Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut krapulan vuoksi poissa töistä? Vastaa kyselyyn!

Vierailija
20.06.2023 |

Nyt kun keskustelu käy kuumana ensimmäisen sairaslomapäivän palkattomuudesta ja monet vetoavat siihen, että kyseessä on ns. "krapulapäivä" niin kuinka yleistä tälläiset ovat?

Jos olet ollut usein niin, kerro toki tarkemmin miten tähän on töissä suhtauduttu ja onko sinulla esimerkiksi joku vakiopäivä kun olet poissa töistä?

Ja tämä ei ole mikään Sanoma Median kysely vaan ihan uteliaisuudesta, miten yleistä tämä on. Omassa lähipiirissä tälläisiä henkilöitä ei juurikaan ole.

Oletko ollut krapulan vuoksi poissa töistä? Vastaa kyselyyn!

Vaihtoehdot

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen kyllä ollut krapulassa töissä useammankin kerran 😅

Vierailija
2/14 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla yleisempää kuin poissaolot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Yhden päivän olen ollut krapulassa töissä, alle kaksikymppisenä. Sen jälkeen en ole ollut krapulassa ylipäätään (eli moneen kymmeneen vuoteen).

Vierailija
4/14 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et ole alalla jossa pitää huolehtia muista tai käyttää raskaita koneita...

Vierailija
5/14 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut työikäisenä krapulassa edes vapaapäivinä.

Vierailija
6/14 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuollaisen takia pois tarvi olla. Kone auki, merkkaan itseni kokoukseen, sitten lounaalle, ja iltapäivästä jo helpottaisikin varmaan. Työ on sellaista ettei tällaisella ole mitään väliä, ellei nyt olisi joku kokous johon mentävä paikan päälle, mutta enpä joisikaan päivää ennen sellaista.

Krapulassa ylipäätään olen ollut kerran elämässä.

Vierailija
7/14 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä koskaan ollut alkoholin aiheuttamassa krapulassa.

Vierailija
8/14 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Joskus lauantai aamuna ollut krapula niin olen mennyt ylitöihin niin ei ole tarvinnut ilmaiseksi kärsiä.

Vierailija
9/14 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä tuollaisen takia pois tarvi olla. Kone auki, merkkaan itseni kokoukseen, sitten lounaalle, ja iltapäivästä jo helpottaisikin varmaan. Työ on sellaista ettei tällaisella ole mitään väliä, ellei nyt olisi joku kokous johon mentävä paikan päälle, mutta enpä joisikaan päivää ennen sellaista.

Krapulassa ylipäätään olen ollut kerran elämässä.

Kuinkahan paljon on yleistynyt sunnuntai juominen etätöiden aikana? On melko helppoa olla pikku krapulassa maanantaina kotona, kun voi olla etänä kotona sohvalla palautumassa.

Vierailija
10/14 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parasta aikaa.

Vierailija
11/14 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa monella olla ensi maanantaina hieman "vatsatautia" liikkeellä.

Vierailija
12/14 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä porukkaa ollut kännissäkin töissä. Eikös ennen ollut normaalia korkata pullo perjantai-iltapäivällä?

Vierailija
13/14 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin porukalla: kaikki paitsi yhsi saavuttiin työpaikalle, mutta se yksi oli työnjohtaja, jolla oli taas maanantaitauti, joten ei päästy töitä aloittamaan. Laitettiin työmaakonttorin pöydälle lappu, jossa nimikirjoitukset, kellonaika ja syy siihen, että lähdettiin kotiin: töitä ei saanut aloittaa ilman työnjohtoa. Ja työnjohto ei vastannut soittoon, eka yrityksen jälkeen tööttäsi vain varattua.

Vierailija
14/14 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En,mutta humalassa olen ollut töissä.

t. sairaanhoitaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän