Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät halua tapailla naisia joilla on lapsia?

Vierailija
17.12.2023 |

Miksi miehet eivät halua tapailla naisia jolla on lapsia? Kuitenkin naiset joilla on useita lapsia voivat olla hyvinkin seksuaalisesti aktiivisia ja innovatiivisia, he nauttivat seksistä, heillä on hyvät organisointikyvyt ja he ovat järjestelmällisiä.

Kommentit (322)

Vierailija
261/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luotettavaa naista etsii niin yyhhoot saa silloin unohtaa täysin. Heistä sellaista ei löydy.

Vierailija
262/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ihan sama mitä suunniteltu niin ei toteudu koska lapsi kipeänä tai joku harrastus tms. Joidenkin toisten lapsi johon mulla ei ole osaa, arpaa eikä sananvaltaa. Ei siinä mitään, niin sen pitääkin mennä että lapsi on etusijalla, mutta itse olen kaikesta lapseen liittyvästä ulkopuolella ja se hlö jolle ilmoitetaan mikä tilanne milloinkin on. Mun tehtävä on ottaa vastaan mitä tulee. Näin tämä on mennyt. Paljon hankalampaa on kuin osasin odottaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos luotettavaa naista etsii niin yyhhoot saa silloin unohtaa täysin. Heistä sellaista ei löydy.

Kuinka pihalla voi mies olla... herranjumala. N52

Vierailija
264/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa olisi aikamoinen epäsuhta, jos naisella olisi lapsia, kun en ole itse edes koskaan seurustellut.

M34

Vierailija
265/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyhoot voi seurustella keskenään. T: lapseton nainen

Vierailija
266/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla, että sitä on saanu liikaa letkua suoleen? who knows?

Voipi olla, että suolikin on vioittunut?

Voipi olla, että uroksella on jotain muuta mielessä kuin elättää muiden lapsia?

Mitä mä just luin? Anna mä arvaan, sä olet ylpeä itsestäsi ja arvomaailmastasi ja pidät itseäsi voittajana ja alfana. Kuinja surullista.

Vierailija
267/322 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se menee valitettavasti niin että se uusioperheen mies on niissä kuvioissa aivan alinta pohjasakkaa, ja toimii lähinnä autokuskina ja kaikkien lystien maksajana. En väitä että kaikissa tapauksissa, mutta hyvin usein ja suurimmalla todennäköisyydellä. Kokemuksesta.

Vierailija
268/322 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtään naista jolla lapsia en huolisi vaikka itselläkin on lapsia. En halua lapsia lisää vaan naisen! Itsestäänselvä asia. Jos otat toisen miehen lapset sen naisen päälliskauppana niin sitten tavalla tai toisella elätät myös ennenpitkää niitä toisen miehen lapsia. 

Etkö itse näe tuossa mitään ristiriitaa, että itselläsi on lapsia, mutta sulle ei kelpaa nainen, jolla myös on lapsia? Eikö tuo elättämisasia sitten koske sun nykyistä/tulevaa tyttöystävää?

Kyllä näen. Se on kuitenkin jokaisen oma päätös, eli jos nainen haluaa minun kanssa parisuhteeseen lapsistani huolimatta ja se asia on hyvin selvästi käsitelty niin sopii minulle. Jos ei sovi niin ymmärrän täysin. Minun lapset alkaa myös olla jo isoja. Silläkin on merkitystä onko lapset 2 vai 17 vuotiaita. Ei tässä nyt väkisin naista olla hakemassa vaan sellaista parisuhdetta joka on hyvä ja jossa molemmilla on itselle sopovat edut. 

Vierailija
269/322 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelisitko kaupan roskiksessa ahkeran puhisevaa raaputettua arpaa? Ei voittoa. Ei mahdollisuutta voittoon. Likainen, tahmea, käytetty. Onnellisesta ydinperheestä luopuminen on valinta.

Vierailija
270/322 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka äiti on päällisin puolin mukava, lapsi voi olla esimerkiksi rasittava murrosikäinen. Hänessä tulee sensuroimatta vastaan kaikki ne edellisen, rikkinäisen suhteen ongelmat.

Joskus yh:t ovat kaverinakin raskaita juuri tästä syystä. Äiti takertuu lapseensa, elää tämän kautta ja koska kokee syyllisyyttä rikkinäisestä parisuhteesta, hemmottelee lasta väärissä asioissa. Kasvatuksellinen ote lapseen on huono.

Niinpä lapsi on äidin maailman keskipiste, joka vinkuu etuja sekä voi ja käyttäytyy huonosti.

Sekä nainen, että lapsi ovat yksilöitä. Voidakseen elää molempien kanssa, molemmista pitää pitää edes vähän.

271/322 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesserkku nelikymppisenä perusti uusperheen naisen kanssa, jolla oli kaksi kouluikäistä lasta ja serkkuni sai hänen kanssaan yhteisen lapsen, esikoisensa. Nyt serkkuni valittaa sitä, kun nämä vaimon lapset murrosiässä kiukuttelevat, eivät tee kotitöitä, tuovat kotiin flunssa- ja noroviruksia ja hän vielä maksaa koko perheen ruokaostokset ja maksaa 75% asuntolainasta asuntoon, joka on hankittu viisihenkisebn perrheen tarpeisiin . Tekisi mieli sanoa hänelle, että sinä itse valitsit naisen, jolla on lapsia. Mutta ehkä hän ei sitten ole kelvannut kellekään lapsettomalle naiselle. 

Vierailija
272/322 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni haukkui minut monta kertaa siitä, ettei minulla ollut avioliittoa ja lapsia takana. En kuulemma ollut sitoutuvaa tyyppiä tämän takia. Hänen toisella ex-vaimollaan oli entuudestaan viisi lasta kolmen eri miehen kanssa. 

Vierailija
273/322 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin itse yh-äiti, niin miehistä ei ollut pulaa... Löysin paljon parempia miehiä kuin exäni, aikuiseksi kasvaneita miehiä joita oikeasti kiinnosti parisuhde ja perhe-elämä. Yhden heistä, joilla ei myöskään ollut omia lapsia ennestään, kanssa olen edelleen naimisissa.

Minkälaisia miehiä exäsi sitten löysi?

Vierailija
274/322 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti siksi, että ovat jonkun muun lapsia. Eivät omia. Enkä tarkoita tätä nyt niin, että jonkun muun lapset olisivat automaattisesti huono asia. Mutta. Omalta kohdaltani sanon tämän: en kykenisi suhtautumaan jonkun toisen lapsiin oikealla tavalla - eli en kykenisi olemaan sellainen ihminen, jota ne lapset (tavallaan) edellyttäisivät. Tai se lasten äiti haluaisi minun olevan.

Siksi on mielestäni parempi, etten edes yritä esittää jotain muuta. Ne tenavat ansaitsevat henkilön, joka osaa suhtautua heihin oikein. Ja niin ansaitsee lasten äitikin

Vierailija
275/322 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle nostaa kynnystä tapailla "lapsellista" naista juurikin se mikä täälläkin on monesti tullut.

Eli ei pysty kokemaan kunolla sitä suhteen "alkuhuumaa" kun kokoajan täytyisi olla mielessä se että mihin pirpana hoitoon, jos ajattelisi yllättää toisen vaikka extempore risteilyllä, kylpylällä tms, tyyliin vain me kaksi siellä. Ylipäätään kaikki tuollainen "nyt mennäänkin heti kahdestaan jonnekkin" on poissuljettu tai ainakin todella hankalaa jos on lapsi pyörimässä kuvioissa.

Ja varsinkin sitten se on hankalaa jos naisen ex-mies on vielä se stereotyypinen mieslapsi-isä joka kiusaa milloin milläkin metkuilla, esim, meillä pitäisi olla tulossa risteily kahdestaan niin tyyppi tuokin "yllättäen" lapsen meille kun pitäisi lähteä reissuun eikä lasta tietenkään voi yksin kotiin jättää.

Eli summa summarum, kaikki tekeminen menisi suhteen alusta lähtien lapsen ehdoilla ja uusi kumppani tulisi aina toisena, kuten sen toki näin kuuluukin mennä.

Vierailija
276/322 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei naiset halua tapailla kilttejä ja kunnollisia miehiä. Lapsia teitte jännä miesten kanssa joten haluatte tapailla aina jännä miehiä. Varmaan hieno joulu teillä ja lapsilla kun jännämies juo viinaa jouluna ja riehuu.

Vierailija
277/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta nämä "en halua elättää toisen miehen siittämää lasta"- jutut on vähän ylilautahenkisten pikkupoikien ajatusmaailmaa, ei aikuisten miesten. Näkeehän sen jo ihan ovesta ulos katsomalla, että paljon on uusperheitä, joista toisella aikuisella ei ole omia lapsia. Toisenkin "siittämää" lasta voi rakastaa. Ymmärrän että harvalle tämä on varsinainen toive mutta jos tilanne on tuo vaakakupissa painaa aika monet muut asiat kuin joku biologia.

Helppohan se naisena on vähätellä noita ongelmia. Nainen ei koskaan voi joutua kokemaan sitä että joudut kasvattamaan lasta kuin omaasi vaikka se ei ole oma. Naista kun ei koskaan voi huijata jonkun lapsen äidiksi samalla tavalla kuin miehiä huijataan jatkuvasti kasvattamaan lasta joka ei ole oma

Olen erimieltä.

Jos yh isä alkaa olemaan uuden naisen kanss

Ihan täyttä paskaaa puhut. Mun mies on yksinhuoltaja ja oon ollut lapsen ja hänen kanssa siitä asti kun vaippaikäinen. Nyt 6v. En todellakaan vaihtanut vaippoja tai pyyhkinyt peppua ellei ollut pakko jos isä kävi jossain. Teen ruoan , katson piirrettyjä ja thats it. Ei mitään äitiä musta tullut , lapsella oma äiti joka näkee vain 2 viikon välein.

Mutta ei mies ole ikinä odottanut et nyt ollaan uus äiti ja isi. Hoitaa lapsensa ja kotityöt, mutta itse en kanna vastuuta lapsesta muutakun just vastaan jos kysyy ja välillä leikin mutta muuten on miehen tehtävä.

Jos olis väkisin laittanut mut uudeksi äidiksi olisin suuttunut, mun äiti ja isäpuoli teki sitä. 

Vierailija
278/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suutelisitko kaupan roskiksessa ahkeran puhisevaa raaputettua arpaa? Ei voittoa. Ei mahdollisuutta voittoon. Likainen, tahmea, käytetty. Onnellisesta ydinperheestä luopuminen on valinta.

Kukaan - ei kukaan - luovu ONNELLISESTA perheestä

Vierailija
279/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka haluaa hyvän ja arvostettavan naisen rinnalleen ei yh naista huoli se nyt on päivän selvä asia.

Aivan turha edes keskustella asiasta.

Yh naiset ovat alemman tason miesten kumppaneiksi sopivia, miesten jolla ei ole enää mainetta pilattavaksi.

En ikinä kehtaisi viedä vanhempieni eteen sellaista.

Mun mies kehtasi! 5v vanhempi nainen ja 3 lapsen äiti. Huh huuhh, oli siinä miehellä munaa! 

Lähes 30v myöhemmin olen yhä väleissä anopin kanssa, appi jo kuollut. Siippa rakastaa edelleenkin eikä koskaan ole pitänyt mua alemman tason naisena, itse puolestaan löytyy verokalenterista joten ei mikään turha jäppinen hänkään🥰

Vierailija
280/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nämä "en halua elättää toisen miehen siittämää lasta"- jutut on vähän ylilautahenkisten pikkupoikien ajatusmaailmaa, ei aikuisten miesten. Näkeehän sen jo ihan ovesta ulos katsomalla, että paljon on uusperheitä, joista toisella aikuisella ei ole omia lapsia. Toisenkin "siittämää" lasta voi rakastaa. Ymmärrän että harvalle tämä on varsinainen toive mutta jos tilanne on tuo vaakakupissa painaa aika monet muut asiat kuin joku biologia.

Aika paljon vaadittu, että rakastaa toisen lasta. Kun ryhtyy suhteeseen, niin lapsen olemassaolo on toki ok, hyväksytty ja välit lapsen kanssa kunnossa, mutta vanhemman rakkauden kaltaista tunnetta harva saavuttaa. Ja lieneekö edes tarpeen? Sellainen hyväksyvä, turvallinen ja mukava aikuinen-lapsi -välit on ihan riittävät. Enempää on mielestäni kohtuutonta edellyttää, vaikka varmasti sellaisiakin ihmissuhteita muodostuu. 

Terv. Äiti, jonka lapset kasvoivat fiksuiksi aikuisiksi uusperheessä, missä toinen vanhempi oli lapseton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi