Saiko kukaam surkeampaa lahjaa anopilta kuin minä?
Sain Lidlin sukkahousut kokoa 44-46. Oma kokoni on n. 36.
Pakkaus oli avattu, anoppi oli todennäköisesti ostanut ne itselleen mutta olivat liian pienet.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa naisissa tämän anoppivihan ryöpsähtämään? Haukkuvatko miehet anoppejaan? Yleensä eivät. Monissa naisissa on todella ikäviä piirteitä. Kääntäkää katse ihan itseenne. Syy löytyy yleensä sieltä peilistä.
Miehellä ei ole mitään syytä haukkua anoppiaan, koska anoppi on älykäs ihminen, joka ei tunkeudu väkisin meidän elämään ja osaa antaa oikeasti järkeviä ja ihania lahjoja eikä mitään roinaa. Anoppi muistaa aina miehen merkkipäivät.
Mä en ole ikinä saanut omalta anopilta yhtään mitään. En viestiä tai lahjaa syntymäpäivänä, jouluna tms. Onko yksi onnitteluviesti liikaa vaadittu?! Siitä tulisi hyvä mieli ja se ilahduttaisi, mutta ei....!!! Ikinä ei oo riidelty tai ollut mitään erimielisyyksiä, joten en ymmärrä mistä moinen viha ja ilkeys minua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et saanut.
Kyllä vaan sain. Olen kyllä aika hulluja/hupaisia saanut anopilta aiemminkin, mm. apteekin mainoskalenterin.
Ap
Mullle ois kelvannut,ei just silloin ollut varaa kalliiseen kalenteriin, menoja oli vaikka kuinka joka paikkaan. Mutta pienet/isot sukkikset, voi antaa kirpparille. OUTO lahja kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saanut anopilta mitään. Miehelle ja koiralleni oli lahjan ostanut, mutta minulle ei.
Ehkä ei ostanut sinulle mitään, koska ei halua kuulla/lukea näitä narinoita huonoista lahjousta.
TAISI HALUTA LUKEA, KENELLÄ HUONOIN..
Eiköhän kannattaisi lopettaa koko joululahjahössötys, niin moni tuntuu olevan tolaltaan, kun ei saanut mieleistään lahjaa.
Ollaan kuin pikkulapset kun ei saanut mieleistä namia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä itse annoit lahjaksi anopille?
Etkö mitään?
Vietiin jouluinen kukka-asetelma, glögiä, kahvia ja suklaata.
Ap
Anoppi manaa. Kahvia on kaapit täynmä, glögiä ei juo, suklaata ei voi syödä, kukka&asetelmakin ihan turha.
Anoppina toivon ettei kukkaan kanna noita minulle. Kahvia juon kupin päivässä, makeaa vältän. Tilaa on vähän pidellä asetelmia.
Joo, älkää viekö jättimäisiä kukkalaitteita pienessä yksiössä asuville!
Tai astmaatikolle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En anna miniöille lahjoja eivätkä hekään minulle. Joulu on lasten juhla ja oletan miniöitten olevan aikuisia?
Aikuiset ostavat itse mitä tarvitsevat.
Niin? Minun mielestäni olisikin ollut paljon parempi ettei olisi antanut mitään. Nuo oli ikään kuin puhdasta kettuilua: "et ansaitse parempaa".
Ap
No ei ole kettuilua, kun on minun mielipiteeni sinusta.,olet pelkkää saastaa, poikarukka tuommoisen H u or A n kuin sinä valitsi. T. Anoppisi
Tämä palsta on mennyt pilalle kun nuo apn kaltaiset vähäjärkiset persusaastaääliöt tämän löysivät.
Sain anopilta joululahjaksi yli vuosi sitten vanhentuneita ohrasuurimoita ja kanankoipireisin jämistä tehtyä "maalaishyytelöä". Saatesanoin: " Näin kovasti vaivaa hyytelöön toivottavasti maistuu". Ai niin ja oli siinä vielä Elovena-valmispuuropusseja, nekin vanhentuneita. Eli saatiin anopin joulusiivouksessa siivoamat kaapinperät.
Vierailija kirjoitti:
Kun saisinkin anopilta sukkahousut lahjaksi ! Tykkään pitää kaikenlaisia sukkiksia
JOO, haluat vääränkokoiset,käytetyt ja rumanväriset vuodelta 0 ? :D
Ehkä ei ostanut sinulle mitään, koska ei halua kuulla/lukea näitä narinoita huonoista lahjousta.