Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saitte puolisoltanne joululahjaksi?

Vierailija
25.12.2023 |

Mitä miehenne/naisenne antoi lahjaksi tänä vuonna?

Kommentit (189)

Vierailija
41/189 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain otsalampun ja juuri sellaisen jonka halusinkin! En edes uskonut että täsmälleen samoja olisi enää myynnissä, kuin se joka meni rikki ahkeran melkein 10-vuotisen käytön jälkeen. Meillä on muitakin ostalamppuja mutta inhoan niitä, koska maalla pimeässä liikkuessani haluan nähdä kauas. En tee mitään lampulla joka näyttää helvetin hyvin lähelle, vaan haluan nimenomaan nähdä kauas.

Lisäksi sain häneltä todella symppikset villatöppöset, sekin ihana lahja koska käytän villasukkia tms aina.

Vierailija
42/189 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No annoin pimppaa. Ja itse sain tietenkin munaa. Ensi jouluna uudestaan, ei liian usein sovi ettei häviä viehätys.

Aika arkinen. Tylsä. 

No joo, paitsi jos tuo pariskunta naiskentelee vain pari kertaa vuodessa. Siksihän tuo asiasta kertoikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/189 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä emme osta joululahjoja toisillemme. 

Unohtui kun karkasi että emme myöskään puhu, elämme pimeässä ilman valoja ja olemme muutenkin eron partaalla. prkl.

Vierailija
44/189 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönsi vihdoinkin häpeävänsä itseään ja toimintaansa.

Hänellä oli mahdollisuus kertoa mielipiteensä ruokiin ja lahjoihin ja hänellä oli kaikki koko suvun valmiit lahja- ja ruokalistat, hänellä oli mahdollisuus hankkia noiden listojen asioita ja käytin maksimimääräni eli kaksi kehotusta hankkia noiden listojen asioita, muttei tehnyt yhtään mitään.

Eilen menimme sukujouluun minun hankkiman lahja- ja ruokakasan kanssa ja hän nautti ruuasta ja sai satojen eurojen edestä lahjoja. Tai pikemminkin ei nauttinut, koska kotimatkalla myönsi häpeävänsä sitä, että muut olivat laittaneet joulun ja hankkineet lahjat hänen tekemättä yhtään mitään minkään eteen. Joulurauhan nimissä pidin suuni kiinni ja annoin hävetä. Minulla ei edes ole mitään sanottavaa. Päätin jo kauan sitten, että en tule olemaan nalkuttava puoliso, ja puolisollani oli taas kerran kaikki mahdollisuudet vaikuttaa ja tehdä osansa. En ala kysymään, pyytämään,

Minä häpesin pitkään, kun meillä ei puolison sukulaisille ole mitään viemisiä koskaan, vaikka päätin heti suhteen alussa, että molemmat hoitavat omansa. En myöskään ole nalkuttajatyyppi, joten olen pitänyt suuni supussa ja antanut puolison tehdä niin kuin tahtoo, eli jättää kaiken hankkimatta. 

Minulle hän kyllä antaa aina oikein kivoja lahjoja. Tänä vuonna sain kengät, joiden hankkimisesta olen jo pitkään puhunut, mutten ole saanut aikaiseksi, kun eivät ole välttämättömät, vaan sellaiset kiva olla olemassa-kengät.

Vierailija
45/189 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan (jonka olin toivonut), kynttilöitä ja risteilyn (emme lähde yhdessä).

Vierailija
46/189 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet ihanat korvakorut, toiset arkeen ja toiset juhlaan. Jouluyöpuvun ja joulusukat. Aivan ihanat suloiset lahjat, jotka oli käynyt lasten kanssa etsimässä kaupungilta minulle sillä aikaa kun olin vielä töissä. Tykkäsin ja arvostin. Olivat minun näköiset ja heidän rakkaudella valitsemat. 

Vierailija
47/189 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortin itse valitsemaani kauppaan. 

Vierailija
48/189 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortin hierontaan 3x 1h, sekä nipun 50 €:n seteleitä. 

Vierailija
49/189 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa sovimme vaimon kanssa, että emme tänä vuonna hanki joululahjoja toisillemme. Ihan toimiva konsepti tähän elämänvaiheeseen. Lapsille toki annoimme lahjoja.

Rakkaalta anopilta sain (tietty) villasukat ja suklaata.

Vierailija
50/189 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pleikka5 oli paketissa, kiitos vaimo! Lupasin viedä roskat joka kerta vuoden ajan 👍

Mä en ymmärrä. Miksei aikuinen mies osta itse pleikkaa, jos sellaisen haluaa?

Vierailija
51/189 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies antoi rahaa.

Miksi ihmeessä? Maksullista palvelua? Kuka antaa puolisolle rahaa lahjaksi? Oksettava ajatus, imurikin olisi parempi vaikka hirveä sekin.

Jos ei tiedä mitä ostaa? Onko lahjakortti muka parempi? 

Lahjakortti = rahaa, jota voi käyttää vain tietyssä paikassa

Vierailija
52/189 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään, itse annoin miehelleni kaksi lahjaa. Itse myös hankin kolmelle lapsellemme kaikille muutaman lahjan. Mies ei vaivautunut.

Minulla oli juuri synttäritkin, enkä silloin saanut mitään, mutta mies sanoi antavansa "tulppaanin". Just joo.

Meillä mies ei anna enää sitä tulppaaniakaan. Erota pitäis.

Vierailija
53/189 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies antoi rahaa.

Miksi ihmeessä? Maksullista palvelua? Kuka antaa puolisolle rahaa lahjaksi? Oksettava ajatus, imurikin olisi parempi vaikka hirveä sekin.

Jos ei tiedä mitä ostaa? Onko lahjakortti muka parempi? 

Lahjakortti = rahaa, jota voi käyttää vain tietyssä paikassa

Tiedän, ei tarvitse selittää mulle. Sä et ymmärtänyt mitä mä takoitin.

Vierailija
54/189 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltä korun, pari kirjaa, festarilipun sekä salmiakkia. Oikein mieluisia lahjoja sain mieheltä tänäkin vuonna.

Itse annoin miehelle viskipullon, olutlasisetin, kirjan, hupparin sekä suklaata & vihreitä kuulia. 

Vierailija
55/189 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain aina kirjoja, jotka eksä halusi itse lukea ja tallettaa hyllyyn. Viimeisenä jouluna sain kauniin kellon, mutta se oli jo liian myöhäistä. 

Vierailija
56/189 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aviopuolisoiden rahat ovat yleensä yhteiset joten tuo on lähinnä vittuilua. 

Me ei mennä koskaan naimisiin. Meillä ei ole yhteisiä rahoja. Mun mielestä ei ole vittuilua.

57/189 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viestiä 😄 

Vierailija
58/189 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä emme osta joululahjoja toisillemme. 

Miksi sitten vastasit kysymykseen?

Vierailija
59/189 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies osti meille molemmille lennot ulkomaille. Mies osti minulle Applen tuotteita ja minä ostin puolestani miehelle herkkukorin, ajan hierontaan ja suklaata.

Sinulle lento Timbuktuun ja itselleen Pattayalle?

Vierailija
60/189 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No annoin pimppaa. Ja itse sain tietenkin munaa. Ensi jouluna uudestaan, ei liian usein sovi ettei häviä viehätys.

Aika arkinen. Tylsä. 

No joo, paitsi jos tuo pariskunta naiskentelee vain pari kertaa vuodessa. Siksihän tuo asiasta kertoikin.

Jouluna ja juhannuksena. Muu on irstailua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi