Lue keskustelun säännöt.
Supistuksista
05.01.2007 |
Hei! Tietääkö kukaan et voiko kovassa ponnistamisessa tulla supistus jo kuin aikasil viikoil? Mul rv 15+4 ja kärsin mielettömästä ummetuksesta eli kakkalla käydes joudun työntään hulluna (suoli pelaa 1-2 krt viikos) eikä silloinkaa tyhjene kunnol.
No jus kävin punnertaas ,töitä tein kaameesti ja pöntöltä noustes tuntu jänskältä mahas, ja mielestäni ne ei ollu rasittuneet vatsalihakset. Terkkari kysyiki alkuviikosta et olenko tuntenu supistuksia ku kerroin ongelmastani.
No,oli tosi sekavasti kirjotettu mut toivottavasti joku tajus..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja peräruisketta kokeilin pariki mut ei silti kunnol tyhjene..Esikoista ku ootin ei ollu tällasia ongelmia..