Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olli Rehn alkaa näyttää parhaimmalta ehdokkaalta. Luo turvallisuudentunnetta ja on presidenttimäinen

Vierailija
23.12.2023 |

Kokemus ja asiantuntemus ovat vankkaa tasoa.

Kommentit (5057)

Vierailija
1441/5057 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki nämä ihmiset jotka täällä kirjoittelevat myönteisesti Rehnistä, todella myös äänestävät, saattaa vaalitulos olla (gallupeihin nähden) yllätys.

Tässä ketjussa on ehkäpä 10-15 kirjoittajaa. Kukin suoltanut lipevää imarteluaan monia kymmeniä viestejä. Mutta ei hetkauta vaalitulosta.

Vierailija
1442/5057 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan presidentin vaali on ensimmäinen testi tulevalle presidentille, kestätkö kampanjoinnin, loanheitot, pääsetkö esiin. Tässä vain hiukan näyttää siltä että Olli ei pysty pitämään puoliaan muille ehdokkaille eli herää kysymys onko hän liiankin kiltti ja diplomaattinen tehtävään. Presidentin kun pitää olla tarvittaessa kova luu joka ottaa valokeilan.

Pskat mitään liian kiltti, on vain saamaton vätys. Tuossa olet oikeassa, että pressa ei voi naamioitua kokoushuoneen tapetteihin kuten Rehn tekee. 

Näin se on. Presidentti on maan keulakuva ja sellainen ihminen jonka pitääkin näkyä. Esimerkiksi Niinistö ei ole mikään seinäruusu.

Rehniltä puuttuu myös kokemus noista kovan luokan poliittisista tehtävistä, ei olla nähty häntä tositoimissa, monella muista ehdokkaista näitä meriitteja on. Mietityttää että miksi Rehn ei ole hakeutunut kosk

Euroopan komission varapuheenjohtajako ei sellainen toimi ole?!

EU-kansalaisia 450 miljoonaa, Suomessa 5,6 miljoonaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/5057 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan presidentin vaali on ensimmäinen testi tulevalle presidentille, kestätkö kampanjoinnin, loanheitot, pääsetkö esiin. Tässä vain hiukan näyttää siltä että Olli ei pysty pitämään puoliaan muille ehdokkaille eli herää kysymys onko hän liiankin kiltti ja diplomaattinen tehtävään. Presidentin kun pitää olla tarvittaessa kova luu joka ottaa valokeilan.

Pskat mitään liian kiltti, on vain saamaton vätys. Tuossa olet oikeassa, että pressa ei voi naamioitua kokoushuoneen tapetteihin kuten Rehn tekee. 

Näin se on. Presidentti on maan keulakuva ja sellainen ihminen jonka pitääkin näkyä. Esimerkiksi Niinistö ei ole mikään seinäruusu.

Rehniltä puuttuu myös kokemus noista kovan luokan poliittisista tehtävistä, ei olla nähty häntä tositoimissa, monella muista ehdokkaista näitä meriitteja on. M

Kovin pesti mitä kellään ehdokkaista.

Vierailija
1444/5057 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehnin komissaarin tehtävää hehkutetaan, vaikka hän hoisi sen(kun) aivan päin httiä, kuten joku taaempana sanoikin. Jonkun Romanian otto riman ali jäseneksi on melkein myyräntyötä. 

Vierailija
1445/5057 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehn käy näköjään viimeisten galluppien mukaan kisansa Anderssonin kanssa.....

Vierailija
1446/5057 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehn käy näköjään viimeisten galluppien mukaan kisansa Anderssonin kanssa.....

Noista Andersson on se kovempi luu, poliittisista mielipitieistä olen eri mieltä mutta Andersson on älykäs ja intohimoinen ja erottuu tapetista.

Vierailija
1447/5057 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen itse ollut ikäni puolueeton ihminen näen Rehnin kohdalla hänen asemansa siten, ettei hän ole ollut eikä ole halunnut olla puoluepoliitikko. Siksi on jäänyt tai valinnut oman tiensä puoluepolitiikan ulkopuolelta, kuten pankinjohtajuus on. Persoonana ei ole tunkenut itseään esiin vaan pysynyt neutraalina silläkin saralla.  En epäile lainkaan Rehin kykyä ja osaamista silloin kun häntä tarvitaan. Ottaa kantaa, sanoo mielipiteensä jämäkästi näyttää luotettavuutensa asioiden hoidossa ja kykenee kantamaan vastuunsa. Kannatan Olli Rehniä presidentiksi. Hänellä on kaikki tarvittavat ominaisuudet presidentiksi.

Vierailija
1448/5057 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen itse ollut ikäni puolueeton ihminen näen Rehnin kohdalla hänen asemansa siten, ettei hän ole ollut eikä ole halunnut olla puoluepoliitikko. Siksi on jäänyt tai valinnut oman tiensä puoluepolitiikan ulkopuolelta, kuten pankinjohtajuus on. Persoonana ei ole tunkenut itseään esiin vaan pysynyt neutraalina silläkin saralla.  En epäile lainkaan Rehin kykyä ja osaamista silloin kun häntä tarvitaan. Ottaa kantaa, sanoo mielipiteensä jämäkästi näyttää luotettavuutensa asioiden hoidossa ja kykenee kantamaan vastuunsa. Kannatan Olli Rehniä presidentiksi. Hänellä on kaikki tarvittavat ominaisuudet presidentiksi.

Puoluepolitiikan ulkopuolella keskustan uskollisena soturina? Minua tosin tuo uskollisuus on ihmetyttänyt kun kotimaassa ei ole omat so. KePu ole luottaneet juurikaan. Ainut merkityksellinen virka on ollut komissaarin pesti, johon siihenkin Rehn pääsi/joutui koska KePulla ei ollut oikein ketään muutakaan sopivaa heittää peliin. Jäljet sitten hirvittävät vieläkin - liuta maita takaovesta sisään aksessiokriteereitä vastaan.

Vierailija
1449/5057 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol mitä turvallisuuden tunnetta Olli Rehn muka tuo?

Ja sitä paitsi, olen todella turhautunut tähän tunteen luomiseen. Minä haluan turvallisuutta, en tunnetta turvallisuudesta.

Vierailija
1450/5057 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämähän omat ihan hyviä piirteitä ihmisessä. mutta kun presidentti ei ole sellainen tehtävä jossa ollaan ulkopuolella tai neutraaleja. Se on tehtävä jossa yhdistetään kansa ja ollaan johtajia. Tästä kaipaan näyttöjä Rehniltä ja ei. Eu-komission tehtävä on vähän eri luontoinen,  presidentti on minusta keulakuva, kansansa käyntikortti, kovissa paikoissa se johtaja jota tarvitaan.

Vierailija
1451/5057 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa huono puhe Halla-aholta. Tuossa sen näkee millaista on tarjolla, jos emme nyt ole tarkkana vaaleissa. Ei pidä lähteä populismin tielle. Kansaa yhdistävä politiikka vie Suomea eteenpäin ja takaa tuleville suomalaisille toimivan yhteiskunnan olla ja elää.

Vierailija
1452/5057 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan parodialta, mutta ehkä se on tarkoituskin.

Vierailija
1453/5057 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämähän omat ihan hyviä piirteitä ihmisessä. mutta kun presidentti ei ole sellainen tehtävä jossa ollaan ulkopuolella tai neutraaleja. Se on tehtävä jossa yhdistetään kansa ja ollaan johtajia. Tästä kaipaan näyttöjä Rehniltä ja ei. Eu-komission tehtäv

Presidentti nimenomaan on päivänpolitiikan ulkopuolella ja luopuu puoluekirjasta ollakseen neutraali. Suomessa presidentti ei ole sellainen, joka katsoo kansaa ylhäältä alaspäin ja jakelee käskyjä, onneksi. Kansan yhdistämiseen Rehn sopii ehdokkaista parhaiten. Esimerkiksi Stubb ei ole kansan yhdistäjä, koska ei herätä kunnioitusta.

Vierailija
1454/5057 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niljakkaasti naureskeleva koulukiusaaja Stubb valitaan, onko se merkki siitä että koulukiusaaminen kannattaa?

Vierailija
1455/5057 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos niljakkaasti naureskeleva koulukiusaaja Stubb valitaan, onko se merkki siitä että koulukiusaaminen kannattaa?

Kuka tahansa muu ehdokas olisi parempi pressaksi kuin Stubb. Holtiton, tyhmä ja vastuuntunnoton on Stubb.

Vierailija
1456/5057 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa muu ehdokas olisi parempi pressaksi kuin Stubb. Holtiton, tyhmä ja vastuuntunnoton on Stubb.

Onko niin, että kun kaikki kehut omasta ehdokkaasta on torpattu, pitää siirtyä vastaehdokkaiden mollaukseen? Tai no, ainoa vastaehdokas Stubbille on Haavisto tai vastaavasti Haavistolle Stubb ja sekös keskustaisäntää harmittaa, kun Paavon kannattajakorttimääräkin jäi vajaaksi.

Vierailija
1457/5057 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbin rinnalla Rehn sulautuu tapettiin. Haavisto taas menee Rehnin ohi, koska osaa hymyillä ja puhua ääneen.

Vierailija
1458/5057 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule hänestä presidenttiä. Halla-ahosta tulee.

Ei tule Halla-ahosta presidenttiä. Ymmärrätkö, että hän jakaa kansaa todella rajusti. Hän on liian radikaali. Vaikka hänellä olisi minkälainen kannatus, viime kädessä on huomattavasti enemmän suomalaisia jotka häntä eivät missään nimessä kannata. Ja se ratkaisee. 

Tämä on totta. Viime kädessä minulle käy kuka tahansa muu ehdokas, kunhan Halla-Ahosta ei tule presidenttiä. Eli äänestän vaaleissa pääasiallisesti Halla-Ahoa vastaan. Uskon, että kaltaisiani on paljon. Kukaan muu ehdokkaista ei herätä minussa negatiivisia tunteita ja uskon, että kykenisivät toimimaan kansaa yhdistävällä tavalla maan äitinä tai isänä. Halla-Ahosta huokuu negatiivisuus ja sosiaalisten taitojen puute. 

Vierailija
1459/5057 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1454: On. Tämä on kiusaajakansa!

Vierailija
1460/5057 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroopan komission varapuheenjohtajako ei sellainen toimi ole?!

EU-kansalaisia 450 miljoonaa, Suomessa 5,6 miljoonaa.

Niitä komission varapuheenjohtajia on lähes kymmenkunta. Siihen sakkiin nakitetaan pahimmat mitättömyydet, joita hallitukset sinne lähettävät. Kuten yksitotinen Olli.

Ketju on lukittu.