Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka inhoavat lastenhuoneen sisustuksessa

Vierailija
05.01.2007 |

muovijuttuja ja kirjavuutta? Esim. muoviset nukensänky-viritykset on kamalia! Samoin kuin se, että verhot, päiväpeitto ja matto on kaikki kirjavia ja eri sävyisiä :/



Inhoan myös esim. disney-aiheisia pöytiä ja tuoleja..Meillä tytön huoneessa kalusteet ovat valkoisia ja tekstiilit samansävyisiä. Seinät ovat yksiväriset, mutta yksi seinä on maalattu tehostevärillä. Tavaroista tulee tarpeeksi värikkyyttä!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei taida olla kuin tuo yksi lapsi.

Se on ihan jo psykologinen juttu että lapset rakastavat värejä, se saa iloiseksi!

Vierailija
22/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ainakaan viitsi kiusata lapsiani, että heidän pitää pakata kaikki metalliset leluautonsa, villieläimensä, dinosauruksensa yms. nätisti sieviin rottinkikoreihin ja olla rikkomatta niitä. Pah! Kyllä lasten täytyy saada leikkiä ja elää, hyvä kun heittelevät tavarat leikin jälkeen noihin muovilaatikoihin. Minusta olisi kiva kyllä, jos kaikki olisi piilossa kaapeissa omissa laatikoissaan, mutta hankaloittaisi leikkejä liikaa. Ja on noita dinovuoria, työkalupenkkejä, parkkitaloja ym. siedettävä, ne ovat lapsille tärkeitä. Odotappas vaan ap, kun lapsesi kasvaa ja haluaa ehdottomasti fanittaa jotain ihqua artistia ja peittää sinun valkoiset ja tehosteväriset seinäsi fanijulisteilla ym. hömpällä. Kiellätkö häneltä senkin, mikä yleensä nuoruuteen kuuluu ja on ohimenevä, mutta nuorelle niin tärkeä vaihe?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Puh-verhot, kattolamppu, matto, seinävalaisin, seinäkello, päiväpeitto, koristetyynyt, lelulaatikot, tauluja, pöytä ja tuolit, sänky, hylly, säilytyspenkki, peili..... :) Kaikki kuitenkin sen verran samaa sävyä (tummaa ja vaaleaa ruskeaa) että ei ole liian levoton kokonaisuus. Verhot on tosin luonnonvaaleat valoverhot (aina edessä), jossa alareunassa Nalle Puhin kuvia.

Verhot on Turkista, sänky USA:sta, päiväpeitto Saksasta... aina, kun löytyy uutta Puhia, ostetaan. Alkoi tytön toiveesta ja nyt äitikin on koukussa Puhiin.

Vierailija
24/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


hintaa yhdelle sängylle tulee alkaen 1800¿.

Mitä järkee on pistää melkein kaksi tonnia johonkin lapsen sänkyyn??

Vierailija
25/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa taatusti ainakin osalla lapsista haitallisesti. Vanhempien tehtävä on taata harmoninen asuinympäristö lapsilleen. Ei sitä lapset voi päättää. Tottakai voi antaa valita joissakin asioissa, muttei kaikissa!

Vierailija
26/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on juuri ap:n inhokki lasten (leikki)huoneena (nukkuvat vielä meidän kanssamme makkarissa): Ikea-tyyliä, pirteät kuvioverhot, oranssi lastenpöytä ja -tuolit, siniset seinät (ei oma valintani, haluaisin vaikka tipunkeltaista tms.), seinillä selkeitä piirroskuvia pääväreissä, kevyitä, värikkäitä muovipalleja, käytännöllisiä muovisia lelulaatikoita... automattoa ei ole, koska tytöt eivät ole niin autojen perään, muuten olisi. Ainoa kaluste, mikä minua huoneessa vaivaa, on halpa mutta käytännöllinen valkoinen ja vaalean puun värinen lastulevyhyllykkö, kun se on niin mitäänsanomaton.



Vierailin juuri peräkkäisinä viikonloppuina kaksien tuttujen luona ja järkytyin molemmissa kodeissa lastenhuoneista. Toinen oli juuri ap:n kuvaileman ihannehuoneen kaltainen, missä sisustus koostuu 2-3 väristä/sävystä, kalusteet ovat samaa aikuismaista massiivipuuta ja tekstiilit " rauhallisia" -> tylsä, mielikuvitukseton huone. Toisessa kodissa siivous on niin pyhä asia, että lastenhuoneissa oli vain sängyt ja pöydät ja yksi hylly jotta olisi helppo imuroida :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:12

Vierailija
28/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Vaikuttaa taatusti ainakin osalla lapsista haitallisesti. Vanhempien tehtävä on taata harmoninen asuinympäristö lapsilleen. Ei sitä lapset voi päättää. Tottakai voi antaa valita joissakin asioissa, muttei kaikissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Vierailija:


hintaa yhdelle sängylle tulee alkaen 1800¿.

Mitä järkee on pistää melkein kaksi tonnia johonkin lapsen sänkyyn??

Jos on rahaa? Ja eikös tuo kirjoittaja kertonut, että hänen miehensä teki ne itse, tuskin mies on vaimoltaan ja lapsiltaan kiskonut kahta tonnia per sänky? :o)

Vierailija
30/32 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ikuiset lundiat kunniassa.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/32 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli värejä saa olla ja Nalle Puh-verhot.



Muuten: Kuinka rikkaita te " sisustajat" olette? Meillä ei keskituloilla ole varaa ostaa tavaroita uusiksi vaan valitettavasti joudutaan käyttämään vanhoja ja " ei niin sopivia" värejä yhdessä.

Vierailija
32/32 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tapetoitu keltasella ja vaaleanpunaisella ja keskellä boordi. Kalusteet patinoitua puuta tai pastellivärejä. Lähes kaikki esilläolevat liittyvät lasten keräilemiin aiheisiin. Lastenhuone se josta kotona olen ylpein, on siihen kyllä eniten panostettukin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi