Mitä saitte puolisoltanne joululahjaksi?
Mitä miehenne/naisenne antoi lahjaksi tänä vuonna?
Kommentit (189)
Sain Verson puodin saunatakin, kultaiset korvarenkaat ja 12kk nextorya
Vierailija kirjoitti:
Mies antoi rahaa.
Miksi ihmeessä? Maksullista palvelua? Kuka antaa puolisolle rahaa lahjaksi? Oksettava ajatus, imurikin olisi parempi vaikka hirveä sekin.
Mies osti lahjaksi uuden Teslan ja kahden viikon luksusloman.
Myönsi vihdoinkin häpeävänsä itseään ja toimintaansa.
Hänellä oli mahdollisuus kertoa mielipiteensä ruokiin ja lahjoihin ja hänellä oli kaikki koko suvun valmiit lahja- ja ruokalistat, hänellä oli mahdollisuus hankkia noiden listojen asioita ja käytin maksimimääräni eli kaksi kehotusta hankkia noiden listojen asioita, muttei tehnyt yhtään mitään.
Eilen menimme sukujouluun minun hankkiman lahja- ja ruokakasan kanssa ja hän nautti ruuasta ja sai satojen eurojen edestä lahjoja. Tai pikemminkin ei nauttinut, koska kotimatkalla myönsi häpeävänsä sitä, että muut olivat laittaneet joulun ja hankkineet lahjat hänen tekemättä yhtään mitään minkään eteen. Joulurauhan nimissä pidin suuni kiinni ja annoin hävetä. Minulla ei edes ole mitään sanottavaa. Päätin jo kauan sitten, että en tule olemaan nalkuttava puoliso, ja puolisollani oli taas kerran kaikki mahdollisuudet vaikuttaa ja tehdä osansa. En ala kysymään, pyytämään, käskemään saati kehottamaan aikuista ihmistä loputtomiin.
En ole vielä päättänyt, oliko tämä avautuminen katumusta vai valitusta siitä, että hoidan hommat lopulta itse, jos toinen ei eväänsä heilauta. Asioiden tekemisen yksin ja itse siedän, mutta valitusta siitä en. Sen suhteen minulla on nollatoleranssi. Kumpaa tämä ikinä oli nyt on näytön paikka. Tilaisuuksia näyttää osallistumista on ihan lähiaikoina, jos sitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies antoi rahaa.
Miksi ihmeessä? Maksullista palvelua? Kuka antaa puolisolle rahaa lahjaksi? Oksettava ajatus, imurikin olisi parempi vaikka hirveä sekin.
Jos ei tiedä mitä ostaa? Onko lahjakortti muka parempi?
Mies osti meille molemmille lennot ulkomaille. Mies osti minulle Applen tuotteita ja minä ostin puolestani miehelle herkkukorin, ajan hierontaan ja suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies antoi rahaa.
Robotti imuri ois kiva lahja.
No annoin pimppaa. Ja itse sain tietenkin munaa. Ensi jouluna uudestaan, ei liian usein sovi ettei häviä viehätys.
Sain kaksi kirjaa, joita toivoinkin (ja joista toisen ostin itse). Olen ihan tyytyväinen. Ei haittaa, että ostin toisen itse. Se oli ainoa kappale, joten oli järkevää napata se saman tien itselleen. Mies kuitenkin paketoi sen.
Yleensä emme osta joululahjoja toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies antoi rahaa.
Jos ei tiedä mitä ostaa? Onko lahjakortti muka parempi?
Aviopuolisoiden rahat ovat yleensä yhteiset joten tuo on lähinnä vittuilua.
Vierailija kirjoitti:
No annoin pimppaa. Ja itse sain tietenkin munaa. Ensi jouluna uudestaan, ei liian usein sovi ettei häviä viehätys.
Aika arkinen. Tylsä.
Älykellon, lompakon, kasvopuhdistussetin ja villasukat.
- 27 punaista ruusua
- Pariisista tuliaisena tuodun silkkihuivin.
- Ihanat villasukat
- "lahjakortin" yhteisestä ravintolaillallisesta. Kunnon treffi-ilta erityisessä paikassa.
Hajuvesi, lahjakortti lempiravintolaamme, pyjama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika arkinen. Tylsä.
No enpä tiedä. Palstaa selatessa tuntuu että kovin monelle olisi oikein tervetullut lahja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika arkinen. Tylsä.
No enpä tiedä. Palstaa selatessa tuntuu että kovin monelle olisi oikein tervetullut lahja.
Siitä puhe mistä puute, sanotaan.
Sain exältä (lasten isä) joululahjan jonka saan joka vuosi. Lämmitti kun on kuitenkin riidelty viime aikoina. Sain myös juuri tulleeksi ex miesystävältä kivan lahjan. Mutta nyt melkein hävettää sanoa että sain lahjat myös parilta muulta mieheltä, yhdeltä joka on ihastunut minuun ja toiselta jonka kanssa oli seksisuhde taannoin. Onneksi ei mitään arvokasta keneltäkään, muutoin olisi jo huono omatunto.
Lapsilta sain joulukukan ja suklaata, kuten joka vuosi. Ihana perinne.