Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät halua tapailla naisia joilla on lapsia?

Vierailija
17.12.2023 |

Miksi miehet eivät halua tapailla naisia jolla on lapsia? Kuitenkin naiset joilla on useita lapsia voivat olla hyvinkin seksuaalisesti aktiivisia ja innovatiivisia, he nauttivat seksistä, heillä on hyvät organisointikyvyt ja he ovat järjestelmällisiä.

Kommentit (322)

Vierailija
1/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö on tärkeintä että nauttii seksistä? Huutonaurua. 

Vierailija
2/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelle miehelle seksi on todella tärkeä asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset mutkistaa asioita moninkertaisesti. Itse kun olen lapseton niin etsin lapsetonta naista. 

Vierailija
4/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo riitä. 

Vierailija
5/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

He eivät varmaan halua viettää lapsiperhe-elämää.

Vierailija
6/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan totta puhutaan niin mä en halua alkaa isäksi toisen miehen lapsille, enkä muutenkaan suhteeseen missä nainen on jo "kiinni" tavallaan toisessa miehessä. 

Vierailija
7/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja monille naisille. Mulle on tärkeä.

Vierailija
8/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, mutta jos kumppani valitaan vain sen perusteella nauttiiko tämä seksistä ja haluaako harrastaa seksiä niin sehän tekee tässä tapauksessa miehistä pelkkiä apinoita. Olen itse tavannut muunkinlaisia miehiä, onneksi.

Vierailija
9/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihan totta puhutaan niin mä en halua alkaa isäksi toisen miehen lapsille, enkä muutenkaan suhteeseen missä nainen on jo "kiinni" tavallaan toisessa miehessä. 

Tämä! Tulee sellainen fiilis, että tulet vain yhdeksi palaksi sen naisen ja tämän exän elämää. Lisäksi sinun pitää se omakin parisuhde-elämä suureksi osaksi tehdä sen naisen lasten ehdoilla, jotka joku vieras pertsa on siittänyt. Juu ei, ennemmin sinkkuna.

Vierailija
10/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin itse yh-äiti, niin miehistä ei ollut pulaa... Löysin paljon parempia miehiä kuin exäni, aikuiseksi kasvaneita miehiä joita oikeasti kiinnosti parisuhde ja perhe-elämä. Yhden heistä, joilla ei myöskään ollut omia lapsia ennestään, kanssa olen edelleen naimisissa.

Vierailija
11/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja monille naisille. Mulle on tärkeä.

Siinä tapauksessa voi tapailla seksin merkeissä. Tietenkin niin, ettei lapset ole kotona. 

Vierailija
12/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä voisin hyvin tapailla naista jolla on lapsi(a) - Mutta haluaisiko hän tapailla minua? - Yhtä kaikki eivät laps(i)en olemassa olo este mutta mutkattomampaa se on, jollei tarvitse huomioida ja ottaa huomioon ketään kolmatta. - Kolmatta tai neljättä ja tai kuinka monta lasta nyt sitten ikinä onkaan, niin pitäisin itsestään selvänä, että jokainen heistä (lapsista) on tai ainakin itselläni olisi, jos itselläni  lapsi(a) olisi - olisi arvoasteikollani ja tärkeysjärjestyksessäni mahd. tapailukumppaniani merkittävämmässä asemassa, ainakin niin kauan kuin lapseni asuisi ja eläisi ns. itsenäsiesti/ omillaan. 

Sinkkumies 

Vierailija
13/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän moni haluaa.Miten muuten on noita 5+ lapsen yh äitejä, joiden lapsilla useampi isä...

Vierailija
14/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset sitovat tosi paljon. Jos haluaa matkustella ja viettää vapaa-aikaansa omien harrastusten ja mielenkiintojensa kohteiden parissa niin lapset eivät ole se juttu.

Vierailija
15/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin itse yh-äiti, niin miehistä ei ollut pulaa... Löysin paljon parempia miehiä kuin exäni, aikuiseksi kasvaneita miehiä joita oikeasti kiinnosti parisuhde ja perhe-elämä. Yhden heistä, joilla ei myöskään ollut omia lapsia ennestään, kanssa olen edelleen naimisissa.

Säälittävä jätkä, joka ei parempaa saanut.

Vierailija
16/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa elättää muiden kersoja?

Vierailija
17/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aisurointi ei lapsettomia miehiä oikein luultavasti kiinnosta.

Vierailija
18/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan rupea lapsiperhearkeen vieraan ukon tekeleinä. Se kuitenkin on aika raskasta. Omat on eri asia ja niille jaksaa "uhrautua".

Vierailija
19/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset eivät halua tapailla miehiä joilla on lapsia?

Vierailija
20/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei halua elättää muiden miesten lapsia.

Vaikka nainen valehtelisi että hänen lapsista ei aiheudu miehelle kustannuksia niin jos ei suoraan niin välillisesti tulee väkisinkin niitä kustannuksia.

Esimerkiksi naisen pitää ostaa jotain lapselleen johtaa siihen että nainen ei voi maksaa omaa osuuttaan jostain kulusta ja miehen on maksettava se kokonaan niin ei suoranaisesti tule lapsesta kustannuksia miehelle mutta välillisesti tulee kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi