Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko enää yli nelikymppisenä löytää ihmistä, jolle olisi maailman ihanin?

Vierailija
21.12.2023 |

Jos ei ole sitä tähän mennessäkään löytänyt? Parisuhteissa ja avioliitossakin olen ollut, mutta en koskaan ole ollut kenenkään suuri rakkaus, lähinnä sellainen, johon on paremman puutteessa tyydytty (ja tästä on suhteen aikana kyllä muistutettu).

N43

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kävi noin ollessani 48-vuotias. Rakastuin ensimmäistä kertaa elämässäni, ainutkertaisesti ja vastavuoroisesti. Oli kuin olisin saanut uuden elämän. 

Vierailija
2/26 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päivä on uusi mahdollisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu olin 45 ku tapasin ukkoni kakskyt vuotta jo oltu

Vierailija
4/26 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. N53

Vierailija
5/26 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että voi. 

Oma näkemykseni asiaan on se, että iästä riippumatta toisen osapuolen pitää osoittaa alusta asti palvovansa sinun luonnettasi ja ulkonäköäsi. Se näkyy joka asiassa. 

Mutta monet valitsevat miehen vain sillä perusteella, että itse rakastavat. Vähän outo ajattelutapa minun mielestäni, koska sen toisen osapuolen tunteilla on yhtä suuri merkitys. Silti jopa miehiä, jotka pahoittavat mieltä alusta asti valitaan parisuhteeseen. Siksikö, ettei arvosteta itseä yhtään tai edes tunnisteta rakkautta?

Vierailija
6/26 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en usko. Noilla taustatiedoilla. Olen realisti, enkä usko, että kukaan suurin piirtein samalla levelillä oleva alkaa toista yli nelikymppisenä palvomaan. Ehkä joku, joka on jäänyt täysin osattomaksi suhteista, läheisyydestä jne, voisi olla sellainen, mutta olisiko sekään rakkaus terveellä pohjalla.

Vierailija
7/26 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en usko. Noilla taustatiedoilla. Olen realisti, enkä usko, että kukaan suurin piirtein samalla levelillä oleva alkaa toista yli nelikymppisenä palvomaan. Ehkä joku, joka on jäänyt täysin osattomaksi suhteista, läheisyydestä jne, voisi olla sellainen, mutta olisiko sekään rakkaus terveellä pohjalla.

Miten se samalla levelillä oleminen liittyy palvontaan? 

Vierailija
8/26 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tunnet sä ystävän   ei tartte palvoa   ole kiva

Vierailija
9/26 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mistä tunnet sä ystävän   ei tartte palvoa   ole kiva

Ajattelin palvomisella sellaista, että haluaa miellyttää kaikin tavoin. T. Nro 5

Vierailija
10/26 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin keski-ikäisenä sitä haihattelee vähemmän nuoruuden pilvilinnoja siitä onko joku maailman ihanin ja on tyytyväinen siihen että jonkun kanssa elämä on oikein mukavaa.

Mutta jos tapailet vain miehiä jotka koko ajan muistuttelee sinua paremmista niin jostain syystä sinulle valikoituu erikoisen heikkoa ainesta. Ota deittailumetodisi tarkempaan tarkkailuun ja korjaa niitä niin että tällaiset karsiutuu pois nopeasti.

M51

Vierailija
11/26 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin keski-ikäisenä sitä haihattelee vähemmän nuoruuden pilvilinnoja siitä onko joku maailman ihanin ja on tyytyväinen siihen että jonkun kanssa elämä on oikein mukavaa.

Mutta jos tapailet vain miehiä jotka koko ajan muistuttelee sinua paremmista niin jostain syystä sinulle valikoituu erikoisen heikkoa ainesta. Ota deittailumetodisi tarkempaan tarkkailuun ja korjaa niitä niin että tällaiset karsiutuu pois nopeasti.

M51

En ole kuuteen vuoteen tapaillut ketään.

Ap

Vierailija
12/26 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M51

Itselläni oli päinvastoin. Olin ollut jo pari kertaa sellaisessa mukavassa suhteessa. Ei niissä mitään muuta vikaa ollut kuin että ne ei olleet mitään suuria rakkauksia kummallekaan. Olinkin jo päättänyt että jos se on se mitä on tarjolla, ei kiitos. Sitten menin tosiaan rakastumaan ja olin se elämän suuri rakkaus myös vastapuolelle. Mikään muu ei olisikaan saanut mua enää vakiintumaan. 

T. Eka vastaaja 

Vierailija
13/26 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai. Pelkään että osa on ärtyviä pappoja tai setiä jo. 

Vierailija
14/26 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut voi, jotkut ei. Mistä se on kiinni? 

Vierailija
15/26 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut voi, jotkut ei. Mistä se on kiinni? 

Se on aika paljon kiinni itsestään. Kun on positiivinen ja jaksaa uskoa hyvään, jakaa sitä hyvää myös ympärilleen, niin usein sellaiset ihmiset kohtaa toisensa. Jotkut on perus negatiivisia ja keräävät samanlaisia ihmisiä ympärilleen, ja ovat usein myös samalla ongelma magneetteja. 

Vierailija
16/26 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ja miehille se on aina täysin mahdotonta, koska mies putoaa ranking-listalla välittömästi kun nainen saa lapsia.

Vierailija
17/26 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi?

Vierailija
18/26 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M51

En ole kuuteen vuoteen tapaillut ketään.

Ap

Siihen on varmasti syynsä miksi et ole kelvannut kenellekään.

Vierailija
19/26 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että voi. 

Oma näkemykseni asiaan on se, että iästä riippumatta toisen osapuolen pitää osoittaa alusta asti palvovansa sinun luonnettasi ja ulkonäköäsi. Se näkyy joka asiassa. 

Mutta monet valitsevat miehen vain sillä perusteella, että itse rakastavat. Vähän outo ajattelutapa minun mielestäni, koska sen toisen osapuolen tunteilla on yhtä suuri merkitys. Silti jopa miehiä, jotka pahoittavat mieltä alusta asti valitaan parisuhteeseen. Siksikö, ettei arvosteta itseä yhtään tai edes tunnisteta rakkautta?

Onko tämä naispuoleinen vastine sille vanhalle laululle: If you want to be happy .... always marry a woman uglier than you .

Vierailija
20/26 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni löysi minut kun hän oli ylittänyt neljänkympin, ja hän on maailman ihanin minun mielestäni. Joten, eiköhän tuo ole mahdollista. 

N31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi