Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät halua tapailla naisia joilla on lapsia?

Vierailija
17.12.2023 |

Miksi miehet eivät halua tapailla naisia jolla on lapsia? Kuitenkin naiset joilla on useita lapsia voivat olla hyvinkin seksuaalisesti aktiivisia ja innovatiivisia, he nauttivat seksistä, heillä on hyvät organisointikyvyt ja he ovat järjestelmällisiä.

Kommentit (322)

Vierailija
301/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska emme halua tyytyä käytettyyn naiseen, kun voimme helposti saada paremman naisen.

Mä en halua omia lapsia, niin naisen bonuslapset olisi plussaa. Ne olisi hiukan minunkin lapsia sitten. Hauska seurailla niiden elämää. 

Vierailija
302/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen nainen on jo pilalla. Toisen miehen käyttämä ja paikat löysät. En halua toisten äpäriä pyörimään väliin

- ykä

Tiesitkö, että vanhenevalla naisella alkaa paikat menopaussin myötä surkastumaan, eli on kuule tiukkaa paikkaa. Sun kannattaa siirtyä suoraan mummoihin ja ohittaa hedelmällisessä iässä olevat aikuiset naiset. 

Ei kiinnosta roikkutissit ja persposket jotka laahaa maanpintaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis miksi kukaan suht normaali mies haluaisi tapailla käytettyä yh:ta??????????

Mä haluaisin naisen, jolla on lapsi. Äidit ovat huolehtivia ja järkeviä, tekevät kotityöt lapsen takia, siinä hoituu mieskin. Olisi kiva katsoa, kuinka nainen huolehtii ja rakastaa lastaan. Sitä rakkautta riittäisi minullekin. 

sinulle hyvä uutinen on se, että suomi on täynnä sossuntuilla eläviä käytettyjä yh-mammoja. siitä vaan valitsemaan omasi. ei kyllä kannata laskea sen varaan, että sitä rakkautta riittää sinulle

Vierailija
304/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska emme halua tyytyä käytettyyn naiseen, kun voimme helposti saada paremman naisen.

Mä en halua omia lapsia, niin naisen bonuslapset olisi plussaa. Ne olisi hiukan minunkin lapsia sitten. Hauska seurailla niiden elämää. 

pedo

Vierailija
305/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis miksi kukaan suht normaali mies haluaisi tapailla käytettyä yh:ta??????????

Mä haluaisin naisen, jolla on lapsi. Äidit ovat huolehtivia ja järkeviä, tekevät kotityöt lapsen takia, siinä hoituu mieskin. Olisi kiva katsoa, kuinka nainen huolehtii ja rakastaa lastaan. Sitä rakkautta riittäisi minullekin. 

sinulle hyvä uutinen on se, että suomi on täynnä sossuntuilla eläviä käytettyjä yh-mammoja. siitä vaan valitsemaan omasi. ei kyllä kannata laskea sen varaan, että sitä rakkautta riittää sinulle

Mä haluan kyllä jonkun työssäkäyvän. Kauniin ja fiksun. On niitäkin. 

Vierailija
306/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pedo

Oikein odotan, että pääsen laskemaan mäkeä jonkun yh:n tenavien kanssa. Ja kaikkea muuta. 

Vierailija
307/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat syyni ovat seuraavat:

Jos naisella on jo lapsia, niin hän ei välttämättä halua enää enempää.

Ja toisaalta jos on lähtenyt parisuhteista jossa on ollut lapsia niin silloin pitää miettiä sitä että kuinka altis nainen on lähtemään uudestaan.

Vierailija
308/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on kaunis ja kuuluisa niin eihän miehet välitä vaikka olisi lapsia. Esim. Behm, Martina, Maisa Torppa yms. yms.

Vierailija
309/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin ja halusin. Enkä pelkästään tapailla vaan jakaa kaiken.

sinä olet yh:n unelma. yh:t metsästävät juuri tuollaisia miehiä, joilta saa kupattua rahaa ja kun miehen rahat ehtyy, niin sitten mies maksaa vielä 18v elatusmaksuja. suomessa on paljon yh-mammoja, joilla on 4 tai useampi elatusmaksunmaksajaa samaan aikaan

Mun nainen on hyvätuloinen ja on niillä lapsilla isäkin. Naiseni on myös kaunis ja urheilullinen, mutta ennen kaikkea hyväsydäminen ihminen. Oon nähnyt kaikenlaisia draamailijoita ja arvostan myös naiseni tasaisuutta ja rauhallisuutta. Niin kuin mä sanoin, rakastuin. 

Vierailija
310/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilalla

Vierailija
311/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies jo 30+ niin normaalilla järjellä käyvä tajuaa että ei pääse enää ensimmäiselle kierrokselle.

Vierailija
312/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota naiselta, että tämä tykkää minun lapsistani. Miksi minunkaan pitäisi tykätä naisen lapsista?

Vierailija
313/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

työssäkäyvä, kaunis ja fiksu nainne on joko varattu tai sitten se ei halua miestä. sellaisia naisia ei todellakaan ole saatavilla.

Vierailija
314/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

työssäkäyvä, kaunis ja fiksu nainne on joko varattu tai

Ei ehkä sulle mutta riittävän hyvälle. 

Vierailija
315/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies jo 30+ niin normaalilla järjellä käyvä tajuaa että ei pääse enää ensimmäiselle kierrokselle.

jos naisella on jo lapsi+ niin normaalilla järjellä käyvä tajuaa että siihen yh-mammaan ei pidä sekaantua

Vierailija
316/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiselle lapset ovat koko elämä, ja miehestä halutaan vain isän malli lapselle. Parisuhdetta ei ole. Kuka tervejärkinen mies sellaiseen lähtee? Joutuu lisäksi vielä elättämään naisen pennut.

Vierailija
317/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naiselle lapset ovat koko elämä, ja miehestä halutaan vain isän malli lapselle. Parisuhdetta ei ole. Kuka tervejärkinen mies sellaiseen lähtee? Joutuu lisäksi vielä elättämään naisen pennut.

Tunnemme selvästi hyvin eri tyyppisiä naisia.

Vierailija
318/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä kun nainen on tuhonnut jo yhden suhteen niin seuraavan suhteen tuhomisen kynnys on matalammalla joten mitään pysyvää tai pitkäaikaista ei kannata suunnitella.

Mitä enemmän naisella on ollut suhteita sitä helpompi naiselle on jättää mies ja etsiä seuraava

Näissä huuteluissa kyllä jännästi toistuu tämä sama mantra, jossa ero on aina naisen vika, oli tämä sitten jättäjä tai jätetty.

No, itselläni ei enää ole ollut mitään tarvetta parisuhteelle, joten sikäli ei koske minua. 

Vierailija
319/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kakaroita. Siinä on syy. 

Vierailija
320/322 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka juntti pitää olla että lähtee tämmösiä kyselemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi