Mistä tilata naisellisia, kauniita ja laadukkaita vaatteita?
Joku luotettava sivusto? Tuntuu, että Suomessa ei kaupoissa ole mitään kauniita vaatteita. Eikä tarvii mainita Zalnadoja, Boozteja. Joku mistä saa OIKEASTI kivoja vaatteita.
Kommentit (27)
ei naiset halua laadukkaita vaatteita, joten ei niitä juurikaan myydä missään.
naiset haluavat halpoja kertakäyttörättejä. mieluummin ostaa samalla rahalla 10 kertakäyttövaatetta kuin yhden laadukkaan
Vierailija kirjoitti:
ei naiset halua laadukkaita vaatteita, joten ei niitä juurikaan myydä missään.
naiset haluavat halpoja kertakäyttörättejä. mieluummin ostaa samalla rahalla 10 kertakäyttövaatetta kuin yhden laadukkaan
Kumma kyllä kotimaisten hitaan muodin verkkokauppojen menestys kertoo toista. Alalle on kymmenessä-viidessätoista vuodessa noussut monen monta eettistä toimijaa. Itse ostan käytännössä kaikki uudet vaatteeni kotimaisina alusvaatteita lukuunottamatta. Aika monenlaista löytyy, kun vähän tutustuu.
Täältä ei näköjään kannata kysyä yhtään mitään :D
Vierailija kirjoitti:
No kerro nyt edes vähän, mistä pidät? Toisille naisellisuus tarkoittaa kukkamekkoa, toisille korsetteja ja volankeja, kolmannelle hyvin laskeutuvaa housupukua.
Mitkä mielestäsi ovat oikeasti kivoja vaatteita? Melko epämääräinen kysymys kun kyseessä on makuasiat. Eli speksaileppa tarkemmin ja anna esimerkkejä merkeistä niin saatat saada paremmin vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Andiata, by pias?
Andiatan laatuun voi luottaa, bypias taitaa olla huijausta: kaukana tehtyjä, ylihinnoiteltuja heikkokestoisia vaatteita.
Ei mistään jos ei kantaja ole naisellinen, kaunis ja laadukas.
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään jos ei kantaja ole naisellinen, kaunis ja laadukas.
Tässä ketjussa keskustellaan vaatteiden laadusta, ei arvoteta ihmisiä. Kuka haluaa olla laadukas, kauppatavarasta käytetään tuota sanaa.
Tämä nyt on tällaista, mistä kukin pitää. Olen löytänyt itselleni istuvat, kestävät pillifarkut Noshista, leveämmät Levikseltä, mekkoja, takkeja, kimonoita Kaikolta, Kainolta, Aarrelabelilta, Marita Huurinaiselta, Uhanalta. . .
Miltään noista merkeistä en ostaisi koko mallistoa. Vuosien aikana olen löytänyt minua miellyttäviä vaatteita ja ne ovat myös kestäneet. Juuri paikkasin yksiä Noukin housuja, tajusin että olen kulkenut niissä viisi vuotta. Käyttökertoja on kertynyt satoja. Ei ihme jos vähän on jo hiutumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro nyt edes vähän, mistä pidät? Toisille naisellisuus tarkoittaa kukkamekkoa, toisille korsetteja ja volankeja, kolmannelle hyvin laskeutuvaa housupukua.
Hiljaisuus laskeutui :0
Ommellinen valmistaa itselle jotain mieluisia (rentoilutakki, merinovaatteet )
Annival liike myy kivan näköisiä vaatteita, kaikki eivät ole tosin mielestäni laadukkaita.
Nosh löytyy mukavia
Rivakka clothing myy ainakin kivoja housuja
No minä olen juuri ostanut tuolta zalandosta ja booztista. Sehän riippuu ihan siitä mitä merkkiä sieltä tilaa. Musta kiva että samaan tilaukseen saa eri merkkisiä vaatteita, myös muulle perheelle samalla kertaa tilattua.
Onko kukaan tilaillut Bonprixistä? Olen katsonut että siellä olisi tarjolla jonkun verran sellaisia vaatteita jotka ovat oikeasti naisen muotoisia (vyötäröllisiä) eikä silti mitään teinien makkarankuoria tai napapaitoja vaan vähän pidempiä. Esim. nättejä neuleita ja kivan oloisia housuja.
Vierailija kirjoitti:
No minä olen juuri ostanut tuolta zalandosta ja booztista. Sehän riippuu ihan siitä mitä merkkiä sieltä tilaa. Musta kiva että samaan tilaukseen saa eri merkkisiä vaatteita, myös muulle perheelle samalla kertaa tilattua.
Minäkin menin tämän ketjun innoittamana zalandoon :D
Kietaisumekkojen ja jakkujen alle sopivia pitsitoppeja tai -mekkoja yms ei oikein löydy kotimaisilta suunnittelijoilta. En siis puhu mistään varsinaisista alusvaatteista. Näitä aina välillä tilaan noilta isoilta toimijoilta, helpottaa pukeutumista.
Siis zalandoa tarkoitin :D