Kokeilu: Seksiä kerran päivässä kuukauden ajan
Hieman taustaa. Olemme olleet vaimoni kanssa yhdessä 15 vuotta ja meillä on poika ja tytär. Rakastan vaimoani ja elämä on pääpiirteiltään hyvää.
ongelma on, että seksielämämme on käytännössä kuollut. Vaimo ei näe asiassa ongelmaa, sillä häntä ei seksi kiinnosta.
minulle taas seksi on äärimmäisen tärkeää ja puutteessa eläminen vaikuttaa vireystilaani todella paljon.
Keskusteluista huolimatta tässä kyseisessä aiheessa en tunnu saavan yhteyttä vaimooni, vaikka muuten meillä hyvä yhteys onkin.
Kerran seksi ei vaimolleni ole tärkeää. Mietin olenko kohtuuton jos ehdottaisin häntä kuulauden mittaiseen kokeiluun. 5min joka aamu seksiä jossain muodossa. Jos vaimo ei koe elämänlaatumme parantuneen kuukaudessa, olen valmis palaamaan entiseen. Minä olen valmis hoitamaan kaikki paskamaiset kotihommat, hieromaan 30-60min hartioita joka ilta tai mitä tahansa jos vaan tässä asiassa saisin ymmärrystä.
Onko muilla vastaavia kokeiluja tai miten olette selättäneet asian? Tuntuu turhauttavalta, että näin pieni asia pääsee tuhoamaan elämää.
Ja seksi toisten kanssa ei ole ratkaisu. Haluan nimenomaan vaimoani ja kaipaan hänen kosketusta.
Kommentit (253)
Jos ei seksi suju ilman jatkuvaa suunnittelua, säätämistä ja kokeiluja niin eiköhän ole aika vaihtaa naista tai ottaa toinen kumppani tähän tarkoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihanaa että haluat ratkaista tämän juuri niin että et ensimmäisenä lähde pettämään. Voisiko tässä kohtaa enemmänkin miettiä kerran viikossa sovittua seksiä ja katsoa parantaako se mitään? Sitten voisi keskittyä siihen pidemmin ja ei ehkä sillein kyllästytä heti.
Kerran viikossa on useimmille naisille aivan liian vähän, kun optimi olisi 2-3 kertaa päivässä. Jos seksiä on vain kerran viikossa, ehtii jo kaikki tunteet mieheen haihtua. Ei muista millainen on toisen kosketus, kiima on loppunut.
Kuule, ihan vaikka hela tiden. Omapa on asianne.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei seksi suju ilman jatkuvaa suunnittelua, säätämistä ja kokeiluja niin eiköhän ole aika vaihtaa naista tai ottaa toinen kumppani tähän tarkoitukseen.
Kuten olen monesti sanonut, en halua erota tai pettää, koska rakastan vaimoani :)
Maksullisissa käymistä olen alkanut harkitsemaan nyt kun olen saanut rauhoituttua miettimään asiaa kunnolla. Sehän ei ole varsinaisesti pettämistä, vaan enemmänkin tekninen suoritus jolla täytetään seksuaalisest tarpeet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihanaa että haluat ratkaista tämän juuri niin että et ensimmäisenä lähde pettämään. Voisiko tässä kohtaa enemmänkin miettiä kerran viikossa sovittua seksiä ja katsoa parantaako se mitään? Sitten voisi keskittyä siihen pidemmin ja ei ehkä sillein kyllästytä heti.
Minusta on ihanaa, että edelleen uskot näin läpinäkyvään provoon. Sinisilmäisyys ei ole kadonnut tästä maailmasta.
Mikä kirjoituksessani on mielestäsi provokatiivista? Tarkoitukseni ei ole syyllistää tai liekittää ketään ketään vastaan, vaan saada asiallisia näkemyksiä mieltäni polttavaan asiaan.
ap
Tiedoksi. Tämä on viimeisin viesti jonka olen kirjoittanut tähän ketjuun. Tämän jälkeen joku toinen on esiintynyt ap:na, minkä tarkkasilmäiset varmasti huomasivatkin.
En tiedä mikä saa joulupäivänä tai ylipäätään toimimaan näin.
Alkuperäinen ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten olen monesti sanonut, en halua erota tai pettää, koska rakastan vaimoani :)
Maksullisissa käymistä olen alkanut harkitsemaan nyt kun olen saanut rauhoituttua miettimään asiaa kunnolla. Sehän ei ole varsinaisesti pettämistä, vaan enemmänkin tekninen suoritus jolla täytetään seksuaalisest tarpeet.
Ap
Pyydä lupa. Pakkohan hänen on ymmärtää ettei näin voi jatkaa loputtomiin, vaan jotain ratkaisuja on mietittävä.
Vierailija kirjoitti:
Jos minusta olisi kiinni, rakastelisimme useamman tunnin ja olen avoin lähes kaikkeen. Kyse on siitä, että vaimolleni seksi ei ole tärkeää, eikä ole koskaan ollutkaan. Täten pidän kohtuuttomana vaatia tuntia päivässä. 5min fyysinen läheisyys ei luulisi olevan liikaa jos toista rakastaa.
Ja tarkennuksena meillä on läheisyyttä muuten ja vaimoni tekee paljon töitä parisuhteemme eteen. Seksi vain ei hänelle maistu oikein millään ja tästä tulee sitten tarpeetonta kinastelua.
ap
Muistapa nyt kuitenkin se, että kyseessä on vaimosi keho, ei mikään vaimosi aivoista irrallinen osa, jonka voi vaan antaa hetkeksi toisen käytettäväksi. Yhtä paskalta kuin susta tuntuu, ettet saa tyydyttää tarpeitasi vaimosi kehoon, yhtä paskalta vaimostasi tuntuu joutua suostumaan pan*avaksi vain sinun mieliksesi. Tai ei kai voi edes verrata, eiköhän tuo olisi paljon traumatisoivampaa vaimollesi.
Jotain muuta ratkaisua siis miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pyydä lupa. Pakkohan hänen on ymmärtää ettei näin voi jatkaa loputtomiin, vaan jotain ratkaisuja on mietittävä.
Vaimoni ei tähän koskaan suostuisi ja koska maksullisissa käyminen loukkaisi vaimoani, pitäisin sen ehdottomasti salassa. Kunnioitan ja rakastan vaimoani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minusta olisi kiinni, rakastelisimme useamman tunnin ja olen avoin lähes kaikkeen. Kyse on siitä, että vaimolleni seksi ei ole tärkeää, eikä ole koskaan ollutkaan. Täten pidän kohtuuttomana vaatia tuntia päivässä. 5min fyysinen läheisyys ei luulisi olevan liikaa jos toista rakastaa.
Ja tarkennuksena meillä on läheisyyttä muuten ja vaimoni tekee paljon töitä parisuhteemme eteen. Seksi vain ei hänelle maistu oikein millään ja tästä tulee sitten tarpeetonta kinastelua.
ap
Muistapa nyt kuitenkin se, että kyseessä on vaimosi keho, ei mikään vaimosi aivoista irrallinen osa, jonka voi vaan antaa hetkeksi toisen käytettäväksi. Yhtä paskalta kuin susta tuntuu, ettet saa tyydyttää tarpeitasi vaimosi kehoon, yhtä paskalta vaimostasi tuntuu joutua suostumaan pan*avaksi vain sinun mieliksesi. Tai
Seksi tosiaan ei ole tärkeää vaimolleni, joten en ymmärrä miksi hän pitäisi loukkaavana saada käyttää hänen kehoaan 5 min omiin tarpeisiini. Tekisin sen kuitenkin kaikella kunnioituksella ja hellyydellä ja ehkä siten vaimokin innostuisi seksistä.
Ap
Ja selvyyden vuoksi, vastaukset 189 ja 190 olivat siis alkuperäinen Ap, eikä ketjuun ilmaantunut häirikkö :)
Alkuperäinen ap
Tähän ketjuun on nyt selvästi pesiytynyt joku, joka esittää ap:tä. Aika kurjaa tulla paskomaan toisen ketju.
Hyvä mies, ei seksiä osteta kotitöillä! Kotityöt kuuluu ihan jokaiselle teidän kämpässä majaansa pitävälle ikätaso huomioiden.
Vierailija kirjoitti:
kokeile kiihottaa naistasi. pusuttelun jälkeen imet ja nuolet nännejä,
nostat alushousuja pillun kohalla.. kiihotat tunnin pari niin kauan että on
polviin asti kostunu
Tämä joka päivä kuukauden ajan ILMAN että kikkeli menee sisään niin teillä on toimiva avioliitto loppuelämänne.
Vierailija kirjoitti:
Tähän ketjuun on nyt selvästi pesiytynyt joku, joka esittää ap:tä. Aika kurjaa tulla paskomaan toisen ketju.
Taidat esiintyä monena eri henkilönä tässä ketjussa.
Minun patalaiska eksäni olisi ollut ihan peukut pystyssä tuohon. Tosin olisi pitänyt keksiä joka sessiolle oma teema ja pitkittää sitä tuntikausiin, sitten kun olisi ensin tehnyt kaikki lapsi- ja koiraperheen (hänen ideansa) hommat. Hahhah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vaimoni ei tähän koskaan suostuisi ja koska maksullisissa käyminen loukkaisi vaimoani, pitäisin sen ehdottomasti salassa. Kunnioitan ja raka
Eiköhän ero ole vain ajan kysymys. Tuskin jaksat loppuelämääsi vaimosi ehdoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lta piuhat poikki ja vaimolta hormonaalinen ehkäisy pois haluja nollaamasta. Problem solved.
Mitäs jos tätä kokelisitte?
Huoh, taidan pitää nyt pari tunnin tauon vastailussa ja tulen sitten katsomaan onko minuna esiintyvä trolli jo väsynyt.
Alkuperäinen ap
Meillä sama tilanne, kuin ap:llä. Mies syyttää minua seksittömästä liitosta.
No, meillä minä olin se, joka ehdotti tuota kuukauden mittaista kokeilujaksoa. Mies suuttui.
Seksiä pitää saada kuulemma silloin, kun haluaa. Ei silloin, kun on sovittu, se kun tuntuu pakolta.
Eli edelleen olen puutteessa ja syyllinen. Itse kun en millää taivu pikapanoon ainoastaan silloin, kun mies haluaa. Kiireellä, analysointi olinko riittävän hyvä ja sitten nukahtaa.
Jää käytetty olo. Ihan joka kerran. Ja ei, ei auta puhuminen tai terapia. Kokeiltu on. Olen vain kuulemma hankala.