Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulupostikortit väärään laatikkoon..

Vierailija
15.12.2006 |

Lähetin 10-vuotiaan poikani viemään joulupostimerkeillä varustettuja joulukortteja postiin. Oletin että hän vie ne kaupan luona olevaan laatikkoon, joka tyhjennetään vasta illalla. Oletin näin, koska hänen oli tarkoitus samalla käydä kaupassa. Poika olikin käyttänyt eri reittiä kuin minä yleensä ja nakannut ne matkanvarrella toiseen laatikkoon joka tyhjennetään ma-pe klo 8.00 ja kello oli jo yli 16.00.

Kuis korttien nyt käy? Viekö posti perille vai kui?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on meinaan liian vähän maksua, jos oot laittanu niihin sen 50 snt postimerkin. Normaali hintahan on sen 70 senttiä.. Ja ku ne sieltä laatikosta lähtee liikenteeseen vasta maanantaina ni ei pitäis enää mennä joulumerkillä.

Mut jos postin setät on ystävällisiä ni ehkäpä ne vie ne.:)

Vierailija
2/15 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin postin neuvontanumeroon ihan muusta asiasta, mutta siinä odotellessani vuoroani puhelimessa nauhalta tuli muistaakseni viesti, että postitettava viimeistään 15. 12. kello 24. En ole tästä ihan varma, kun tuo asia ei kiinnostanut minua silloin. Tarkista. Jos on totta, niin sittenhän sulla ei ole hätäpäivää. Soita siis postin neuvontaan. Katso puhelinluettelosta numero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kai se netistäkin löytyy.

Vierailija
4/15 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en ole varma kenen kortit olivat tässä viimeisten postitettavien joukossa ja mitkä laitoin jo aiemmin päivällä postiin.

Täytyy pommittaa siskoa ensi viikolla, jotta onko korttinsa saanut - koska se oli ainakin niiden joukossa :)

Toivotaan että postin sedät ja tädit on joulun alla hellällä päällä ja vie ne silti perille... sillä ei niin väliä jos vaikka vähän myöhässä, mutta kunhan perille veisivät :)

Vierailija
5/15 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joulunaikaan niin paljon kortteja, ettei kukaan ehdi tarkistaa onko ne lähetetty 15. tai 18. joulukuuta, joten ihan lepo vaan...

Vierailija
6/15 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


on joulunaikaan niin paljon kortteja, ettei kukaan ehdi tarkistaa onko ne lähetetty 15. tai 18. joulukuuta, joten ihan lepo vaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei niitä poiskaan sieltä laatikosta enää saa, vaikka kuinka soittelis johonkin helppipuhelimeen... Täytyy toivoa että näin joulun alla tyhjentävät laatikoita useammin... tuokin laatikko kerkiää varmaan joulutervehdyksistä täyttyä viikonlopun aikana jos seuraavan kerran vasta maanantai aamuna tyhjentävät.

Vierailija
8/15 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte laittaneet ne jo alku viikosta niin ei tarttis huolehtia moisesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Olisitte laittaneet ne jo alku viikosta niin ei tarttis huolehtia moisesta!

Vaikka posti väittää että jakaa ne vasta lähempänä joulua, niin paskan marjat =D

Vierailija
10/15 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi vedättelin viime tippaan.

Eikä nytkään pitänyt olla mitään kiirettä, kun oletin poikani vievän ne suoraan kaupan vieressä olevan postin laatikkoon jonka tiedän tyhjentyvän vasta illalla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kortit, jotka tänään laitetaan laatikoihin, vaikka eivät ehtisi tänään lähtemäänkään, viedään perille halvemmalla postimerkillä, mutta ei ole takuuta, ehtivätkö ne jouluksi. Näin minulle sanottiin, kun tiedustelin tänään asiaa postista.

Vierailija
12/15 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ei sekään laatikko viikonlopun yli tyhjennystä odota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihmiset käyvät postista lunastamassa sun joulukortteja

Vierailija
14/15 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten relax !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman viikonlopun aikana postitetut kortit menevät perille pienemmällä maksulla. Eli siis sunnuntainakin postitus riittäisi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi