Lue keskustelun säännöt.
Eiks lomarahat pitäis saada ennenkuin loma alkaa?
15.12.2006 |
Vai onko siitä jotain säädöstä tehty, eli halutessaan työnantaja voi maksaa vasta vaikka normaalina tilipäivänä?
Kommentit (3)
Eli rahat olis pitänyt sen mukaan tulla tilille tänään. Ei siinä mitään, mut olen ajoittanut kaikki velat ja Visat ton mukaan ja nyt menee luottotiedot vielä parhaimmassa tapauksessa...
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Loma-ajan palkka ttas voidaan maksaa joko loman alkua edeltävässä palkassa tai esim kaikille kesäkuussa. Talviloman palkka maksetaan monissa firmoissa helmikuun palkassa riippumatta siitä milloin loma pidetään.
Itse saan lomarahan kerran vuodessa, tiettynä päivänä. Vaikka lomani ei edes olisi silloin.