Marika, 41, näki miehen yökerhon tanssilattialla. Ennen kuin hän ehti edes ajatella asiaa, hän hyökkäsi miehen kimppuun ja suuteli tätä
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Ahdistelu on ok kun se tapahtuu noin päin.
Sanoiko mies sitä ahdisteluksi?
Kiva kuulla, ettei miehet traumatisoidu. Seuraavan sopivan tuijottelijan voi sitten pussata pyörryksiin...
Tai ehkei...
Jos joutuu naimisiin... 😱
Alapeukuttaja, tulen pusuhullusta suvusta..
Tyypillinen sekoileva horahtava suominainen.
Aikamoisia tyhjäpäitä. hehe. Kehtaavat vielä julkisesti tunnustautua sellaisiksi.
Noissa tilanteissa syytön mies yleensä kivitetään.
Vierailija kirjoitti:
Noissa tilanteissa syytön mies yleensä kivitetään.
Tämä oli siis kommentti tuohon viestiin jossa nainen oli yökerhossa tunkenut käden yllättäen miehen housuihin.
Ei tätä lainauskäytäntöä näköjään saada korjattua.
Vierailija kirjoitti:
Vastuu myös toimittajilla, ei ole pakko tunkea näitä p*rverssejä juttuja joka paikkaan.
Kyseisellä toimittajalla on runsaasti juttuja joissa nainen on aina sankari ja mies paha sika.
Varaosapäällikkö Antti, 45, rynkytti reskontran Saritaa, 32, toimistotarvikevarastossa ilman kumia. Antilla vaimo ja lapset 3v ja 9v. Saritalla mies ja lapsi 2v.
Rakkautta oli ilmassa niin että piti oikein tuulettaa. Minkäs sitä vieteilleen mahtaa.
Minä olen nainen, jolla on ikäviä kokemuksia ahdistelusta, enkä koskaan tehnyt häpeän takia mitään. Siksi toivoisin, että nykyään aina, varsinkin noin rohkeat henkilöt, aina vaatisivat sen poliisin ja rikosilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen, jolla on ikäviä kokemuksia ahdistelusta, enkä koskaan tehnyt häpeän takia mitään. Siksi toivoisin, että nykyään aina, varsinkin noin rohkeat henkilöt, aina vaatisivat sen poliisin ja rikosilmoituksen.
Yritin lainata aiempaa tekstiä käsiksikäymisestä, mutta epäonnistuin.
Marika meni ahdistelemaan tuntematonta miestä. Ei ole mitään ihailtavaa asiassa. Kyllä mies olisi voinut tuosta rikosilmoituksen tehdä. En ole mies
Eli näissä myyntiedustajien ja kaupparatsujen bileissä heruu.
Olen mies ja minua yksi nuori hiprakassa ja ihan hyvän näköinen laittoi kätensä jormalleni baarissa. Sitten totesin että minullahan alkaa seisoo, niin mentiin sitten mun kämpille nussímaan. Miksi pitää tehdä asioista vaikeita?
Tosin pidän kyllä tuollaista käytöstä teknisesti ahdisteluna.
Näitä Marikoja on joka baarissa. Huomionhakuisia joita ei haittaa vaikka oma ja toisten perhe kärsii.
Toivottavasti ex ymmärsi että parempi kun lähti.
Mikä on tarinan viesti?
Nuolkaa toisianne ja käykää vieraissa,?
Mikä on tarinan opetus?
Perheellinen nainen - suutele kännissä vierasta suulle, sinua saattaa lykästää?
Toi äijä ei kyllä näytä siltä, että tekis mieli randomina pussailla...
Nainen erosi ja vei lapset. Kävi vähän sääliksi sen ex miestä. Ei ole pettäjätyyppiä? Juu, juu, ja lehmät lentävät.