Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sitominen. Nautitko?

Vierailija
17.12.2023 |

Nautitko, että sut sidotaan sänkyyn tai johonkin muualle seksin aikana? Rajoitetaan liikkumista kokonaan tai osittain esim. kädet tai jalat.

Jos et ole kokeillut, haluaisitko?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidon mieheni sänkyyn seläleen ja annan penishieronnan. Liukkaria ja pitkiä vetoja, härnäystä,kiveksienkäsittelyä. lopuksi sormi B rappuun ja pitkillä runkkausvedoilla sperma lentää korkealle.

Vierailija
42/58 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, lisäksi kiihottaa suunnattomasti jos silmäni peitetään niin ettei ole mahdollisuutta nähdä, eikä saada silmäsidettä mitenkään pois. Kangashuppu, missä on vahvistettu kangas silmien edessä ja aukko suulle on paras. Mielellään vielä niin että on avorintsikat ja haarahalkio pikkarit, jolloin mies voi yllättäen imaista rintoja, nuolaista tai sormettaa haaroväliä, naida suuhun tai anukseen, niin että en ehdi yhtään varautua etukäteen.

Lyhyesti: Pidän siis yllätyksellisyydestä niin että en voi itse siihen vaikuttaa mitenkään 🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai helkutti ku kiihottaa ajatus sitoa avovaimo ja nuolla sitä just niin kauan ku haluan, mutta enhän mä kehtaa ehdottaa koko ajatusta sille. 

M32

Mitäs muuta et kehtaa ehdottaa?

Vierailija
44/58 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai helkutti ku kiihottaa ajatus sitoa avovaimo ja nuolla sitä just niin kauan ku haluan, mutta enhän mä kehtaa ehdottaa koko ajatusta sille. 

M32

Mitäs muuta et kehtaa ehdottaa?

Suosittelen avaamaan suun ei suihinottoa varten vaan puhumista. Meillä auttoi kummasti ja ainakin minä nautin tilanteesta jossa mieheni kiinnittää minut ja antaa kielihoitoa ym.

Vierailija
45/58 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, lisäksi kiihottaa suunnattomasti jos silmäni peitetään niin ettei ole mahdollisuutta nähdä, eikä saada silmäsidettä mitenkään pois. Kangashuppu, missä on vahvistettu kangas silmien edessä ja aukko suulle on paras. Mielellään vielä niin että on avorintsikat ja haarahalkio pikkarit, jolloin mies voi yllättäen imaista rintoja, nuolaista tai sormettaa haaroväliä, naida suuhun tai anukseen, niin että en ehdi yhtään varautua etukäteen.

Lyhyesti: Pidän siis yllätyksellisyydestä niin että en voi itse siihen vaikuttaa mitenkään 🥰

Kiinnostaisi jakaa ajatuksia. Onnistuisiko?

T. Ennakkoluuloton, kokeilunhaluinen mies

Vierailija
46/58 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi jakaa ajatuksia. Onnistuisiko?

T. Ennakkoluuloton, kokeilunhaluinen mies

En halua jaella ajatuksiani täysin tuntemattomien kanssa enempää kuin mitä täällä jaan. 

Vierailija
47/58 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin kokeilemaan sidontaleikkejä eilen illalla 🥰 Oli keskultaltu aiheesta paljonkin etukäteen "tapailu miehen" kanssa. Tilattiin pehmeät nilkka- ja rannekahleet yhdessä ja eilen niitä sitten testattiin. Olihan se jännittävä ja kiihottavakin tunne, kun kahleet ensin kiinnitettiin nilkoihin ja ranteisiin, sitten narut kiinnitettiin ja kiristettiin sänkyn jalkoihin. Yht-äkkiä tajuat sen että nyt et oikeasti voi muuta kuin olla ja odottaa mitä tapahtuu, sekä luottaa siihen että ei tapahdu mitään mistä et pidä. Samaan aikaan jännittävää, vähän kauheaa, mutta ihanaa 😊

Ihana kokemus ja haluan uudestaan mahdollisimman pian.

N37

Vierailija
48/58 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ketju ja musta sydän ainoat vinkit millä esim. Tinderissä voi ilmaista että haluaisi leikkiä tällaisia leikkejä.

Vierailija
49/58 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se ketju ja musta sydän ainoat vinkit millä esim. Tinderissä voi ilmaista että haluaisi leikkiä tällaisia leikkejä.

Ketju emoji on toinen, tänne noita ei kai voi laittaa. Kokeilen: Musta sydän = 🖤, kahleet =

Vierailija
50/58 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli kaivaa tää ketju esille 🙂 Laitoin ihan kokeilu mielessä Tinderiin "Hupia vähäksi aikaa" profiilin mustilla sydämillä ja ketjuemojilla varustettuna. Yllättävän monta tykkäystä tuli ja PITKIEN keskustelujen jälkeen yhden kanssa on nyt sitten sidontaleikkejä kokeiltu ja kokeillaan uudestaankin.

Ongelmana noissa emojeissa on se että ne ei kerro sitä haluatko sinä olla sidottuna(sub) vai sitojana (dom), tosin voihan tuon kirjoittaakin profiiliin, mutta en tiedä onko se Tinderissä sallittua.

Vierailija
51/58 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin.ja kaikesta muustakin jos sen tekee vaasalainen Dom Jani sessio clubilla Vaasassa.T:N27

Vierailija
52/58 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin.ja kaikesta muustakin jos sen tekee vaasalainen Dom Jani sessio clubilla Vaasassa.T:N27

Miks pitää olla joku clubi? Kyllä minusta on kivempaa, kun on ihan yksityinen vakkari FWB, kenen kanssa voi "leikkiä".

N36

Vierailija
53/58 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks pitää olla joku clubi? Kyllä minusta on kivempaa, kun on ihan yksityinen vakkari FWB, kenen kanssa voi "leikkiä".

N36

Monella on oma sessio sali  eli paikka jossa on monenlaista lelua konetta sidonta paikkoja jne jne eli paikka missä on kaikki kunnossa ja NS rahalla tehtyjä.tietääkseni Vaasan paikkaa myös vuokrataan

Vierailija
54/58 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa itse erityistä nautintoa sidotuksi tulemisesta, mutta mieluusti sidon subini otettavaksi ja orkuilla väsytettäväksi monin eri keinoin johonkin ihanan vastustuskyvyttömään asentoon, jossa kumpikin tietää turvasanan olevan ainoa keino lopettaa orgasmien tuleminen. Itse tiedän ettei subillani ole aikomustakaan käyttää turvasanaa ennen kuin subillani alkaa olla huolella otettu ja orkuistaan aivan rättipoikki olo.

55/58 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvani, ilman pikkuhousuja, olen märkä -    https://linkkurzen.de/bfyrP

Vierailija
56/58 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttisin ja olen jo valmiina sängyssä odottamassa, että joku kiinnittäisi käteni ja jalkani sänkyyn kiinni 😍

Vierailija
57/58 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jäi yhteen kertaan. Muija unohtui käsirautoihin sängyn päätyyn, kun lähdin reissuun. Appiukko oli sen siitä pelastanut, kun tuli korjaamaan kiuasta. Anoppi oli mukana.

Vierailija
58/58 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä, turvallisessa parisuhteessa olen ollut sidottuna ja nauttinut. 

En itsekään oikein tajua noiden klubien, sessioiden tai koko ns skenen päälle. Hyvä siis että toisille toimii. Mutta itse en voisi virittäytyä aikataulutettuun sessioon vieraassa paikassa tai nauttia tunteesta että joku random "dom" sitoo minut.

Ihan nuo on rahalla laitettu ja vain minua varten meiltä kotoakin löytyvät kahleet, renkaat ja remmit ja oma mies hoitaa sitomiset kuten itse haluaa. Sekin on minulle tärkeää, ettei toiminta tunnu muoviselta ja ole finglishin sekaista sopimusneuvottelua. Tunnetaan toisemme niin hyvin että mies voi turvallisesti toteuttaa itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi