Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeilu: Seksiä kerran päivässä kuukauden ajan

Vierailija
24.12.2023 |

Hieman taustaa. Olemme olleet vaimoni kanssa yhdessä 15 vuotta ja meillä on poika ja tytär. Rakastan vaimoani ja elämä on pääpiirteiltään hyvää.

ongelma on, että seksielämämme on käytännössä kuollut. Vaimo ei näe asiassa ongelmaa, sillä häntä ei seksi kiinnosta. 

minulle taas seksi on äärimmäisen tärkeää ja puutteessa eläminen vaikuttaa vireystilaani todella paljon.

Keskusteluista huolimatta tässä kyseisessä aiheessa en tunnu saavan yhteyttä vaimooni, vaikka muuten meillä hyvä yhteys onkin.

Kerran seksi ei vaimolleni ole tärkeää. Mietin olenko kohtuuton jos ehdottaisin häntä kuulauden mittaiseen kokeiluun. 5min joka aamu seksiä jossain muodossa. Jos vaimo ei koe elämänlaatumme parantuneen kuukaudessa, olen valmis palaamaan entiseen. Minä olen valmis hoitamaan kaikki paskamaiset kotihommat, hieromaan 30-60min hartioita joka ilta tai mitä tahansa jos vaan tässä asiassa saisin ymmärrystä. 

Onko muilla vastaavia kokeiluja tai miten olette selättäneet asian? Tuntuu turhauttavalta, että näin pieni asia pääsee tuhoamaan elämää.

Ja seksi toisten kanssa ei ole ratkaisu. Haluan nimenomaan vaimoani ja kaipaan hänen kosketusta.

Kommentit (253)

Vierailija
221/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit jäädä roikkumaan tuohon suhteeseen, mutta vaimosi ei enää halua sinua, ei halua! Voit uskotella itsellesi mitä tahansa syitä, mutta hän ei halua sinua. Ei nyt, eikä enää ikinä. Jos onnistut häneltä vielä seksiä saamaan, niin voit olla varma, että se on säälipillua. 

En koe roikkuvani missään. Vaimoni on suurenmoinen kumppani ja nainen vailla vertaa. Poislukien tämä seksiasia minkä toivoisin luonnollisesti korjaantuvan.

Vaimoni siis osoittaa rakkauttaan elein, teoin ja kosketuksin, mutta tuo loppusilaus uupuu. Lisäksi kyse on minun tarpeitani suuremmista asioista, kuten lapsistamme ja kaikesta mitä olemme yhdessä kokeneet.

Kiitos kuitenkin palautteestasi.

ap

Kerroit kuitenkin, että seksin puute aiheuttaa kinastelua. Kuinka kauan tätä on jatkunut? Kuinka kauan uskot jaksavasi jatkaa seksittömässä liitossa? Vaikuttaa siltä, että olette vain lakaisseet koko asian maton alle; kun siitä ei puhuta, sitä ei ole? Riittääkö sinulle oikeasti, ihan oikeasti loppuelämäksi se, että vaimosi on hieno ihminen ja teillä on yhteinen historia, mutta ei seksiä, ei enää ehkä ikinä? 

Et halua selvästikään ajatella, että tilanne voi olla lopullinen. Kannattaa olla rehellinen edes itselleen ja miettiä onko teillä tulevaisuutta, ihan oikeasti 

Vierailija
222/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän ketjuun on nyt selvästi pesiytynyt joku, joka esittää ap:tä. Aika kurjaa tulla paskomaan toisen ketju. 

Huomasin heti kun ap vaihtui. Toi feikki ap on selkeästi joku katkeroitunut tyyppi, joka yrittää saada kuulostamaan asian siltä, että aloittaja ei välitä vaimonsa tunteista ja näkee hänen kehonsa vain välineenä.. Mene feikki tekemään oma provoketjusi.

Alkuperäiselle ap:lle tsemppiä. Vaikea tilanne. Onko teillä minkä verran kahdenkeskistä aikaa, jolloin vaikka harrastaisitte jotain yhdessä? Tutkimusten mukaan etenkin liikunnan tai jonkin jännittävän harrastaminen yhdessä nostaa haluja. Myös omaa aikaa olisi tärkeä olla vaimolla riittävästi. Siis että saa olla ihan yksin ja saa hetkeksi taukoa kotitöistä, lapsista jne. Itellä stressi, ahdistus ja jatkuva suoritusmoodissa oleminen vie halut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n täytyy olla trolli. Niin väsynyttä settiä, mutta toisaalta näissä aloituksissa on aina riski, että ne ovatkin totta. Itsekin kuvittelin olevani epäseksuaalinen vuosikausia. En saanut orgasmeja koskaan ja seksi oli aina pelkkää miesten miellyttämistä. Tätä siis tapahtui lyhyemmissä suhteissa, mutta myös avioliitossakin. Lopulta kyllästyin seksiin eikä tilanne parantunut sillä, että tuleva ex-mies vonkasi koko ajan ja haukkui, kun joutui elämään puutteessa. Jos yritin ehdottaa jotain mistä pitäisi, niin alkoi taas kiukuttelu, kun on niin vaikeaa. Erosimme ja sattumalta löysin miehen, jolle minun nautintoni on tärkeää. Nyt olen löytänyt seksualisuuteni ja tiedän mistä kiihotun. Olemme nykyisen puolisoni kanssa olleet vuosia yhdessä, mutta silti pelkkä ajatus hänen kosketuksestaan saa minut märäksi.

Eli vinkki ap:lle. Lopeta vonkaaminen ja painostaminen ja päästä vaimosi vapaaksi nauttimaan seksistä. Et selvästikään osaa, jos 15 vuoden jälkeen elätte täysin ilman seksiä. 

Vierailija
224/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole se vastaus, minkä ap haluaa, mutta totuus on, että nainen kaipaa seksuaalista vaihtelua. Populaari harhakäsitys on, että mies on se osapuoli, joka kaipaa vierasta seksikumppania, mutta kuten apkin todistaa, miehen halut ei hyydy samaan naiseen, mutta naisen halut hyytyy samaan mieheen. Apn tilanne on äärimmäisen tavallinen pitkissä heteroparisuhteissa, ja sille on biologinnen perusta: nainen tarvitsee vaihtelua seksielämäänsä.

Ehdotan ratkaisuksi, että vaimo lähtee vieraisiin ja ap harrastaa seksiä joka päivä oman kätensä kanssa joko viisi minuuttia tai kauemmin.

Ottamatta kantaa ehdotukseen sen enempää voin kuitenkin sanoa, että tässä on totuuden siemen. Minä olen aina halunnut muitakin miehiä, kuin sitä, jonka kanssa olen parisuhteessa. Sekin on jokin myytti, että naiset ovat tyytyväisiä, kun vain on se parisuhde ja tuttu rakastava mies. Ei se aina niin mene. Olen parisuhteessa ollut kuitenkin aina uskollinen, mutta myöskin haluttomuudesta on kokemusta. Miestäni en lopulta halunnut enää ollenkaan seksuaalisesti, kyllästyin. Tunsin suoranaista vastenmielisyyttä ja seksi ällötti.

Vierailija
225/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän ketjuun on nyt selvästi pesiytynyt joku, joka esittää ap:tä. Aika kurjaa tulla paskomaan toisen ketju. 

Huomasin heti kun ap vaihtui. Toi feikki ap on selkeästi joku katkeroitunut tyyppi, joka yrittää saada kuulostamaan asian siltä, että aloittaja ei välitä vaimonsa tunteista ja näkee hänen kehonsa vain välineenä.. Mene feikki tekemään oma provoketjusi.

Alkuperäiselle ap:lle tsemppiä. Vaikea tilanne. Onko teillä minkä verran kahdenkeskistä aikaa, jolloin vaikka harrastaisitte jotain yhdessä? Tutkimusten mukaan etenkin liikunnan tai jonkin jännittävän harrastaminen yhdessä nostaa haluja. Myös omaa aikaa olisi tärkeä olla vaimolla riittävästi. Siis että saa olla ihan yksin ja saa hetkeksi taukoa kotitöistä, lapsista jne. Itellä stressi, ahdistus ja jatkuva suoritusmoodissa oleminen vie halut. 

Aloittaja oli alusta loppuun trolli ja sä vielä uskot ihan täysillä. Vai kysytkö tosissasi kuinka paljon aloittajan "vaimolla" on on omaa aikaa ja kuinka paljon saa taukoa kotitöistä ja lapsista?

Aloittaja päivysti täällä koko perhekeskeisimmän juhlan aaton ja täällä uskotaan vielä ihan tosissaan, että hän on perheensä elämään osallistuva aviomies. Trolli mikä trolli aloituksestaan lähtien.

Vierailija
226/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua erota eikä aloittaa uutta suhdetta niin silloin ainoa vaihtoehto on jatkaa nykytilanteessa vaikka hautaan asti. 

Vierailija
227/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset vulvan dimensiot panohaluisen aviomiehen eli ap:n puolisolla on?

Vierailija
228/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnyttäneen naisen fysiologia ei mahdollista päivittäistä seksiä noin monena päivänä peräkkäin.

Just for your information.

Millä tavalla "synnyttäneen naisen fysiologia" vaikuttaisi asiaan? Tiedätkö edes mitä fysiologia tarkoittaa?

T: synnyttänyt nainen

Vierailija
229/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synnyttäneen naisen fysiologia ei mahdollista päivittäistä seksiä noin monena päivänä peräkkäin.

Millä tavalla "synnyttäneen naisen fysiologia" vaikuttaisi asiaan? Tiedätkö edes mitä fysiologia tarkoittaa?

T: synnyttänyt nainen

Ennemmin loppuu peniksestä iho. 

Vierailija
230/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kommentoijille. Jännä huomata miten näin henkilökohtainen aihe herättää näin voimakkaita tunteita puolesta ja vastaan.

Sain tarvittavan määrän hyviä neuvoja ja kannustusta. Pahoittelut etten jaksa enää vastata jokaiselle erikseen. Trollaaminen ja epäasialliset kommentoinnit vievät mehut jatkaa keskustelua pidemmälle.

Mukavaa joulun aikaa kaikille!:)

ap

Vierailija
231/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liukkaria niin ei hankaa! 

Vierailija
232/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvalla sinkkunaisella on miespuolisia kavereita, koska naisen seura pelkiltään ei ole minkään arvoista.

Vierailija
233/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oisko ongelma siinä että uskot 5 minuutin olevan vaimollesi riittävästi? kyllä naisia kiinnostaa seksi, jos se on tyydyttävää ja hyvää. jos se on ns. muna pilluun ah ah ja kyljen kääntö niin en ihmettele jos vaimoa ei kiinnosta. jos teillä taas joskus on ollut vaimonkin mielestä hyvä seksielämä josta hän on nauttinut ja sinun toimintasi ei ole muuttunut niin lääkäriin tai seksuaaliterapeutille mars

Naisten ikuinen manifesti, "mies sinussa on vikaa kun haluat seksiä". Miehenä haluan keraan tai jopa kaksi päivässä, moni nainen haluaa jopa kuukautisten aikana kun krampit ja sotkut eivät vaivaa. Onko se joltain kuivalta ämmältä pois että miehiä haluttaa ja panettaa? Ehkä toisia naisiakin haluttaa? Miksi olla suhteessa haluttoman kanssa?

Vierailija
234/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oisko ongelma siinä että uskot 5 minuutin olevan vaimollesi riittävästi? kyllä naisia kiinnostaa seksi, jos se on tyydyttävää ja hyvää. jos se on ns. muna pilluun ah ah ja kyljen kääntö niin en ihmettele jos vaimoa ei kiinnosta. jos teillä taas joskus on ollut vaimonkin mielestä hyvä seksielämä josta hän on nauttinut ja sinun toimintasi ei ole muuttunut niin lääkäriin tai seksuaaliterapeutille mars

Naisten ikuinen manifesti, "mies sinussa on vikaa kun haluat seksiä". Miehenä haluan keraan tai jopa kaksi päivässä, moni nainen haluaa jopa kuukautisten aikana kun krampit ja sotkut eivät vaivaa. Onko se joltain kuivalta ämmältä pois että miehiä haluttaa ja panettaa? Ehkä toisia naisiakin haluttaa? Miksi olla suhteessa haluttoman kanssa?

Niinpä. Sitä tässä olen ihmetellyt minäkin. Tärkein sukupuolielin on korvien välissä. Ei muakaan aina huvita, vaikka kumppania haluttaisi, mutta pystyn kiihottumaan, koska tiedän sen olevan kumppanille tärkeää ja suhtaudun lähtökohtaisesti positiivisesti seksiin. Mutta jos partneria ei edes halua haluta, niin aika vähän siinä on tehtävissä. 

Enkä ihan allekirjoita sitäkään, että miehet olisivat järjestään sysipaskoja seksissä, että naisen haluttomuus olisi aina vain siitä riippuvaista. Omalle kohdalle on sattunut vain miehiä, joita on kiinnostanut munkin nautinto. Onko se sitten vain ollut hyvää tuuria, mene ja tiedä. Toisten kanssa toki seksi on ollut parempaa kuin toisten.

Vierailija
235/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Sitä tässä olen ihmetellyt minäkin.

En tiedä haukutko miehiä vai syyllistät miehiä? En puhunut sinun haluista tai määristä? Puhuin kuinka miehenä haluan ja haluaisin kumppanin jolla halut kohtaisi. Onko väärin että halukas mies toivoisi naista joka on yhtä halukas? En halua tyytyä sinun kaltaiseen ihmiseen.

Vierailija
236/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä hinkkaamista joka päivä jaksa eikä paikat kestä

Vierailija
237/253 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan oman kokemukseni, jos joku vaikka hyötyisi siitä. Meillä oli samankaltainen tilanne vuosia, olimme mieheni kanssa jotenkin erääntyneet eikä seksiä enää ollut. Kumpikaan ei tehnyt aloitetta enää. Tilanne alkoi raastaa minua, vaimoa, vaihdevuosien kynnyksellä. Kun kuukautiset loppuivat halut lisääntyivät ja seksiä olisi voinut harrastaa milloin vain. 

Otin tilanteen puheeksi mieheni kanssa. Hän myönsi myös, että liitto oli vaan muuttunut tällaiseksi ajan myötä, mutta rakkautta oli yhä. Päätimme alkaa parantaa asioita. Lähennyimme tietoisesti, sovimme "treffeistä" jolloin kävimme vaikka kahvilla, kylpylässä, uimassa, kävelyllä, elokuvissa. Ihan mitä vaan yhteistä tekemistä. Aloimme halata toisiamme päivittäin. Annoimme suukot aina jonnekin lähtiessä tai toivottaessa hyvät yöt. Istuimme sohvalla lähekkäin ja silittelimme toisiamme. 

Seksi piti alkuun ihan sopimalla sopia. Että illalla sitten seksiä. Ja olihan se alkuun aika kömpelöä taas pitkästä aikaa, mutta sitkeästi kun jatkaa niin hyvä tulee. Ja kyllä meillä on liukkarit käytössä joka kerta, koska itse käytän nesteenpoistolääkettä ja olen kuiva koko elimistöstä. Liukkareita saa vaikka mitä makujakin. 

Jos rakkautta riittää, asiat voidaan keskustella ja yhdessä miettiä itselle sopivat ratkaisut. Kyllä mekin välillä riitelimme asiasta, mietimme onko rakkaus loppunut, tuleeko tästä liitosta vielä jotain? Ja päätimme, että haluamme olla yhdessä ja parantaa asioita. Molemmat. Nyt seksiä on useita kertoja kuukaudessa, ei välttämättä viikoittain. Mutta olemme tyytyväisiä. Muutakin läheisyyttä on. Vaikka itse olenkin vaihdevuosissa, ei se elämä siihen tosiaan lopu. 

N52 

Vierailija
238/253 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kolmekymppinen pariskunta jossa tämä nainen ei saa seksiä mieheltään. Meilläkin on ollut aina niin, että tuo toinen on ollut haluttomampi ja itse olen yleensä tehnyt aloitteet tässä 16 v suhteen aikana.

Olin aina ajatellut, etten ikinä, ikinä petä. Mieheni on täydellinen kaikin muin tavoin, en voi niin hienoa ihmistä pettää. Se kuitenkin tapahtui, kun minua puolet vanhempi mies sai minut kiinnostumaan itsestään. Hänelle valitettavasti tuli pahoja terveysongelmia ja seksisuhde jäi muutamaan kertaan.

Kärsin taas vuoden ilman seksiä, kunnes eteeni tupsahti reilusti minua vanhempi mies. Nyt olen jatkanut hänen kanssaan jo 2 vuotta. 

Mieheni kanssa minulla on erittäin lämmin ja hyvä suhde. Kaikki muu toimii, paitsi seksi. Kun sen muutaman kerran vuodessa saan häneltä, se on taivaallista. 

Niin että tähän se sitten vaan johti, kun siitä seksittömyydestä kärsi. Ja ei, en ole läski ja löysä, vaan salimimmi. 

Vierailija
239/253 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä reilusti yli 20v. Monenlaisia vaiheita ollut seksin saralla. Huonoimmat kaudet oli varmaan lasten ollessa pieniä, kun varmaan oma läheisyyskiintiö täyttyi jo siitä lasten pyörityksestä ja heidän nukkuessaan sai vihdoin vain olla.

Joskus kokeilin myös kierukkaa ja seksi tuntui silloin ihan samantekevältä. Otatin sen pois juuri siksi, että haluan tuntea normikierrossa viikon panetuksen. On mieskin välillä ihmeissään, kun joskus enemmän haluja kuin hänellä. Sitten taas joku viikko voi mennä kiireissä ilman, mutta aktiivisemmat ajat pitävät suhteen kunnossa. Musta se on myös normaalia, että pitkissä suhteissa halut vaihtelee. Jos on aluksi ollut suurta vetovoimaa, kyllä se pilkahtelee esiin eri vaiheissa, jos toinen ei ole tehnyt mitään loukkaavaa.

Kuulun myös niihin, joiden mielestä nainen voi ainakin JOSKUS lähteä seksiin mukaan, vaikka aluksi tuntuisi ettei niin kiinnosta. Se tietenkin edellyttää, että mies osaa hyväillä ym eikä vain käytä naista reikänä. Useimmiten kuitenkin kiinnostuu asiasta. Sama kun välttelee urheilua, mutta kun saa aikaiseksi lähteä niin ei kyllä kaduta. Tuntuu kohtuuttomalta kenenkään vastaavassa tilanteessa olevan puolesta, että seksiä ei ole yhtään koska toinen ei vain halua. Kyllä ratkaisussa kummankin pitää tulla vastaan ja ylipäätään yrittää etsiä niitä ratkaisuvaihtoehtoja. Miten semmosta ihmistä voi pidemmän päälle rakastaa ja kunnioittaa, joka ei ota yhtään huomioon toisen tarpeita, vaikka ne olisivat ihan erilaiset kuin omat.

Vierailija
240/253 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais edes kerran kuussa. 2kk kuiva kausi.  N43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä