Miksi miehet eivät halua tapailla naisia joilla on lapsia?
Miksi miehet eivät halua tapailla naisia jolla on lapsia? Kuitenkin naiset joilla on useita lapsia voivat olla hyvinkin seksuaalisesti aktiivisia ja innovatiivisia, he nauttivat seksistä, heillä on hyvät organisointikyvyt ja he ovat järjestelmällisiä.
Kommentit (322)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monetkin miehet halusivat minua tapailla, kun jäin leskeksi ja yh-äidiksi.
Leski naisilla luonnollisesti on kyllä kysyntää , se on täysin eriasia.
Ei ole millään lailla eri asia.
Huh miten pahoinvoivia ihmisiä täällä on. Hankkikaa apua. Ei ole normaalia olla noin vihainen ja katkera. Oikeassa elämässä äidit ovat ihanissa parisuhteissa rakastavien miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin naiset aika yleisesti ei tykkää tapailla yh isiä. Ei haluta sitä kuormaa.
Näinpä. Ärsytti kyllä tinderissä kun nämä isukit eivät osanneet kirjoittaa siihen bioonsa, että ovat jo menneet lisääntymään. En mä lapsettomana halua mitään lapsellisia deittailla vaikka miten yrittäisivät itseään mulle tyrkyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on miehiä koko ajan jonoksi asti tarjolla, pois saa hätyytellä. Rakkauttaan vannoi just rakkauttaan ja haluaisi parisuhteen. Yksi lapsi mulla, koskaan eivät ole karkuun juosseet vaan halunneet tavata lapsen. Missä tälläisiä miehiä sitten on? Samalla tavalla on myös lapsellisilla sinkkukavereillani. Ollaan n. 35v.
Naisille puhutaan tuossa vaiheessa niitä asioita mitä nainen haluaa kuulla mutta, niihin kannattaa suhtautua kuin poliitikkojen vaalipuheisiin. Niillä kosiskellaan se yksi ääni mutta ei niitä lupauksia ole aikomustakaan toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä kun nainen on tuhonnut jo yhden suhteen niin seuraavan suhteen tuhomisen kynnys on matalammalla joten mitään pysyvää tai pitkäaikaista ei kannata suunnitella.
Mitä enemmän naisella on ollut suhteita sitä helpompi naiselle on jättää mies ja etsiä seuraava
Miten voi etsiä seuraavan kun kertomasi mukaan yh ei kelpaa kellekään suhteeseen?
joku ei nyt täsmää
Voipi olla, että sitä on saanu liikaa letkua suoleen? who knows?
Voipi olla, että suolikin on vioittunut?
Voipi olla, että uroksella on jotain muuta mielessä kuin elättää muiden lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset eivät halua tapailla miehiä joilla on lapsia?
Minä haluaisin, jos olisin sinkku. Olen lapseton ja olisi todella mukavaa, jos elämässäni olisi lapsia.
Oletko maho vai onko miehesi tuhkamunainen soijapoika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on miehiä koko ajan jonoksi asti tarjolla, pois saa hätyytellä. Rakkauttaan vannoi just rakkauttaan ja haluaisi parisuhteen. Yksi lapsi mulla, koskaan eivät ole karkuun juosseet vaan halunneet tavata lapsen. Missä tälläisiä miehiä sitten on? Samalla tavalla on myös lapsellisilla sinkkukavereillani. Ollaan n. 35v.
Naisille puhutaan tuossa vaiheessa niitä asioita mitä nainen haluaa kuulla mutta, niihin kannattaa suhtautua kuin poliitikkojen vaalipuheisiin. Niillä kosiskellaan se yksi ääni mutta ei niitä lupauksia ole aikomustakaan toteuttaa.
Kumma juttu, kun suurella osalla naisista on täysin eri kokemus. Et taida tuntea paljoa normaaleja miehiä.
Äidit ravintolassa ovat mukavia, mutta ootas ku arki koittaa ja laskujen maksussa on häikkää...
Teinit ovat ihania ;)
Joskus leskillä on liitua millä piirtää hmm ei välttämättä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä mies ei pillua saadakseen valehtelisi.
Tinderissä? Heitä luuri hetkeksi tyynyn alle ja laita vako kamelin jalalle ;)
Ei se hakemalla vaan kamelin jalalla
Ei se tässä 47 v. iässä enää mene noin. Kyllä riittää kiinnostuneita miehiä. Ehkä ennemmin ikisinkku vanhapiika voi olla oudoksuttu. Monella miehellä on omia lapsia ja sitä kautta sen ymmärtää, että etsii kumppania, joka on lapsimyönteinen ja osaa tulla toimeen.
Fless light on parempi ku tukeva lavitsalla makaava... tämä ei ole mainos ;)
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset eivät halua tapailla miehiä joilla on lapsia?
Minä haluaisin tapailla mutta miehellä on 4 lasta edellisistä suhteista joten aikaa hänellä ei juuri ole. Itse lapseton.
Kivasti vastauksia ja still counting.
Tein muuten tänään kattilallisen keittoa, se maksoi 32 euroa. Siitä syö vain kaksi kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monetkin miehet halusivat minua tapailla, kun jäin leskeksi ja yh-äidiksi.
Leski naisilla luonnollisesti on kyllä kysyntää , se on täysin eriasia.
Ei ole millään lailla eri asia.
On eri asia. Avioliitto on tällöin päättynyt "kunnes kuolema erottaa", kuten vihkikaavassa sanotaan.
Eronnut taas on näyttänyt toisenlaista yhteiselämän mallia. Sanonta "eroaa kerran, niin eroaa toisenkin kerran" pitää valitettavan usein paikkaansa.
Yh naisissa häiritsee lähinnä se , että ne ovat kaikki niin samanlaisia jopa fyysiseltä olemukseltaan. Hompsantuusan näköisiä ja jotenkin väsähtäneitä, ilottomia ja puhuvat samoista asioista, kuten exästään ja lapsistaan. Miten nainen voi edes olettaa, että minua tai ketään muutakaan miestä kiinnostaisi naisen edelliset miehet,niiden vanhemmat,eli naisen ex anopit ym? Jotenkin tunnen silloin olevani jokin terapeutti jolle tämä purkaa traumojaan ja jolle tärkeintä on hän itse.
Miksi te teette niin?
Elätte menneessä niin vahvasti, että haluatte kantaa sen mukananne uuteen suhteeseen? Minun puolestani saatte silloin pitää sen menneen elämänne ja minä nostan kytkintä. En todellakaan halua olla osana toisten parisuhdetta.
Yksinhuoltaja naisen lojaalius ja kyky rakastaa on niin heikolla tasolla kuin olla voi.
Toisaalta Suomalainen Mies on kuin järkähtämätön vuori.
https://youtu.be/mreM1D1quS4?si=DRECFgG8pNZn5SGf
Oho. M.O.T.