Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kynsisieni, osaako joku auttaa?

Vierailija
22.12.2023 |

Ällöttävä aihe mutta minkäs teet. Eli oletko päässyt kynsisienestä eroon itsehoidolla? Apteekista saa jotain litkuja, mutta maksaa monia kymppejä esim. tuo canespro nail mitä katsoin. Se taitaa olla mulla jo kaikissa varpaankynsissä :( En kehtaa todellakaan kysyä sukulaiselta vaikka hän ehkä tietäisi. Jostain luin että nuo itsehoitolääkkeet ei edes auta siihen itse tulehdukseen vaan tarvittaisiin suun kautta otettava lääke johon tietenkin tarvittaisiin resepti lääkäriltä... Auttakaa! Ei mulla ole opintolainalla eläessäni varaa ostaa jotain monen kympin juttuja jos ei toimi! 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsi irtoaa kivuttomasti rasvahauteella. Vaseliinia reilusti kynteen ja ympärille ja muovikelmu sen päälle, annetaan vaikuttaa vaikka vuorokausi jos hermo kestää. Ja jos ei vuorokausi riitä, jatketaan. 

Kun paketin avaa, kynsi on liuennut irti.

Tämän jälkeen pidetään huoli jalkojen hygieniasta ja vältetään umpinaisia, puristavia ja hengittämättömiä kenkiä ja tekokuitusukkia.

Uuden kynnen kasvaminen voi viedä puolikin vuotta.

Vierailija
22/29 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tablettihoito ei ole riskitöntä. Multa häiriintyi makuaisti useammaksi kuukaudeksi. 

Joo kannattee pakkausseloste katsoa läpi niin kuin kaikissa lääkkeissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsisieni"kynä" noin 20 e sisältää: valkoinen timjamiöljy, Eucalyptus citriodora, etanoli, maitohappo ja vesi.

Eli maksatte aivan turhasta! 

Vodkaa, kossua, piimää....siitä jalkakylpy. 

Jotkut täällä naureskelee Atamon jauheelle. Tutkikaa tollot ainesosia. Maksatte euroja taivaan tuuliin apteekkituotteissa. 

Atamon jauhekäsittelyn jälkeen kannattaa käyttää myös 3% vetyperoksidia. Kengät,  sukat tulee pestä, putsata, muuten sieni uusii. Ja kynsi leikataan, viilataan ohueksi ~> jalkakylpy suolavedessä pehmittää kynnet hyvin ennen kynsien leikkuuta. 

Senkus kokeilet. En söisi tablettikuureja missään nimessä. Järkyt haittavaikutukset!

Vierailija
24/29 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tepsi juurikin se tablettilääkitys. Ei nuo apteekin litkut yms. 

Sama. Käytin Naloxia varmaan 5 tuubia ja jotain muuta kokeilin myös. Kynnet ehkä hieman vaalenivat, mutta sieni oli yhä valloillaan. Pyysin yksityiseltä apua, määräsi 6kk pitkän Terbinafin kuurin.  

Vierailija
25/29 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terbinafin 250 mg tbl yksi päivässä 3 kk. 1 kk hinta 15 e.

Ota resepti vaikka Terv.talon chat-lääkäriltä,ks hinta etukäteen.älä ota video tai puhelinvastaanottoa,ovat kalliita.

Vierailija
26/29 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tablettihoito ei ole riskitöntä. Multa häiriintyi makuaisti useammaksi kuukaudeksi. 

Mun kaverilla "räjähti" tuon tablettihoidon takia vatsa eikä ole palannut normaaliksi. 

Vierailija
27/29 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkiviinaetikka kylpyjä iltaisin useamman päivän ajan tai niin kauan että paranee.

Etikalla pääsee eroon!

Vierailija
28/29 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen auttaa se tablettimuotoinen lääkekuuri. Kestää 4 - 6 kk, eli kunnes kynsi on terve. Välillä ottavat maksa-arvokokeen tuon lääkkeen takia. On aika ärjyä kamaa.

Vierailija
29/29 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsisienen voi saada ihan mistä tahansa, eli ei se kaverista tartu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä