Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka inhoavat lastenhuoneen sisustuksessa

Vierailija
05.01.2007 |

muovijuttuja ja kirjavuutta? Esim. muoviset nukensänky-viritykset on kamalia! Samoin kuin se, että verhot, päiväpeitto ja matto on kaikki kirjavia ja eri sävyisiä :/



Inhoan myös esim. disney-aiheisia pöytiä ja tuoleja..Meillä tytön huoneessa kalusteet ovat valkoisia ja tekstiilit samansävyisiä. Seinät ovat yksiväriset, mutta yksi seinä on maalattu tehostevärillä. Tavaroista tulee tarpeeksi värikkyyttä!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittiöitä, leikkitaloja ym. ällötyksiä. Ja nallekuvioiset verhot ovat ihan järkyttäviä!!

Vierailija
2/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihan oikeasti ollut meillä viimeisen yli kolmen vuoden aikana nyt 5-vuotiaan pojan varmaan eniten käyttämä lelu eri kokoisten autoje, legojen, junaradan etc kanssa.... Mikään kaunis sisustus juttu se ei kyllä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

panneet merkille että IKEAssa on ei-niin-räikeitä automattoja?!

Vierailija
4/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti olla kivoja leluina. Ap

Vierailija
5/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen se on näköinenkin

Vierailija
6/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs sisäänostajienkin vähän miettiä mitä ottavat myyntiin, kun monelta se oma tyylitaju kuitenkin puuttuu :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset tarvitsevat värejä ympärilleen! Ei lastenhuonetta sisusteta aikuiselle vaan LAPSELLE!

Vierailija
8/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lasten huoneissa on tummaa puuta, seinät vaaleat+yhdessä seinässä toisella limenvihreää, toisella turkoosia. Verhot ja valaisimet " lapsellisia" muttei mitään lällyjä kuitenkaan, ja väreiltään valko-lime / valko-turkoosi.

Pojan (4½ v) huoneessa on iso laivan mallinen sänky, jossa kiipeilyteline :)

Tytön (3 v) sängyssä on liukumäki ja sängyn alaosassa pallomeri.

Vauva 2 kk nukkuu kehdossa makuuhuoneessamme, hänelle on suunnitteilla viidakkoteema-huone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on tosin vasta 3v. Ap

Vierailija
10/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsella kalusteet kuultovalkeaa. Päiväpeitto luonnonvalkoinen. Verhoissa luonnonvalkeaa ja aavistus vaal. sinistä. On kivan rauhallisen näköinen.



Karseita on muoviset ja eriparia olevat lelulaatikot! Ennemmin laittaisin lelut koreihin tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas haluan ehdottomasti että pojan huoneeseen tulee sellainen autotie bukleematto, ei mitään ohkasta muovia. Hyi olkoon! Kaikkein parasta olisi se että sellainen matto löytyisi lentokenttä aiheisena..

Vierailija
12/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole parempaakaan väriä sinne keksinyt. Njaa, ehkä tumma voisi olla ihan jees, mutta meillä on muualla huoneistossa paljon tummaa puuta, joten siksi haluaisin lapsen huoneeseen vähän muuta. Hirvittävin materiaali kodin sisustuksessa (niin lasten- kuin muissakin huoneissa) on ehdottomasti MÄNTY! Voi örks sentään:) Mökkitunnelmaa....

Ap

Vierailija:


Meidän lasten huoneissa on tummaa puuta, seinät vaaleat+yhdessä seinässä toisella limenvihreää, toisella turkoosia. Verhot ja valaisimet " lapsellisia" muttei mitään lällyjä kuitenkaan, ja väreiltään valko-lime / valko-turkoosi.

Pojan (4½ v) huoneessa on iso laivan mallinen sänky, jossa kiipeilyteline :)

Tytön (3 v) sängyssä on liukumäki ja sängyn alaosassa pallomeri.

Vauva 2 kk nukkuu kehdossa makuuhuoneessamme, hänelle on suunnitteilla viidakkoteema-huone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

just esim. tota kun kaikki on niin kirjavaa ja kuviollista ja oikea värien sekamelsta eikä mikään käy toistensa kanssa yhteen. MUTTA meillä ei ainakaan ole yksinkertaisesti varaa ostaa kaikkea ihanaa, hienoa, sävysävyyn, samaa sarjaa, jne. Jos olisi rahaa, niin AIVAN varmasti meillä olisi lastenhuone sisustettu ja kalustettu ihan erilailla... Mutta kun...

Vierailija
14/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä opeta lastasi tylsyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhuone saa olla juuri sellainen, että lapset siellä viihtyvät. Jos poika haluaa automaton ja saa iloa siitä useaksi vuodeksi, se ainakin meille hankitaan, avotakka-sisustuksen kustannuksella (vieläkö se antiikkinen lehti ilmestyy?).



Muu koti onkin sitten pelkistetympi ja omalla maulla sisustettu. Mutta en halua, että lastenhuone on steriili.



Jos osaatte sisustaa, saa sen automatonkin sinne istumaan.



Lukekaa vähän muidenkin maalaisia lehtiä.

Vierailija
16/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


mä taas haluan ehdottomasti että pojan huoneeseen tulee sellainen autotie bukleematto, ei mitään ohkasta muovia. Hyi olkoon! Kaikkein parasta olisi se että sellainen matto löytyisi lentokenttä aiheisena..

Se ohut automatto on muutenkin kätevä, voi ottaa mukaan mökille, siirtää välillä olohuoneeseen jne.

Vierailija
17/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niitä prinsessajuttujakin oikeasti VOI laittaa tyylillä :) Ap

Vierailija
18/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niihin mahtuu sillä hetkellä käytössä olevat lelut :)



Väreinä meillä on tuon tummansinisen (päiväpeitto+arkut) lisäksi limeä ja hiukan oranssia :)



Ja automattokin löytyy,hyi sitä äitiä joka sen pieneltä pojaltaan kieltää sisustuksellisista syistä!!!

Vierailija
19/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


se on ihan oikeasti ollut meillä viimeisen yli kolmen vuoden aikana nyt 5-vuotiaan pojan varmaan eniten käyttämä lelu eri kokoisten autoje, legojen, junaradan etc kanssa.... Mikään kaunis sisustus juttu se ei kyllä ole.

Sellainen muovinenkin meillä on, nyt tällä hetkellä mummolassa. Kiva on että sen saa rullalle, ja pois tieltä. Mutta huonoa siinä on se että, se on ihan kamalan liukas. Pitää aina muistaa ottaa se lattialta heti pois kun leikit on loppu, ettei käy vahinkoa.

Vierailija
20/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee niitä tilauksestakin, hintaa yhdelle sängylle tulee alkaen 1800¿.

Vierailija:


Siis noita laiva+kiipeilyteline ja liukumäki&pallomeri sänkyjä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme