Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tilata naisellisia, kauniita ja laadukkaita vaatteita?

Vierailija
19.12.2023 |

Joku luotettava sivusto? Tuntuu, että Suomessa ei kaupoissa ole mitään kauniita vaatteita. Eikä tarvii mainita Zalnadoja, Boozteja. Joku mistä saa OIKEASTI kivoja vaatteita. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumoan?

Vierailija
22/27 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

netistä ne niitä tilailee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan tilaillut Bonprixistä? Olen katsonut että siellä olisi tarjolla jonkun verran sellaisia vaatteita jotka ovat oikeasti naisen muotoisia (vyötäröllisiä) eikä silti mitään teinien makkarankuoria tai napapaitoja vaan vähän pidempiä. Esim. nättejä neuleita ja kivan oloisia housuja.

En ole kokeillut bonprixiä, moni sitä kyllä suosittelee.

Oletko sinä kokeillut vyötä? Olen itse nelikymppinen vyötäröllinen täti ja tykästynyt vöihin vasta muutama vuosi sitten. Niillä saa todella kivasti siluettia hyvinkin erilaisten vaatteiden kanssa. Kesällä pellavamekko ja vyö on lyömätön yhdistelmä, kun on kiva voida kulkea väljissä vaatteissa, muttei kuitenkaan säkissä. Talvella väljät, laskeutuvat paidat ja villamekot pääsevät useammin käyttöön, kun voi säätää ilmettä vyön kanssa. 

Vierailija
24/27 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin parit rintaliivit bonprixista. Oli paljon ohuemmat mitä kuvien perusteella ja itselle väärää kokoa. Palautin samassa pakkauksessa paketin mukana tulleella palautustarralla. Kaikki rahat tuli tilille takaisin n. viikossa.

Vierailija
25/27 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andiata on hyvä

Vierailija
26/27 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-Collection tekee nykyään paljon muutakin kuin anorakkeja, ja heillä on todella hyvälaatuiset materiaalit, ompelutyö ja kaavoitus. Muutama luottovaate on heiltä, kesämekko ja villasekoitehaalari. Ja toki myös se anorakki. 

Vierailija
27/27 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan