Mitä ajattelet naisesta, jolla ei ole yhtään tatuointia?
Kommentit (206)
Huvittaa kun täällä miehet haukkuvat naisia, joilla on tatskoja. Samaan aikaan mm instassa miehet kuolaavat tatuoitujen ja huulitäytettyjen naisten perään. Ja näillä naisilla on jopa tuhansia tykkäyksiä eli ei mitkään pienet määrät miehiä kuolaa heidän peräänsä. T. Tatuoimaton nainen
Tavallinen. Ehkä tyylikäskin myös.
Yleensä tatuoidut ovat sellaisia jotka pukeutuvat normaaliin tavisvaatteisiin tai sitten alakulttuuri tyylillä. Tatuimattomat taas ovat joko tavallisia tavisvaatteilla tai sitten joko modernin tai klassisen tyylikkäitä
T:tavis ilman tatuointeja
Ootte hauskoja. Vastaus ap:n kysymykseen: en ajattele ihmisen tatuoimattomuudesta mitään. Esim parhaalla ystävälläni ei tatskoja ole, en ajattele asiasta mitään; niitä ei vaan ole. Itselläni on, ja siksi tykkään ihailla muidenkin hienoja tatuointeja, joten niihin tulee kiinnitettyä huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Päästään terve. Tatuoinnit ovat tutkitusti merkki mielen ongelmista.
Vai niin. Tuollainen kommentointi on tutkitusti merkki mielen ongelmista.
Ja ei, minulla ei itselläni ole tatuointeja, mutta ymmärrän miksi useilla niitä on.
Tuollaisen ottaisin kyllä vamokseni. Mitenköhän häneen voisi tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kun täällä miehet haukkuvat naisia, joilla on tatskoja. Samaan aikaan mm instassa miehet kuolaavat tatuoitujen ja huulitäytettyjen naisten perään. Ja näillä naisilla on jopa tuhansia tykkäyksiä eli ei mitkään pienet määrät miehiä kuolaa heidän peräänsä. T. Tatuoimaton nainen
Ymmärräthän sinä, että me miehet ei olla mikään homogeeninen ryhmä. Osa tykkää ja osa ei. Itse en kylläkään katso minkäänlaisia naisia instagrammissa, kun en sitä palvelua käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärräthän sinä, että me miehet ei olla mikään homogeeninen ryhmä. Osa tykkää ja osa ei. Itse en kylläkään katso minkäänlaisia naisia instagrammissa, kun en sitä palvelua käytä.
Sama meillä naisilla. Ei mekään olla homogeeninen ryhmä, kun puhutaan naiset sitä naiset tätä
Kiltti tyttö, hissukka, kynnysmatto.
Sillä on niin paljo iho akrvoja ettei sekkan mhdu tatskoja, mikä on pelkkä hyvä juttu, sillä ne eivät sovi yhteen- Karva ihoon ja tatska tauluun. Jos karvojen seassa näkyy tatu niin se on vähän smaa kuin hienon maalauksen päälle liimattaisiin kehon karvoja
Kylläpä mielikuvitus laukkaa ja sädekehää sovitellaan mielikuvanaisen päähän. En huoli. Itsehän olen tatuoimaton, päihteetön, lemmikitön - myös perheellinen ja eronnut.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti tyttö, hissukka, kynnysmatto.
No just. Ei ole yhtään hakattua kuvaa, mutta etpä voisi enemmän väärässä olla. Ettäkö joku suttuinen kuva kertoisi ihmisestä yhtään mitään tai kuvattomuus sen puoleen? Oletkos vähän pöpi?
Tatuoimaton nainen on raikas tuulahdus järjen ja estetiikan hiipuvasta menneisyydestä. Todennäköisesti muutenkin järjissään ja mahdollista vaimoainesta kunnon miehelle.
Outo. Mitä salattavaa hänellä on? Rikollinen menneisyys, parisuhdeongelmia?
Fiksu nainen, kehtaisin esitellä vanhemmilleni.
En ole koskaan oikein ymmärtänyt mitä kapinaa on piirrellä kuvioita omaan ihoon. Ei se muuta ihmisen sisintä mihinkään suuntaan. Eri asia jos haluaa näyttää kuuluvansa johonkin tiettyyn ryhmään.
Jo vuosituhannen vaihteessa oli nähtävissä että on kyse muoti- ilmiöstä ja pian herätät huomiota olemalla leimaton. No, sekään ei ole itselle ollut mikään juttu koska minulla ei ole ollut tarvetta erottua yksilönä.
Voisin ottaa vaimoksi. Ei trashia. Varmasti fiksu. Parempaa yhteiskuntaluokkaa.