Miksi miehet eivät halua tapailla naisia joilla on lapsia?
Miksi miehet eivät halua tapailla naisia jolla on lapsia? Kuitenkin naiset joilla on useita lapsia voivat olla hyvinkin seksuaalisesti aktiivisia ja innovatiivisia, he nauttivat seksistä, heillä on hyvät organisointikyvyt ja he ovat järjestelmällisiä.
Kommentit (322)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen nainen on jo pilalla. Toisen miehen käyttämä ja paikat löysät. En halua toisten äpäriä pyörimään väliin
- ykä
Tiesitkö, että vanhenevalla naisella alkaa paikat menopaussin myötä surkastumaan, eli on kuule tiukkaa paikkaa. Sun kannattaa siirtyä suoraan mummoihin ja ohittaa hedelmällisessä iässä olevat aikuiset naiset.
Ei kiinnosta roikkutissit ja persposket jotka laahaa maanpintaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis miksi kukaan suht normaali mies haluaisi tapailla käytettyä yh:ta??????????
Mä haluaisin naisen, jolla on lapsi. Äidit ovat huolehtivia ja järkeviä, tekevät kotityöt lapsen takia, siinä hoituu mieskin. Olisi kiva katsoa, kuinka nainen huolehtii ja rakastaa lastaan. Sitä rakkautta riittäisi minullekin.
sinulle hyvä uutinen on se, että suomi on täynnä sossuntuilla eläviä käytettyjä yh-mammoja. siitä vaan valitsemaan omasi. ei kyllä kannata laskea sen varaan, että sitä rakkautta riittää sinulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska emme halua tyytyä käytettyyn naiseen, kun voimme helposti saada paremman naisen.
Mä en halua omia lapsia, niin naisen bonuslapset olisi plussaa. Ne olisi hiukan minunkin lapsia sitten. Hauska seurailla niiden elämää.
pedo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis miksi kukaan suht normaali mies haluaisi tapailla käytettyä yh:ta??????????
Mä haluaisin naisen, jolla on lapsi. Äidit ovat huolehtivia ja järkeviä, tekevät kotityöt lapsen takia, siinä hoituu mieskin. Olisi kiva katsoa, kuinka nainen huolehtii ja rakastaa lastaan. Sitä rakkautta riittäisi minullekin.
sinulle hyvä uutinen on se, että suomi on täynnä sossuntuilla eläviä käytettyjä yh-mammoja. siitä vaan valitsemaan omasi. ei kyllä kannata laskea sen varaan, että sitä rakkautta riittää sinulle
Mä haluan kyllä jonkun työssäkäyvän. Kauniin ja fiksun. On niitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska emme halua tyytyä käytettyyn naiseen, kun voimme helposti saada paremman naisen.
Mä en halua omia lapsia, niin naisen bonuslapset olisi plussaa. Ne olisi hiukan minunkin lapsia sitten. Hauska seurailla niiden elämää.
pedo
Oikein odotan, että pääsen laskemaan mäkeä jonkun yh:n tenavien kanssa. Ja kaikkea muuta.
Omat syyni ovat seuraavat:
Jos naisella on jo lapsia, niin hän ei välttämättä halua enää enempää.
Ja toisaalta jos on lähtenyt parisuhteista jossa on ollut lapsia niin silloin pitää miettiä sitä että kuinka altis nainen on lähtemään uudestaan.
Jos nainen on kaunis ja kuuluisa niin eihän miehet välitä vaikka olisi lapsia. Esim. Behm, Martina, Maisa Torppa yms. yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastuin ja halusin. Enkä pelkästään tapailla vaan jakaa kaiken.
sinä olet yh:n unelma. yh:t metsästävät juuri tuollaisia miehiä, joilta saa kupattua rahaa ja kun miehen rahat ehtyy, niin sitten mies maksaa vielä 18v elatusmaksuja. suomessa on paljon yh-mammoja, joilla on 4 tai useampi elatusmaksunmaksajaa samaan aikaan
Mun nainen on hyvätuloinen ja on niillä lapsilla isäkin. Naiseni on myös kaunis ja urheilullinen, mutta ennen kaikkea hyväsydäminen ihminen. Oon nähnyt kaikenlaisia draamailijoita ja arvostan myös naiseni tasaisuutta ja rauhallisuutta. Niin kuin mä sanoin, rakastuin.
Jos mies jo 30+ niin normaalilla järjellä käyvä tajuaa että ei pääse enää ensimmäiselle kierrokselle.
En odota naiselta, että tämä tykkää minun lapsistani. Miksi minunkaan pitäisi tykätä naisen lapsista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
työssäkäyvä, kaunis ja fiksu nainne on joko varattu tai sitten se ei halua miestä. sellaisia naisia ei todellakaan ole saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
työssäkäyvä, kaunis ja fiksu nainne on joko varattu tai
Ei ehkä sulle mutta riittävän hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies jo 30+ niin normaalilla järjellä käyvä tajuaa että ei pääse enää ensimmäiselle kierrokselle.
jos naisella on jo lapsi+ niin normaalilla järjellä käyvä tajuaa että siihen yh-mammaan ei pidä sekaantua
Yleensä naiselle lapset ovat koko elämä, ja miehestä halutaan vain isän malli lapselle. Parisuhdetta ei ole. Kuka tervejärkinen mies sellaiseen lähtee? Joutuu lisäksi vielä elättämään naisen pennut.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naiselle lapset ovat koko elämä, ja miehestä halutaan vain isän malli lapselle. Parisuhdetta ei ole. Kuka tervejärkinen mies sellaiseen lähtee? Joutuu lisäksi vielä elättämään naisen pennut.
Tunnemme selvästi hyvin eri tyyppisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä kun nainen on tuhonnut jo yhden suhteen niin seuraavan suhteen tuhomisen kynnys on matalammalla joten mitään pysyvää tai pitkäaikaista ei kannata suunnitella.
Mitä enemmän naisella on ollut suhteita sitä helpompi naiselle on jättää mies ja etsiä seuraava
Näissä huuteluissa kyllä jännästi toistuu tämä sama mantra, jossa ero on aina naisen vika, oli tämä sitten jättäjä tai jätetty.
No, itselläni ei enää ole ollut mitään tarvetta parisuhteelle, joten sikäli ei koske minua.
Vihaan kakaroita. Siinä on syy.
Kuinka juntti pitää olla että lähtee tämmösiä kyselemään.