Marika, 41, näki miehen yökerhon tanssilattialla. Ennen kuin hän ehti edes ajatella asiaa, hän hyökkäsi miehen kimppuun ja suuteli tätä
Kommentit (61)
Ahdistelu on ok kun se tapahtuu noin päin.
Ai nainen saa tehdä noin, mutta minä en? Missä paljon puhuttu tasa-arvo?
Ymmärrän täysin. Se on se oikea.
Tunnen yhtä miestä kohtaan samoin. En juurikaan edes tunne häntä.
Minua on lääpitty munista, perseestä ja yritetty väkisin kielaria. Koska olen mies asiassa ei ongelmaa, jos et ole kiinnostunut haukutaan sinut ho-moksi vielä perään. Ne kuuluisat kaksoisstandardit ja ei minulla ei ole mennyt yöunet eikä mielenterveys.
Ihan vain seuraavan kerran kun joku nainen valittaa viipyilevästä katseesta ja käy 10v terapiassa sentakia, niin olisiko aika kasvattaa jotain toleranssia ja selkäranka, niin me miehetkin teemme.
Joo en voi ymmärtää miten voidaan kirjoittaa tämän sävyinen juttu. Saa ihastua, saa erota, saa solmia uusia liittoja, mutta ihmisten kimppuun ei "hyökkäillä" ja jos imuttelee tanssilattialla ollessaan toiselle varattu niin sen verran pitää hävetä ettei mene lehteen julistamaan jaloa toimintatapaansa kun "ei ole pettäjätyyppiä".
Vastuu myös toimittajilla, ei ole pakko tunkea näitä p*rverssejä juttuja joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua on lääpitty munista, perseestä ja yritetty väkisin kielaria. Koska olen mies asiassa ei ongelmaa, jos et ole kiinnostunut haukutaan sinut ho-moksi vielä perään. Ne kuuluisat kaksoisstandardit ja ei minulla ei ole mennyt yöunet eikä mielenterveys.
Ihan vain seuraavan kerran kun joku nainen valittaa viipyilevästä katseesta ja käy 10v terapiassa sentakia, niin olisiko aika kasvattaa jotain toleranssia ja selkäranka, niin me miehetkin teemme.
Jos et kokenut läppimistä ym ahdisteluksi ja kieltänyt naista tekemästä niin, se ei ollut ahdistelua. Joten menepä munaton nillittäjä ottamaan lääkkeesi.
Vierailija kirjoitti:
Vastuu myös toimittajilla, ei ole pakko tunkea näitä p*rverssejä juttuja joka paikkaan.
Sinun ei tarvitse tunkea nenääsi asioihin, joita pidät perversseinä. Vastuu siitä mitä luet on itselläsi.
Sua ja muita inceleitä kiukuttaa vain se, ettei kukaan nainen koe intohimoa teihin.
Incelien pillitysketju nro sata tästä aiheesta
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos olisi ollut Markku 41 ja Janika 30?
Sittenhän tää olis palstapellejen unelma XD
Naimisissa olevana perheellisenä hyökkää suutelemaan tuntematonta ennen kuin ehtii edes päivää sanoa. Siirtyy siitä muhinoimaan saman päivän aikana. Juttelee sen jälkeen kuukauden ajan salaa neljästi päivässä uuden ihastuksen kanssa. Ja lopulta sanoo haastattelussa ylpeänä että päätyi eroon, koska ei ole pettäjätyyppiä. Ihana kun on noin uskollisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaverilla kävi baarissa niin, että nainen veti käden aivan pokkana housun kauluksesta sisään ja tarras munaan kiinni. Kaveri nappas sitä ranteesta kiinni ja veti sen käden ulos housuista ja sano sille mitä VVVVV sä teet oikein. Jos mä tekisin sulle noin, että laittaisin käden sun toosaan, niin täällä olis poliisit ja olisin oikeudessa ahdistelusta. Se nainen alko huutaa, että toi äijä kävi mun käteen kiinni. Niin siinä oli kolme naista ketkä oli sen naisen kavereita ja ne sano, että huhhuh oikeesti sinä kävit ton miehen päälle ja tungit tuntemattoman miehen housuihin käden ja nyt alat huutaa, että se kävi sun ranteeseen kiinni, kun se repi sun kättä sen housuista pois.
Sit se oli ihan paineessa siinä ja sano niille kavereille, että ai te ootte ton tyypin puolella. Niin siinä oli portsareita kaksi ja yksi naisportsari ja nekin näki koko tilanteen. Se naisportsari sano, että meitä on nyt 6 todistajaa sua vastaan. Me työssäolevat poket ja sun omat kaverit.
Ne poket kysy soitetaanko poliisi vai mitä tehdään. Kaveri sano ei soiteta, että eiköhän toi oppinut jotain tai toivotaan niin. Sen omat kaverit oli ihan raivona siinä, sille naiselle, että mitä sä teet oikein. Ootsä sä vähän pimee päästäs. NE läksytti kunnolla sitä.
Lehdistössä suitsutetaan aviorikoksia ja sitten ihmetellään miksi kansan moraali on täysin rappiolla.
Voisko joku gigachad käydä kopasemassa tota Marikaa, jotta pääsisivät sinne katumusvaiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Lehdistössä suitsutetaan aviorikoksia ja sitten ihmetellään miksi kansan moraali on täysin rappiolla.
Niin pitääkin lehdistön tehdä. Se on ihmisten oma vastuu mitä tekevät. Ei "syyllinen" ole houkuttaja, vaan tekijä tavallaan.
Mitäs jos olisi ollut Markku 41 ja Janika 30?