Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako vuotta olisit valmis odottamaan yhteenmuuttoa?

Vierailija
24.12.2023 |

Jos olisit parisuhteessa ja haluaisit muuttaa yhteen, mutta toinen ei koe ajan siihen olevan kypsä, niin montako vuotta olisit valmis odottamaan yhteenmuuttoa?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua muuttaa yhteen. Mies sitä haluaa, vaikkei siihen pysty. Hän on kiukuttelevainen tyhjätasku, minä tasapainoinen velattoman asunnon omistaja.

En ymmärrä, miksi pitäisi änkeytyä samaan huusholliin vain siksi, että on parisuhteessa, jos siihen ei ole taloudellista pakkoa. Onko se jotain kontrollifriikkiyttä vai mitä?

Yhteen muutto on myös taloudellinen riski. En halua joutua maksamaan erotessa tasinkoa tyypille, joka hankkii maksuhäiriöitä peliriippuvuudellaan.

miksi seurustelet maksuhäiriöisen peliriippuvaisen kiukuttelevan tyhjätaskun kanssa? vai onko sinulla edes miestä?

taidat olla yksinäinen katkera feministi, joka vihaa kaikkia miehiä.

Vierailija
42/52 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva suomalainen mies on enää niin tyhmä, että ottaa akkaa saman katon alle. Ei ole enää itsetuhoisuus ollut The Juttu miesten keskuudessa pitkiin aikoihin.

Yksinäiset miehet tappaa itsensä ja parisuhteessa olevat vaimonsa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua muuttaa yhteen. Mies sitä haluaa, vaikkei siihen pysty. Hän on kiukuttelevainen tyhjätasku, minä tasapainoinen velattoman asunnon omistaja.

En ymmärrä, miksi pitäisi änkeytyä samaan huusholliin vain siksi, että on parisuhteessa, jos siihen ei ole taloudellista pakkoa. Onko se jotain kontrollifriikkiyttä vai mitä?

Yhteen muutto on myös taloudellinen riski. En halua joutua maksamaan erotessa tasinkoa tyypille, joka hankkii maksuhäiriöitä peliriippuvuudellaan.

miksi seurustelet maksuhäiriöisen peliriippuvaisen kiukuttelevan tyhjätaskun kanssa? vai onko sinulla edes miestä?

taidat olla yksinäinen katkera feministi, joka vihaa kaikkia miehiä.

Seurustelen, koska hänellä on myös hyviä puolia. Miten mustavalkoinen ihmiskuva sinulla on, jos jaat ihmiset vain hyviin ja huonoihin? Kuvitteletko ehkä itse olevasi täydellinen?

Feministi olen kyllä ja niin on mieskin.

Mutta pointtini on, että ei ole välttämätöntä eikä kaikille mieluista asua samaa taloutta. Sinulle on, jos oletat naisen passaavan sinua kuin äiti ja järkkäävän sulle ilmaisen täysihoidon.

Vierailija
44/52 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi risrus täällä on taas vajaata porukkaa liikenteessä. Taas näitä "en minä ainakaan-kommentoijia". No et ehkä juuri sinä, mutta moni muu kyllä.

Vierailija
45/52 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi risrus täällä on taas vajaata porukkaa liikenteessä. Taas näitä "en minä ainakaan-kommentoijia". No et ehkä juuri sinä, mutta moni muu kyllä.

Itse olet vajaa. Kirjoitteletko muiden mielipiteitä vai omiasi?

Vierailija
46/52 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole perheen perustamisesta kyse ( eli tarkoitus tehdä lapsia) , niin onko pakko muuttaa yhteen laisinkaan. 

Naapureinakin on todella hyvä olla, on oma tupa, silti voidaan olla niin paljon yhdessä kuin huvittaa.

olin aikuinen ihminen , enkä täysin sopeutuisi elämään 24/7 kenenkään kanssa.

20 vuotta onnellisena jo ollut pari.

Vierailija
47/52 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen ei tarvitse luojan kiitos olla sellainen, että mies kajauttaa naista nuijalla päähän ja raahaa luolaansa.

Vaan yhdessä ollaan vapaaehtoisesti kummankin halutessa ja asuminen ja talous järjestetään ihan omien halujen ja maksukyvyn mukaan.

Minulla on oma asunto. Se on velaton, viihtyisä ja tilava.

Mies asuu omassa huushollissaan 300 metrin päässä. Hyvä näin, koska hänellä on epäsäännöllinen työaika ja päivystyksiä. 

Vierailija
48/52 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä enää saman katon alle miehen kanssa! Miesystävälle olen sen tehnyt harvinaisen selväksi. Hän saa päättää lähteekö vai jääkö.

Vierailija
49/52 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjusta saa sellaisen kuvan että ei jaeta rahaa eikä edes samaa kattoa tai arkea mutta ne eritteet käy.

Vierailija
50/52 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjusta saa sellaisen kuvan että ei jaeta rahaa eikä edes samaa kattoa tai arkea mutta ne eritteet käy.

ilmasta seksiä. Eli fuckbuddy suhde.

Vierailija
51/52 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhämmät on tässä suhteessa pahimpia. Ensin eivät vuosiin halua muuttaa yhteen kun lapset sitä ja tätä. Sen jälkeen suuttuvat, jos et ole valmis muuttamaan heidän kanssaan yhteen. Ovat kuin saivareita, jotka kuvittelevat elämän pyörivän vain heidän halujensa ympärillä johon mies ainiaan mukautuu. Nuo akat eivät sovellu muuhun kuin satunnaiseen hässimiseen.

Vierailija
52/52 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhämmät on tässä suhteessa pahimpia. Ensin eivät vuosiin halua muuttaa yhteen kun lapset sitä ja tätä. Sen jälkeen suuttuvat, jos et ole valmis muuttamaan heidän kanssaan yhteen. Ovat kuin saivareita, jotka kuvittelevat elämän pyörivän vain heidän halujensa ympärillä johon mies ainiaan mukautuu. Nuo akat eivät sovellu muuhun kuin satunnaiseen hässimiseen.

No miten luulit että heistä yht tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi