Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sitominen. Nautitko?

Vierailija
17.12.2023 |

Nautitko, että sut sidotaan sänkyyn tai johonkin muualle seksin aikana? Rajoitetaan liikkumista kokonaan tai osittain esim. kädet tai jalat.

Jos et ole kokeillut, haluaisitko?

Kommentit (58)

Peetu
21/58 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Pete 52v 180 100 savuton ja luotettava mies tykkää erittäin paljon kun sidotaan ja silmät peitetään. Nautinto on aivan mieletön.. Lupa on tehdä mitä haluaa, peppu on myös sallittu. Kiihoittavaa. 

Jos löytyis kaveri?? Autoilen mielelläni sovittuun paikkaan. Kik on paparouc ja uusimaapp@gmail.com 

P

Vierailija
22/58 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveiden täyttäjä kirjoitti:

Moi. Pete 52v 180 100 savuton ja luotettava mies tykkää erittäin paljon kun sidotaan ja silmät peitetään. Nautinto on aivan mieletön.. Lupa on tehdä mitä haluaa, peppu on myös sallittu. Kiihoittavaa. 

Jos löytyis kaveri?? Autoilen mielelläni sovittuun paikkaan. Kik on paparouc ja uusimaapp@gmail.com 

Kannattaiskohan sun kysyä mieluummin kinkyfoorumilta kuin täältä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai nykyaikana kannattaa antaa kaikkien randomien jostain tinderistä sitoa sinut seksin aikana. Mikä voisikaan mennä vikaan..

Vierailija
24/58 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai nykyaikana kannattaa antaa kaikkien randomien jostain tinderistä sitoa sinut seksin aikana. Mikä voisikaan mennä vikaan..

Eiköhän tätä yleensä harrasteta sen tutun kumppanin kanssa.

Itsekin tykkään tosi paljon, onhan se hurjan kiihottavaa. Mutta tosiaan harrastan tätä vain sen oman miehen kanssa. 

Vierailija
25/58 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkapannat naiseni ranteisiin, nilkkoihin ja metrin tanko jalkojenväliin. Käsistä levälleen sängynpäätyyn ja tangosta jalat roikkumaan ketjulla kattokoukkuun. Siinä nainen on sitten sopivasti auki ja piiskattavissa. Piiskaamisen jälkeen laitan ison onton strap onin johon saan kullini sisään lanteilleni remmeillä. Nainen  kiemurtelee ja huutaa kun alan painaa tuolla hirviö strapilla häntä ja saa orgasmin nopeasti. Panen ja panen pitkään lisäten välillä liukkaria, 25cm sträppi liukuu sisään ulos, naaraani huutaa orgasmeja joita  on saanut useita. Pitkän panemisen jälkeen tunnen kuinka laukean sträppäin putkeen. Otan kullini ulos ja nyt nuoletan kullini naisellani. Saan uuden seisokin hänen lipoessa  ja imiessä kulliani. Alan naida kahlittua naistani joka huutaa pillu arkana ja pyytää olemaan hellä. En välitä, panen pitkään ja sitten laukean. Vapautan hänet ja jatkamme hellää rakastelua naiseni kuiskaa korvaani olet ihana, tarvitsen kovia otteita.

Vierailija
26/58 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin ja niin nauttii mieskin, joten viikoittain molemmat "joutuvat" toisen kiusattavaksi.

Vierailija
27/58 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin ja niin nauttii mieskin, joten viikoittain molemmat "joutuvat" toisen kiusattavaksi.

Mitä te sitten teette toisillenne, kun olette saaneet toisen sidottua?

Vierailija
28/58 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin pidän huolen että miehellä ei pääse seisokki laskemaan, mutta ei myöskään saa orgasmia ilman lupaani. Eli välillä vähän suihinottoa tai hetken ratsastus, jonka jälkeen tyydyttelen itseäni hänen dähden tai kuullen, jos olen peittänyt hänen silmänsä. Jos orgasmoi ennen aikojaan saa takuu varmasti piiskaa ja kunnolla, sekä saa sitten nuolla minulle orgasmin, uutta seisokkia odotellessa. Normaalisti pysyy tuossa kolmen - neljän orgasminsa ajan, sillä aina hän kuitenkin ratsastaessa laukeaa ennen aikojaan. Kolmannella seisokilla ja sen jälkeen yleensä saa ratsastella ihan kyllikseen itsekin.

Vierailija
29/58 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun kerroit, miitä teet miehelle. Mitä hän sitten tekee sinulle, kun sinä olet sidottuna

Vierailija
30/58 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan mahtava olla sidottuna X asentoon selälle. Mieheni nuolee minulle orgasmeja, niitä tulee useita peräkkäin. Sitten iroittaa jalkani ja nostaa ne olkapäille ja panee minua.  Olen täysin hänen armoillaan ja kiima on pilvissä.

Meillä ihan sama, mutta mies vielä käyttää vibraa tyydyttämiseeni. On ihanan kiihottavaa olla avuttomasti haarat levällään toisen päättäessä milloin saan orgasmin. 

Vierailija
31/58 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin pidän huolen että miehellä ei pääse seisokki laskemaan, mutta ei myöskään saa orgasmia ilman lupaani. Eli välillä vähän suihinottoa tai hetken ratsastus, jonka jälkeen tyydyttelen itseäni hänen dähden tai kuullen, jos olen peittänyt hänen silmänsä. Jos orgasmoi ennen aikojaan saa takuu varmasti piiskaa ja kunnolla, sekä saa sitten nuolla minulle orgasmin, uutta seisokkia odotellessa. Normaalisti pysyy tuossa kolmen - neljän orgasminsa ajan, sillä aina hän kuitenkin ratsastaessa laukeaa ennen aikojaan. Kolmannella seisokilla ja sen jälkeen yleensä saa ratsastella ihan kyllikseen itsekin.

vau huh kuumotaa ajatuskin tuosta

Mies

Vierailija
32/58 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vau huh kuumotaa ajatuskin tuosta

Mies

Itse pidän enemmän siitä että saan sitoilla vaimoani, mutta välillä hänkin haluaa dominoida ja meillä "leikki" etenee kutakuinkin kuin 28/xx kirjoitti, paitsi vaimo on kyllä "ankarampi. Jos ääntelen, anelen tai pyytelen orgasmia tulee herkästi suun eteen remmeillä kiinnitettävä kaksipäinen gag. Sellainen missä on pienempi "patukka" tulee minulle suuhun ja isompi jää hänelle. Ennenaikaisesta laukeamisesta rangaistukseksi kaluuni kiinnitetään joko teipillä tai niin että kondomin sisään tungetaan pikku vibra, aiheuttamaan uusi seisokki mahdollisimman nopeasti. 

Koskaan en ole vapautunut alle kolmessa tunnissa tästä vaimoni leikistä. Tosin en minäkään häntä ihan heti vapauttele kun on sidoksiin "joutunut".

Vierailija
33/58 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli kaivaa tämä ketju esille.....Eilen kokeiltiin ensi kertaa sänkyn ympärille tulevalla "kahle setillä" ja olihan se erilaista olla vain haarat levällään nuoltavana ja naitavana, ilman että voit mitenkään puuttua tilanteeseen. 

Ehdottomasti haluan uudestaan ja nyt jo mietin, mitä muita asentoja noilla voisi saada aikaan.

Vierailija
34/58 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko oli kaivaa tämä ketju esille.....Eilen kokeiltiin ensi kertaa sänkyn ympärille tulevalla "kahle setillä" ja olihan se erilaista olla vain haarat levällään nuoltavana ja naitavana, ilman että voit mitenkään puuttua tilanteeseen. 

Ehdottomasti haluan uudestaan ja nyt jo mietin, mitä muita asentoja noilla voisi saada aikaan.

Meillä on vastaava ja meillä suosituin asento ainakin miehen mielestä on se kun vatsan alle kasataan tyynyjä ja olen siten mahallaan tyynyjen päällä kädet ja jalat levällään, takapuoli pystyssä. Tuossa asennossa ei voi "rimpuilla" / vastustella takaapäin vibrausta, nuolentaa tai naintia mitenkään. Eli todellakaan ei voi puuttua tilanteeseen, kun et edes näe mitä on tapahtumassa. Piiskaakin olen tuossa asennossa saanut, kun olin kieltäytynyt ottamasta suihin.

Vierailija
35/58 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä leikit on nykyään melko suosittuja, kiitos ns. tuhmien joulukalentereiden. Nehän on myyty loppuun joka joulu. Ainakin kahdelta tapailukumppaneistani, on löytynyt ko. tuotteesta saatuja sidontavälineitä, piiskoja, suupalloja ym. kivaa. Ihan pyytämällä ovat pyytäneet että leikittäisiin niillä 🙂

Vierailija
36/58 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tykkäisin ja nauttisin, kunhan vaan löytyisi luotettava sitoja 😳

Vierailija
37/58 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tykkäisin ja nauttisin, kunhan vaan löytyisi luotettava sitoja 😳

Juuri näin mainoksen ajastettavista self bondage kahleista, joten nykyään voi leikkiä ihan itsekseenkin.

Vierailija
38/58 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin todella paljon , mutta mieheni ei suostu.

Vierailija
39/58 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kun mies pitää käsiäni pääni yläpuolella vähän koukussa. Pitelee koko ajan eikä anna ohjia. Aina tehnyt tuota ja jo ennen yhdyntää painaa seinää vasten. Samalla suutelee ja makaa kiinni päälläni ja hallitsee mua siten ihan kuumissaan huohottaen. Mies liukuu edestaas enemmän kuin ylös-alas suuntaan ja työntyy tosi painavasti. Saan orkkuja. Olis meillä pehmeät käsiraudat mutta ei ole vielä kokeiltu.

Vierailija
40/58 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin todella paljon , mutta mieheni ei suostu.

Sido ensin miehesi ja anna kunnolla piiskaa. Kunnon mies kyllä kostaa tuon, niin saat kyllä fantasiasi toteutukseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi