On ihan turha itkeä että tuista leikataan mutta työssäkäyviltä ei
Ne tuet on ilmaisia, työssäkäyvät hankkivat rahansa ITSE.
Onko OIKEIN leikata ihmiseltä joka on ANSAINNUT rahansa työllä?
Ns. ilmainen raha ei voi tulla loputtomiin ilman että ihmiset tekee mitään sen eteen.
Kommentit (74)
Onko kukaan kuullut työkyvyttömyydestä?
Olen tuilla oleva persu.. Kai sentään itkeä saan.. Kieltääkö Riikka senkin.
Useat pienipalkkaiset kokoaikatyötä tekevät joutuvat hakemaan tukia ,työt niin raskaita että lisätöitä ei pysty eikä kykene tekemään .0/5
Hyvä jätkät. Oikeiston lumoissa ette muista että paska saattaa iskeä teihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Entä siitä ettei työtä perkele ole!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sun tekosyysi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä siitä ettei työtä perkele ole!!!!!
Paremminkin palkanmaksajia.
Varkaat tulevat sinun omakotitalon aidan yli. Varastavat kaikki sinun omaisuuden, mitään ei jää jäljelle. Milläs puolustat omaisuutta kun joudut heti vankilaan kun käytät asetta/pahoinpitelet varkaan.
Lannerangan murtumasta alkoi kipu kierre. Selkä leikattu mutta ei tällä raksahommia (tai muuta fyysistä) työtä enää koskaan tehdä. Olen 60v ja minua ei ole valittu yhteenkään hakemaani työkkärin koulutukseen. Kuitenkin esim tietokoneella pystyisin vielä töitä tekemään, mutta en osaa käyttää sitä eikä ole mitään muuta koulutustasta kuin kirvesmies. Tosin eipä noita raksahommiakaan taida olla, vaikka työkykyinen olisin.
Minä en saa mitään tukia, mutta vingun esim eläkkeistä silti. Tulevat järjettömän kalliiksi. Eläkekatto ja indeksijäädytykset eläkkeisiin sassiin. Älkääkä kukaan tulko mongertamaan mitään "eläkeläiset ovat eläkkeensä ansainneet". Eivät ole. Ovat maksaneet omista nykyisistä eläkerahoista alle 30%. Voitaisiinko siis leikata eläkkeitä heti se 60%??? Jaksaisi elättää mitään kotona homehtuvia raatoja.
Vierailija kirjoitti:
Useat pienipalkkaiset kokoaikatyötä tekevät joutuvat hakemaan tukia ,työt niin raskaita että lisätöitä ei pysty eikä kykene tekemään .0/5
Mikä työ on noin raskasta?
Vierailija kirjoitti:
Minä en saa mitään tukia, mutta vingun esim eläkkeistä silti. Tulevat järjettömän kalliiksi. Eläkekatto ja indeksijäädytykset eläkkeisiin sassiin. Älkääkä kukaan tulko mongertamaan mitään "eläkeläiset ovat eläkkeensä ansainneet". Eivät ole. Ovat maksaneet omista nykyisistä eläkerahoista alle 30%. Voitaisiinko siis leikata eläkkeitä heti se 60%??? Jaksaisi elättää mitään kotona homehtuvia raatoja.
Koita nyt idiootti tajuta, että indeksijäädytys leikkaisi valtion verotuloja, jo yhden prosentin jäädyttäminen veisi 200 miljoonaa valtiolta tuloja. Siksi VM kielsi sitä tekemästä.
On täällä sairaita muitakin, mutta silloin kai ei enää olla työtön työnhakija jos sairaus on riittävän paha?
Vierailija kirjoitti:
On täällä sairaita muitakin, mutta silloin kai ei enää olla työtön työnhakija jos sairaus on riittävän paha?
Se riippuu ihan työstä ja sairaudestaan estääkö se työnteon. Monta vuotta saa yleensä lääkäreiden/kelan kanssa taistella ennen kuin työkyvyttömäksi "pääsee".
Vierailija kirjoitti:
No onneksi tulevaisuudessa eläkeikäkin nousee, niin sinunkin taakkasi kevenee! :D Jaksamisia!
Minäkään en ymmärrä miksi tähän vedetään sairaat ja työkyvyttömät, eiväthän he kai roiku missään työkkärin tuilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu ihan työstä ja sairaudestaan estääkö se työnteon. Monta vuotta saa yleensä lääkäreiden/kelan kanssa taistella ennen kuin työkyvyttömäksi "pääsee".
Ja jos teeskentelet masentunutta pääset heti vaikka olisit 20v nuori
Kun vaivana on lorvikatarri niin kaikki työ on raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos teeskentelet masentunutta pääset heti vaikka olisit 20v nuori
Ei siitä mun tutut ainakaan mitään pysyvää työkyvyttömyyttä ole saanut. Pitkiä saikkuja ja lääkkeitä kyllä. Sitten takaisin töihin.
KYLLÄ! Jokainen voi etsiä jotain tapoja ansaita omia rahojaan mutta toiset odottaa että vuodesta toiseen ne tulevat vastikkeettomasti kotiin.