Marika, 41, näki miehen yökerhon tanssilattialla. Ennen kuin hän ehti edes ajatella asiaa, hän hyökkäsi miehen kimppuun ja suuteli tätä
Kommentit (61)
Ja korjatkaa tämä foorumi, en taaskaan voinut lainata kommenttia kunnolla, joten jouduin ottamaan yhden kohdan siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vastuu myös toimittajilla, ei ole pakko tunkea näitä p*rverssejä juttuja joka paikkaan.
Sitä on ihan turha odottaa. He kun tekevät vain sen mitä nyt "täytyy".
Sitä en kyllä tiedä kumpaan suuntaan juna tämän pakkosyötön seurauksena lopulta kääntyy tai onko sen tarkoitus jopa ruokkia vastareaktiota toiseen suuntaan. Se vaan kun de fakto nytkin vain osa ihmisistä sekoilee ja pervoilee ja suurin osa lukee tästä kaikesta hämmentyneinä, tai sitten on jo kyllästynyt lukemaan.
Ilman aikomustakaan liittyä tuohon vallattomien tutkimusmatkailijoiden seksuaalisesti estottomaan joukkoon.
Joo just, ihan kuin rakkaus olisi lemmenviestien kavertamista suklaalevyn pintaan ja jättimäisen joulukalenterin rakentamista. Ihme pelleilyä.
Tuossa jutussa kuvataan rakastumista ja rakkautta kuin luonnonvoimana, joka vastustamattomasti vaan hyökkäsi päälleni jostakin kuin salama kirkkaalta taivaalta ja sai minut tekemään asioita ja siirtoja elämässäni.
kaksi idioottia siis tapasi tanssimassa toisensa? 1. vain idioootti mies on diskossa tanssimassa jos on varattu 2 vain idootti nainen menee suutelemaan jotain miestä lattialla
Ei näin:
Myyntiedustajien juhlissa kihlasormukset ovat rihkamaa.
Hyvä että tuuliviirit löytävät toisensa. Harmi että sivulliset kärsivät siitä tässä tapauksessa.
Tuossa esimerkki ikäerosuhteesta jossa kumpikin silti saman ikäisen näköisiä.
esim Tuo nainen näyttää 10 v nuoremmalta eli ikäeroa ei huomaa.
sama asia Mika aaltolalla emäntä 37 ja Mika 52 mutta kumpikin näyttää 47
Ja sitten vuosien jälkeen tulevat omilla naamoillaan julkisuuteen kertomaan kusipäisyydestään? Miksi?
Kyllä on kova hinku saada julkisuutta, kun pitää julistaa omaa tyhmyyttään.
Lasten ja exien on kiva lukea tätä erittäin typerää "uutista"
Että kyllä ne akatkin osaa vaikka muuten uhriudutaan iltapäivälehtien ja Seiskan kansissa ,ulistaan 10 vuoden vanhoista jutuista ja kiljutaan jotain metoo-soopaa.Olette samanlaisia pervoja kuin miehetkin eikä teistä saa enkeli Gabrielia vaikka sellaista somessa/julkisuudessa esitättekin
Vierailija kirjoitti:
"Jos mä tekisin sulle noin, että laittaisin käden sun toosaan"
Jos luetun ymmärtäminen on noin heikkoa, että et ymmärrä kommentistani että olen mies olisiko aika palata koulunpenkille opettelemaan lukemaan. Luulisi jo ala-aste tason ymmärryksellä selviävän kommentista. Terkuin tuo alkuperäisen kommentin kirjoittaja.
Tossahan kirjoittaja kertoo mitä sen MIESKAVERI sanoi naiselle. Nainen laittoi käden MIEHEN housuihin ja MIES sanoi naiselle, että jos mä tekisin sulle noin, että laittaisin käden sun toosaan, niin se olisi poliisi ja oikeusjuttu. Tossa ei puhuta sinusta yhtään mitään. Tossa puhutaan mitä MIES koki ja sanoi naiselle.
Et taida itse ymmärtää mitä luet. LOL
T eri
Vierailija kirjoitti:
Tuossa jutussa kuvataan rakastumista ja rakkautta kuin luonnonvoimana, joka vastustamattomasti vaan hyökkäsi päälleni jostakin kuin salama kirkkaalta taivaalta ja sai minut tekemään asioita ja siirtoja elämässäni.
Väkisinkö heidän pitäisi olla exien kanssa? Ehkei enää exiä kiinnosta siinä vaiheessa kun uusi jo tuli petiin. Yökerhoissa käyvät toki voivat päätyä johonkin alkoholin voimalla. Mutta jokaisen valinta.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistelu on ok kun se tapahtuu noin päin.
No eikä ole!
Jotenkin huvittaa toi läppä, että molemmat oli suhteessa ja sitten toinen sanoo ettei ole pettäjätyyppiä. Mitähän tossa nyt sit tapahtui. Muutenkin kumma juttu, kun molemmilla oli omien sanojen mukaan ihan ok suhde, niin sitten molemmat lähtee suhteesta veke, kun toinen tulee suutelemaan. Aika helposti vaihtu kumppani. Jokin ei nyt täsmää.
"Jos mä tekisin sulle noin, että laittaisin käden sun toosaan"
Jos luetun ymmärtäminen on noin heikkoa, että et ymmärrä kommentistani että olen mies olisiko aika palata koulunpenkille opettelemaan lukemaan. Luulisi jo ala-aste tason ymmärryksellä selviävän kommentista. Terkuin tuo alkuperäisen kommentin kirjoittaja.