
Yllärinä pokkari dekkarin ja Maraboun konvehtirasian
Ostin naisystävälleni kohtuu kalliin käsilaukun.
Hän ei avannut sitä edes muoveista vaan ilmoitti ettei valitettavasti tarvitse kyseistä laukkua.Pyysi palauttamaan laukun takaisin...
Ei mitään. Laittoi minut raskaaksi tässä kuussa. Se kuulemma riittää lahjaksi.
En saanut mitään lahjaa puolisoltani. Joinakin vuosina olen saanut jotain, joinakin en mitään. Kyllä siitä tulee paha mieli. Ei siksi että tarvitsisin tavaroita. Tiedätte kyllä. Se on viesti. Minusta on nöyryyttävää, että perheen kesken lahjoja jakaessa äiti ei saa mitään. Lapset saavat lahjoja, mies saa lahjoja, jopa koira saa lahjoja. Äiti ei saa mitään, eikä äiti ole kukaan. Äiti ei ole oma persoonansa vaan hänen tulee saada ilonsa muiden ilosta. Hän on palvelija.
En ole yhtenäkään aikaisempana jouluna saanut mieheltäni lahjaa, eikä tämä joulu ollut poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Ostin naisystävälleni kohtuu kalliin käsilaukun.
Hän ei avannut sitä edes muoveista vaan ilmoitti ettei valitettavasti tarvitse kyseistä laukkua.Pyysi palauttamaan laukun takaisin...
Minä olen tehnyt melkein samoin. Olimme vasta aloittaneet seurustelun tapailun jälkeen ja sain muutaman tonnin laukun lahjaksi. Ymmärsin kyllä, että laukun hinta, minun parin kuukauden nettoni, ei paljon tuntunut miehen tuloissa, mutta hiljaiseksi lahja veti. Illan lopuksi sovimme, että mies antaakin sen lahjaksi tyttärelleen. Monet haluavat vastavuoroisuuden mahdollisuuden lahjoissa.
Toisaalta oma laukku makuni on aika tarkka, erityisesti paljon käytettävässä laukussa, oliko tyylisi oikea. Minun saamani oli kyllä tyyliltään oikea.
Mieheni maksoi opintolainani jota oli 740 euroa. Paras lahja ikinä.
En mitään. Ihan sovitusti. Lähdetään reissuun helmikuussa. Se on meidän lahja koko perheelle. Lapsi toki sai pari pakettia lisäksi.