Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kantoliinailijat huomio!

Vierailija
30.12.2006 |

Mulla on 3,5kk vauva joka ei viihdy vaunuissa hereillä, mutta liinassa kyllä ja siksi isosiskon ulkoilut ollut heikoilla :( Nyt mietin uskaltaisiko tälläisillä ilmoilla laittaa vauvan liinaan

A) Mitä pitää laittaa vauvalle päälle että tarkenee

B) Mulla ei ole sellaista takkia mihin vauva mahtusi sisälle, joten haittaako jos on takin ulkopuolella??

kiitos jos joku viitsii vastata

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näin leudoilla säällä riittää varmaan toppapuku ja ne töppöset ja voihan kylmemmällä laittaa villapuvun alle

Vierailija
2/4 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vauvalle päälle se normaali puku kun muutenkin, mutta jalkoihin reilummin lämmikettä.

Oletan että vauvan jalat roikkuu, eli ei ole kehtosidonassa.

Uskon että tarkenee hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyasennossa voi olla kun päätä kannattelee, mää itte varoin päätä aika pitkälle liinassa.. Kamala tunne kun lapsi liinassa ja lapsi kääntää päätä ja rotkahtaa kun nopeesti kääntyy katsomaan vaikka ohimenevää autoa. :(

Itte oon vauvojen ja talven kanssa sen verran säikky et mulla on hankittuna kenkiin semmoset irrotettavat naskalit.. Kaatumisvaara pienenee.. ;)

Talvella oon pukenu ittelleni kevyen takin (lasta kantaessa tulee lämmin ja on siinä sitä liinaakin ympärillä).

Lapselle puen normaalit talvikuteet. Jos tulee kuuma (kokeile niskasta onko hiki) niin vähennä vaatetta, jos lapsella kylmä niin lisää vaikka kerros sisävaatteiden ja ulkovaatteiden väliin?

Vierailija
4/4 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suojaksi kun ei takin sisään mahdu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi