Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olli Rehn alkaa näyttää parhaimmalta ehdokkaalta. Luo turvallisuudentunnetta ja on presidenttimäinen

Vierailija
23.12.2023 |

Kokemus ja asiantuntemus ovat vankkaa tasoa.

Kommentit (5057)

Vierailija
1321/5057 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

London School of Economics on kova. Stubb on A-luokan tohtori. Ei myöskään taida olla sellaista kieltä, jota Olli-poika puhuisi Stubbia paremmin 

Tulee välittömästi mieleen Alexin sujuva vaihto haastatteluissa englannista saksaan ja siitä vielä ranskaan. Olli vaihtaa rallienglannista paskaan ranskaan vaikka on käynyt läpi EU:n intensiivikielikoulun.

Mutta Ollin puhe on täynnä asiaa, Aleksin puhe täynnä jaskaa.

Huomaa, ettet ymmärrä mistä tapauksesta puhuin. Toki voin antaa anteeksi, ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu

Stubbin kyvyt tosiaan mahtuvat lusikkaan, kuorrutus hämää.

Vierailija
1322/5057 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin jättää äänestämättä kun ei kunnon ehdokasta löytynyt(Aaltolaa ajattelin, mutta osoittautui pettymykseksi). Sitten tutustuin vielä tarkemmin Rehniin(tämän palstan innoittamana), hänen työhistoriaan, henkilökuvaansa ja poliittiseen katsantoonsa. Nyt minulla on ehdokas jota äänestää, Olli Rehn.

Sä olet kyl tapaus. Jaksat postaa tänne näitä sivupersooniesi tuotoksia, vaikka nykysellä kannatuksell keput suurin piirtei tuntee kaikki toisens.

Olet muuten todella monta kertaa viitannut, että täällä on yksi ainoa henkilö, joka kirjoittelee, erehdyt pahemman kerran. Minä esimerkiksi olen eri henkilö. Olen Rehnin kannattaja ja satuin näkemään ketjun ja totta kai haluan tuoda oman näkemykseni.

Sivupersoonat ovat aika usein eri henkilöitä kuin henkilö itse ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/5057 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iksi kukaan takertua puoluepolitiikkaan näissä vaaleissa kysyn vaan. Ole  itse pitkän ikäni ollut puolueeton tarkkailija enkä ole puolueisiin takertunut. En tässäkään.  Näen Olli Rehnissä sellaisia ominaisuuksia että hän voi parhaiten " yhdistää kuin repiä kansaa erilleen. Lisäksi omaa akateemisen koulutuksen j on reservin luutnantti. Ei tarvitse hävetä kunniakomppanian edessä. Missään tapauksessa en kannata Haavistoa enkä Halla- ahoa.  

Huvittavaa, keskustalainen larppa puolueetonta.

Mitä pitäisi nyt todeta ? Pitäiskö huvittua vai närkästyä? Minulle on outoa tuollaiset ja kaikenlaiset " luulot ja oletukset" kun olen todella ollut ikäni puolueeton ja en muuksi muutu. t.N 77v

Vierailija
1324/5057 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

London School of Economics on kova. Stubb on A-luokan tohtori. Ei myöskään taida olla sellaista kieltä, jota Olli-poika puhuisi Stubbia paremmin 

Olli-poika ja Stubb?

Alex-poju ja Rehn?

Stubb saa lempinimensä kansan suusta. Veikkaan sen olevan resitentti Aleksi.

Veikkaan Stubido

Niin, sehän on jo vakiintunut muoto.

Stubb on muuten paitsi ollut tikkatauluna ja limsan heiton kohteena, niin joutunut myös teipatuksi tuoliin.

😀

Jos Alex valitaan, joutuu koko presidentti-instituutio naurunalaiseksi.

Sori siitä.

Kyllä Hukka Suomen perii, jos Stubb valitaan. Siksi Rehn. Jos mennään ihan vaistonvaraisesti, Rehnistä vaistoan hyvää, Stubbista vaistoan jotain muuta, mikä ei ole hyvää.

Vierailija
1325/5057 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee välittömästi mieleen Alexin sujuva vaihto haastatteluissa englannista saksaan ja siitä vielä ranskaan. Olli vaihtaa rallienglannista paskaan ranskaan vaikka on käynyt läpi EU:n intensiivikielikoulun.

Huomaa, ettet ymmärrä mistä tapauksesta puhuin. Toki voin antaa anteeksi, ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu

Tässä oli puhe sinusta, opiskele ensin European Collegessa ja väittele LSE:ssä ja tule sitten puhumaan, apukoululainen 

Vierailija
1326/5057 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbiinhan se puhe tahtoo koko ajan viedä, vaikka ketjun aiheen pitäisi olla Rehn. Kertoo paljon Olli-pojasta, ettei hänen karismansa riitä edes ketjuun Vauva-palstalla.

Vierailija
1327/5057 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olli-poika ja Stubb?

Alex-poju ja Rehn?

Stubb saa lempinimensä kansan suusta. Veikkaan sen olevan resitentti Aleksi.

Veikkaan Stubido

Niin, sehän on jo vakiintunut muoto.

Stubb on muuten paitsi ollut tikkatauluna ja limsan heiton kohteena, niin joutunut myös teipatuksi tuoliin.

😀

Jos Alex valitaan, joutuu koko presidentti-instituutio naurunalaiseksi.

Rehn ostaa värikkään solmion, homma ratkaistu. 😉

Vierailija
1328/5057 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä nyt kiukutaan 😀 Apukoululainen on Alex-poju Rehniin verrattuna. 

Vierailija
1329/5057 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubbiinhan se puhe tahtoo koko ajan viedä, vaikka ketjun aiheen pitäisi olla Rehn. Kertoo paljon Olli-pojasta, ettei hänen karismansa riitä edes ketjuun Vauva-palstalla.

Ei puhe tässä ketjussa Stubbiin käänny. Se on ainoastaan sinun manipulaatiotekniikkasi, millä käännät aiheen Stubbiin ja esimerkiksi minä, ihan vaan periaatteellisista syistä, vasta-argumentoin, kun huomaan Stubbiin liittyvät manipulaatiokommenttisi. Ei, et tule onnistumaan, olen vielä sinuakin taitavampi. Psykologi.

Vierailija
1330/5057 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin vaistoan Stubbista jotain, joka häiritsee hyvin paljon.

Ja olen kokoomuksen äänestäjä.

Joten äänestän Stubbia vastaan.

Vierailija
1331/5057 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Kepulainen saa orkun kun Olli on vaillinaisella englannilllaan väitellyt ihan Oxfordissa, Stubbin väitös LSE:ssä ei ole mitään, koska kepulainen ei tunne kovista yliopistoista kuin Oxfordin.... ja sit tään Oxfordin, koska Olli on siellä väitellyt... ja tietenkin Oxfordin koska Rehn on sieltä tohtori. Muut tohtorit ovatkin sitten kädettömiä dosentteja a la Sipilä.

Vierailija
1332/5057 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb-trolli on ilmiselvä ja taitamaton.

Vierailija
1333/5057 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tut sinä mikään kokoomuslainen ole, kepu haisee kuvaruudun tänne puolelle asti.

Vierailija
1334/5057 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Kepulainen saa orkun kun Olli on vaillinaisella englannilllaan väitellyt ihan Oxfordissa, Stubbin väitös LSE:ssä ei ole mitään, koska kepulainen ei tunne kovista yliopistoista kuin Oxfordin.... ja sit tään Oxfordin, koska Olli on siellä väitellyt... ja tietenkin Oxfordin koska Rehn on sieltä tohtori. Muut tohtorit ovatkin sitten kädettömiä dosentteja a la Sipilä.

Nyt ollaan asian ytimessä, landepaukut pitää korkeasti koulutettuja paperia pinosta toiseen siirtävinä kakkosluokan porukkana, mutta kun ns. oma saavuttaa jotain akateemisessa maailmassa, palvonta on ylitsevuotavaa.

Vierailija
1335/5057 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ylistä Oxfordia muodon vuoksi. Minulla sattuu olemaan kokemusta tuosta opinahjosta, tästä syystä ymmärrän Rehnin arvon. Lisäksi haluan suojella tuota instituutiota suomalaisilta hyökkäyksiltä.

Vierailija
1336/5057 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdokkaiden tunnin mittaisia(henkilökohtaisia) tenttauksia näyttää tulevan seuraavasti(YLE 1; klo 21.00):

Halla-aho 4.1

Haavisto 8.1

Rehn 15.1

Stubb 17.1

Siinä pari toimittajaa pistää ehdokkaan tunniksi piinapenkkiin. Kyllä tuosta jo saadaan todellinen kuva, kenestä on presidentiksi.

Vierailija
1337/5057 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ylistä Oxfordia muodon vuoksi. Minulla sattuu olemaan kokemusta tuosta opinahjosta, tästä syystä ymmärrän Rehnin arvon. Lisäksi haluan suojella tuota instituutiota suomalaisilta hyökkäyksiltä.

Vmp! Mitä hyökkäyksiä Suomesta kohdistuisi Oxfordiin? Tuo viimeinen lause vei uskottavuutesi aivan kokonaan. Anonyymipalstalla kuka vaan voi väittää olevansa mitä vaan. 

Vierailija
1338/5057 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Stubbista heijastuu muistot aikaan, jolloin tämänkaltaisia persoonallisuuksia palkittiin, se saa minut miettimään tarkoin. 

Vierailija
1339/5057 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdokkaiden tunnin mittaisia(henkilökohtaisia) tenttauksia näyttää tulevan seuraavasti(YLE 1; klo 21.00):

Halla-aho 4.1

Haavisto 8.1

Rehn 15.1

Stubb 17.1

Siinä pari toimittajaa pistää ehdokkaan tunniksi piinapenkkiin. Kyllä tuosta jo saadaan todellinen kuva, kenestä on presidentiksi.

Stubb tulee seuraamaan tarkkaan ja kopioimaan ja apunoimaan muita, viimeinen kun on.

Vierailija
1340/5057 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubbista voi vaistota synnynnäisen johtajan, kepu-Antero.

Ketju on lukittu.