Kyllä olen sitten tyhmä ja hyväuskoinen kun aina lankean siihen kuvitelmaan että mies haluaisi vain kaveruutta
Olen luonnostani iloinen ja ystävällinen ihmisille sukupuoleen katsomatta. Olen kuitenkin introvertti ja tykkään olla yksin. En tapaa ihmisiä vapaa-ajalla kuin hyvin, hyvin harvoin. En puhu myöskään puhelimessa.
Tämä ystävällisyyteni ja iloisuuteni sitten kostautuu niin että kaikenmaailman örkit työpaikoilta yms. kuvittelevat että olen kiinnostunut heistä romanttisesti. Alkaa kiusalliset puhelinnumeroiden utelut ja tapaamisehdotuket työn ulkopuolella. Niin helvetin kiusallista. Kaikenlisäksi nuo lähestymiset tulevat niin puun takaa että olen hämmentynyt täysin ja antanut puhelinnumeron. Mulla menee tosi helposti pasmat sekaisin enkä osaa toimia tahdikkaasti kyseisissä tilanteissa. Nyt sitten yksi naimisissa oleva mäntti työpaikalta on ruvennut laittamaan viestiä useamman kerran päivässä. Miten perääntyä näistä tilanteista?
Kommentit (11)
Sä nyt kestät vaan. Tämä on sitä mitä suurin osa naisista haluaa. Eikä voida yhden lumihiutaleen takia muuttaa koko systeemiä.
Jätät vaan vastaamatta niihin viesteihin. Näin olen itsekin tehnyt. Pari kertaa tullut annettua numero tyypeille, jotka eivät kiinnosta yhtään, ihan vain siksi että pääsisin äkkiä tilanteesta pois.
Ainakin mun kokemuksen mukaan eivät kauaa jaksa pommitella viesteillä jos ei vastausta kuulu. Sitkein taisi yrittää viikon.
Miksi helvetissä mies haluaisi kaveruutta naisen kanssa? Todennäköisesti mies joutuu tuossa vain palveluskoneeksi saamatta itse mitään vastineeksi.
No niin, eikö olisi helpompi murjottaa??
Kannattaa tajuta että miehillä on useimmiten ihan riittävästi kavereita muissa miehissä. Eivät he tarvitse naisia kaveruuteen.
Pitää tajuta ero kaveruuden ja tuttavuuden välillä. Miehillä on usein paljonkin tuttavanaisia joiden kanssa voi vaihtaa muutaman sanan kun tavataan. Mutta kavereiksi miehet harvoin naisia ihan erikseen hakevat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä mies haluaisi kaveruutta naisen kanssa? Todennäköisesti mies joutuu tuossa vain palveluskoneeksi saamatta itse mitään vastineeksi.
Naiset eivät tunne vetoa juuri keneenkään mieheen, joten heidän on helppoa olla kavereita vaikka kenen kanssa ilman, että mitään tunteita voi koskaan syntyä. Miehillä sen sijaan on vähän hankalampaa, jos nainen on edes hieman ulkoisesti viehättävä. Silloin yleensä vaihtaa ystävyyden yhteen seksikertaan, jos siihen joku ihmeellinen mahdollisuus aukeaa.
Naisten läheiset ihmissuhteet miehiin ovat ensisijassa tunnesuhteita joissa voi olla seksuaalista vetoa jos hyvin sattuu. Miesten läheiset suhteen naisiin taas ovat ensisijassa seksuaalista vetoa jossa voi olla tunnetta jos hyvin sattuu. Tämän kun tajuaa niin pääsee paljon helpommalla.
Vierailija kirjoitti:
Sä nyt kestät vaan. Tämä on sitä mitä suurin osa naisista haluaa. Eikä voida yhden lumihiutaleen takia muuttaa koko systeemiä.
Ei halua. Voin sanoa, ettei yksikään nainen halua, että normaali kohteliaisuus ja hyväntuulisuus tulkitaan iskuyritykseksi tai epäkiinnostavat työkaverit sun muut alkavat ehdottolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei halua. Voin sanoa, ettei yksikään nainen halua, että normaali kohteliaisuus ja hyväntuulisuus tulkitaan iskuyritykseksi tai epäkiinnostavat työkaverit sun muut alkavat ehdottolemaan.
Miehellä on edelleen se pääasiallinen riski olla epäkiinnostava lähestyjä. Sen takia on parempi antaa naisten tehdä lähestymiset, kuten nykyaikaan kuuluu, jotta naiset saavat itse valita haluamansa niistä kiinnostavista.
Sanomalla suoraan, että ei kiinnosta.
Kannattaa kyllä opetella kieltäytymään, kun joku haluaa vaihtaa yhteystietoja. Ei se niin vaikeaa ole, ja on hyvä muutenkin oppia pitämään kiinni rajoistaan.