Saiko kukaam surkeampaa lahjaa anopilta kuin minä?
Sain Lidlin sukkahousut kokoa 44-46. Oma kokoni on n. 36.
Pakkaus oli avattu, anoppi oli todennäköisesti ostanut ne itselleen mutta olivat liian pienet.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Saan anopilta villasukat. Muuten hyvä juttu, mutta olen allerginen villalle ja en voi käyttää niitä. Mieheni taas saa äidiltään valtavan rasian suklaata ja luennon siitä, miten lihava sopusuhtainen mieheni on.
Meillä mies saa äidiltään paperille printatun saarnan Jeesuksesta melkein joka vuosi. Minä saan esimerkiksi takaisin palautettuna sen lahjan mitä itse annoin anopille edellisvuonna. Miksi Suomi on täynnä skitsoja vanhoja eukkoja?
Vierailija kirjoitti:
Moneskohan anopin haukkumisketju tämä lieneekään.
Niitä on syytäkin "haukkua* eli kertoa vain rehellisesti miten ne ovat toimineet. Jos itse koet tämän haukkumisena, niin ehkä alkoi omatunto kolkuttaa kun tunnistit itsesi?
Sovitte, että ei lahjoja aikuisille. Säästyy hermot, rahat ja säilyy hyvä mieli.
Sain 4 luutua. Sellainen pakkaus, missä on erilaisia mikrokuituluutuja. Ilmeisesti haluaa kertoa, että mulla ei ole mitään muuta virkaa kuin siivota poikansa kotia.
Vierailija kirjoitti:
En saanut mitään, mutta yhteiseksi lahjaksi saatiin joulukinkku. Olen vegaani ja mieheni oli jo ostanut kinkun, mutta kaipa hän jaksaa syödä kaksi kinkkua.
Se ei ollut yhteinen lahja vaan lahja miehellesi. Anoppi tietää varmasti, että sinä et syö lihaa. Epälahja.
Onko teillä vähävaraisia naapureita? Joku voi ilahtua kinkusta. Köyhemmät eivät voi ostaa niitä jouluksi,
joten antakaa se eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Sain 4 luutua. Sellainen pakkaus, missä on erilaisia mikrokuituluutuja. Ilmeisesti haluaa kertoa, että mulla ei ole mitään muuta virkaa kuin siivota poikansa kotia.
Reaktiosi on turha. Lahja on ainakin käytännöllinen. Olisitko mieluummin ottanut koriste-esineen, josta
et pidä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä itse annoit lahjaksi anopille?
Etkö mitään?
Vietiin jouluinen kukka-asetelma, glögiä, kahvia ja suklaata.
Ap
Anoppi manaa. Kahvia on kaapit täynmä, glögiä ei juo, suklaata ei voi syödä, kukka&asetelmakin ihan turha.
Anoppina toivon ettei kukkaan kanna noita minulle. Kahvia juon kupin päivässä, makeaa vältän. Tilaa on vähän pidellä asetelmia.
Joo, älkää viekö jättimäisiä kukkalaitteita pienessä yksiössä asuville!
Anoppini on lähes 100 vuotias. Saimme ison suklaarasian. Minusta oikein hyvä lahja vanhalta ihmiseltä.
Minä ymmärrän ap:ta. Olen itse ollut selvä pettymys anopille. En tee mitään ikinä oikein. Hän loukkaantuu kaikesta mitä sanon, teen tai jätän tekemättä. Lahjat on "kiva" tapa napauttaa huonoa miniää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En anna miniöille lahjoja eivätkä hekään minulle. Joulu on lasten juhla ja oletan miniöitten olevan aikuisia?
Aikuiset ostavat itse mitä tarvitsevat.
Niin? Minun mielestäni olisikin ollut paljon parempi ettei olisi antanut mitään. Nuo oli ikään kuin puhdasta kettuilua: "et ansaitse parempaa".
Ap
Asuuko anoppi Salossa? siltä voi odottaa mitä tahansa ..
Sain kerran anopilta tosi ruman ruskeat sukkahousut, jotka olivat aivan liian pienet.
Outo lahja anopilta, joka ei yleensä antanut mitään ja ei ollut mitenkään läheinen.
Itse otti vastaan kaikki lahjat tyytyväisesti hymyillen. Oli jotenkin yliarvostettu lähipiirissään.
Vierailija kirjoitti:
Oli sentään uudet eikä käytetyt.
Oli ne anopin jalassa käyneet.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen saanut anopilta keittiörättejä. Meillä on välillä vähän sotkuista, myönnän, mutta ei kai lahjoja pitäisi käyttää minään vihjailukeinona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen saanut anopilta keittiörättejä. Meillä on välillä vähän sotkuista, myönnän, mutta ei kai lahjoja pitäisi käyttää minään vihjailukeinona?
Sain kerran anopilta liedenpuhdistusainetta. Edellisellä vierailulla anoppi oli mutissut jotain lieteen pinttyneestä liasta. Ei sitten voinut antaa sitä ainetta pojalleen? Nimittäin hän on se joka ei ikinä viitsi puhdistaa roiskeita tuoreeltaan. Minunko kuuluu ne jynssätä?
Anoppi teki oharit viimetipassa. Ruuat ja lahjat oli ostettu, anoppi laittoi tekstiviestin ettei pääse.
Sain ulkomaanmatkan, arvo n. 2000€ all inclusive hotellissa.. ja minua ei huvita matkustaa juuri siihen kohteeseen, mutta mennään nyt sitten. Meitä lähtee 9 henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Anoppi teki oharit viimetipassa. Ruuat ja lahjat oli ostettu, anoppi laittoi tekstiviestin ettei pääse.
Onko anoppi narsistiprinsessa, antaa odotuttaa itseään viime tippaan framille, mutta joka kerta ei viitsi vaivautua paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Sain anopilta kuumemittarin
Ilmiselvästi ovulaatioitasi varten, anopillasi on mummokuume🤭
Moneskohan anopin haukkumisketju tämä lieneekään.