Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saitte puolisoltanne joululahjaksi?

Vierailija
25.12.2023 |

Mitä miehenne/naisenne antoi lahjaksi tänä vuonna?

Kommentit (189)

Vierailija
21/189 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain exältä (lasten isä) joululahjan jonka saan joka vuosi. Lämmitti kun on kuitenkin riidelty viime aikoina. Sain myös juuri tulleeksi ex miesystävältä kivan lahjan. Mutta nyt melkein hävettää sanoa että sain lahjat myös parilta muulta mieheltä, yhdeltä joka on ihastunut minuun ja toiselta jonka kanssa oli seksisuhde taannoin. Onneksi ei mitään arvokasta keneltäkään, muutoin olisi jo huono omatunto. 

Lapsilta sain joulukukan ja suklaata, kuten joka vuosi. Ihana perinne. 

Vierailija
22/189 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Verson puodin saunatakin, kultaiset korvarenkaat ja 12kk nextorya

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/189 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies antoi rahaa.

Miksi ihmeessä? Maksullista palvelua? Kuka antaa puolisolle rahaa lahjaksi? Oksettava ajatus, imurikin olisi parempi vaikka hirveä sekin.

Vierailija
24/189 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimo ei antanut mitään. 

Vierailija
25/189 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti lahjaksi uuden Teslan ja kahden viikon luksusloman.

Vierailija
26/189 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönsi vihdoinkin häpeävänsä itseään ja toimintaansa.

Hänellä oli mahdollisuus kertoa mielipiteensä ruokiin ja lahjoihin ja hänellä oli kaikki koko suvun valmiit lahja- ja ruokalistat, hänellä oli mahdollisuus hankkia noiden listojen asioita ja käytin maksimimääräni eli kaksi kehotusta hankkia noiden listojen asioita, muttei tehnyt yhtään mitään.

Eilen menimme sukujouluun minun hankkiman lahja- ja ruokakasan kanssa ja hän nautti ruuasta ja sai satojen eurojen edestä lahjoja. Tai pikemminkin ei nauttinut, koska kotimatkalla myönsi häpeävänsä sitä, että muut olivat laittaneet joulun ja hankkineet lahjat hänen tekemättä yhtään mitään minkään eteen. Joulurauhan nimissä pidin suuni kiinni ja annoin hävetä. Minulla ei edes ole mitään sanottavaa. Päätin jo kauan sitten, että en tule olemaan nalkuttava puoliso, ja puolisollani oli taas kerran kaikki mahdollisuudet vaikuttaa ja tehdä osansa. En ala kysymään, pyytämään, käskemään saati kehottamaan aikuista ihmistä loputtomiin.

En ole vielä päättänyt, oliko tämä avautuminen katumusta vai valitusta siitä, että hoidan hommat lopulta itse, jos toinen ei eväänsä heilauta. Asioiden tekemisen yksin ja itse siedän, mutta valitusta siitä en. Sen suhteen minulla on nollatoleranssi. Kumpaa tämä ikinä oli nyt on näytön paikka. Tilaisuuksia näyttää osallistumista on ihan lähiaikoina, jos sitä haluaa. 

Vierailija
27/189 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies antoi rahaa.

Miksi ihmeessä? Maksullista palvelua? Kuka antaa puolisolle rahaa lahjaksi? Oksettava ajatus, imurikin olisi parempi vaikka hirveä sekin.

Jos ei tiedä mitä ostaa? Onko lahjakortti muka parempi? 

Vierailija
28/189 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti meille molemmille lennot ulkomaille. Mies osti minulle Applen tuotteita ja minä ostin puolestani miehelle herkkukorin, ajan hierontaan ja suklaata.

Vierailija
29/189 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies antoi rahaa.

Robotti imuri ois kiva lahja.

Vierailija
30/189 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No annoin pimppaa. Ja itse sain tietenkin munaa. Ensi jouluna uudestaan, ei liian usein sovi ettei häviä viehätys.

Vierailija
31/189 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kaksi kirjaa, joita toivoinkin (ja joista toisen ostin itse). Olen ihan tyytyväinen. Ei haittaa, että ostin toisen itse. Se oli ainoa kappale, joten oli järkevää napata se saman tien itselleen. Mies kuitenkin paketoi sen. 

Vierailija
32/189 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä emme osta joululahjoja toisillemme. 

Vierailija
33/189 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpytakin

Vierailija
34/189 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies antoi rahaa.

Jos ei tiedä mitä ostaa? Onko lahjakortti muka parempi? 

Aviopuolisoiden rahat ovat yleensä yhteiset joten tuo on lähinnä vittuilua. 

Vierailija
35/189 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No annoin pimppaa. Ja itse sain tietenkin munaa. Ensi jouluna uudestaan, ei liian usein sovi ettei häviä viehätys.

Aika arkinen. Tylsä. 

Vierailija
36/189 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykellon, lompakon, kasvopuhdistussetin ja villasukat.

Vierailija
37/189 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 27 punaista ruusua

- Pariisista tuliaisena tuodun silkkihuivin.

- Ihanat villasukat

- "lahjakortin" yhteisestä ravintolaillallisesta. Kunnon treffi-ilta erityisessä paikassa.

Vierailija
38/189 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvesi, lahjakortti lempiravintolaamme, pyjama. 

Vierailija
39/189 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika arkinen. Tylsä. 

No enpä tiedä. Palstaa selatessa tuntuu että kovin monelle olisi oikein tervetullut lahja.

Vierailija
40/189 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika arkinen. Tylsä. 

No enpä tiedä. Palstaa selatessa tuntuu että kovin monelle olisi oikein tervetullut lahja.

Siitä puhe mistä puute, sanotaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi