Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät halua tapailla naisia joilla on lapsia?

Vierailija
17.12.2023 |

Miksi miehet eivät halua tapailla naisia jolla on lapsia? Kuitenkin naiset joilla on useita lapsia voivat olla hyvinkin seksuaalisesti aktiivisia ja innovatiivisia, he nauttivat seksistä, heillä on hyvät organisointikyvyt ja he ovat järjestelmällisiä.

Kommentit (322)

Vierailija
281/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta, lapsista, minusta ja selvittämättömistä asioista, haluammeko.

Vierailija
282/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen on jo pilalla. Toisen miehen käyttämä ja paikat löysät. En halua toisten äpäriä pyörimään väliin

- ykä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin ja halusin. Enkä pelkästään tapailla vaan jakaa kaiken.

Vierailija
284/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin ihan mukavan naisen, mutta en jatkanut tapailua, koska naisella kolme lasta ja kaikilla eri isä. Kertoo mielestäni elämänhallinan puutteesta ihan joka elämänalueella, enkä kaipaa noin epävakaata ihmistä elämääni. Ehkä yksi lapsi vielä menettelisi, jos ei ole ihan pieni, mutta noin yleisesti ottaen en halua elättää muiden lapsia.

Vierailija
285/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus että nainen haluaa maksajan, huolehtijan, mahdollistajan.

Ja kun se jännis ei ruvennutkaan, niin katse käänty kilttiksiin.

Pitäiskö haluta tuollaista tympeää kuppaamista?

Vierailija
286/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh naisissa häiritsee lähinnä se , että ne ovat kaikki niin samanlaisia jopa fyysiseltä olemukseltaan. Hompsantuusan näköisiä ja jotenkin väsähtäneitä, ilottomia ja puhuvat samoista asioista, kuten exästään ja lapsistaan. Miten nainen voi edes olettaa, että minua tai ketään muutakaan miestä kiinnostaisi naisen edelliset miehet,niiden vanhemmat,eli naisen ex anopit ym? Jotenkin tunnen silloin olevani jokin terapeutti jolle tämä purkaa traumojaan ja jolle tärkeintä on hän itse.

Miksi te teette niin?

Elätte menneessä niin vahvasti, että haluatte kantaa sen mukananne uuteen suhteeseen? Minun puolestani saatte silloin pitää sen menneen elämänne ja minä nostan kytkintä. En todellakaan halua olla osana toisten parisuhdetta.

Älä sure. Yh-naiset (tai miehet) tuskin menettävät kovin paljon, jollet ole halukas heistä kenenkään kanssa parisuhteeseen; niin ennakkoluuloista oli kirjoituksesi.

T Lapseton sinkku

Vierailija
287/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska emme halua tyytyä käytettyyn naiseen, kun voimme helposti saada paremman naisen.

Vierailija
288/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh naisissa häiritsee lähinnä se , että ne ovat kaikki niin samanlaisia jopa fyysiseltä olemukseltaan. Hompsantuusan näköisiä ja jotenkin väsähtäneitä, ilottomia ja puhuvat samoista asioista, kuten exästään ja lapsistaan. Miten nainen voi edes olettaa, että minua tai ketään muutakaan miestä kiinnostaisi naisen edelliset miehet,niiden vanhemmat,eli naisen ex anopit ym? Jotenkin tunnen silloin olevani jokin terapeutti jolle tämä purkaa traumojaan ja jolle tärkeintä on hän itse.

Miksi te teette niin?

Elätte menneessä niin vahvasti, että haluatte kantaa sen mukananne uuteen suhteeseen? Minun puolestani saatte silloin pitää sen menneen elämänne ja minä nostan kytkintä. En todellakaan halua olla osana toisten parisuhdetta.

Jospa ne naiset ovat halunneet testata sinua? Tosiasia on, että lasten sukulaiset ja isovanhemmat eivät lakkaa olemasta, vaikka erotaan. Ei siis pelkästään se isä, vaan siellä on se koko suku, johon lapsella on oikeus pitää yhteyttä. On mummoa, ukkia, setää, tätiä, serkkua Fiksu lähivanhempi myös omalla toiminnallaan ylläpitää tätä suhdetta. On lapsen paras, että hän tuntee juurensa. 

Ja kyllä - niistä asioista pitää pystyä puhumaan ja niiden ihmisten kanssa pystyä olemaan tekemisissä. Jos et kestä sitä, niin tällainen bonussuhde ei ole sinun juttusi. 

Se on hyvä tietää jo tässä vaiheessa, niin ei pyri suhteeseen, jollaiseen ei kykene. 

Vierailija
289/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvaa miestä tuntuu loppupeleissä haittaavan, vaikka olis lapsia. Useampi olis halunnut aloittaa yhteiselämän, vaikka minulla on edellisestä liitosta kaksi lasta. Miestä kiinnostaa yleensä asiat: oletko mukava, hyväksytkö miehen sellaisena kuin hän on ja noh, seksi. Ulkonäkö jossain määrin, osaa ei kiinnosta niin paljoa sekään. 

Nykyisen miehen kanssa ollaan seurusteltu vuosi, eikä häntä kuulemma minun lapset haittaa. Omia ei halua, joten hänestä vain hyvä että minä olen omani tehnyt jo. 

Ja tämä nyt niille lapsellisille naisille, jotka ovat eronneet tai eroamassa ja näitä asioita miettivät. Palsta ei ole mikään totuus, eikä täällä useinkaan jutut kohtaa tosielämän kanssa. Tai sit olen vaan hyvin onnekas poikkeusyksilö (not). 

Väittäisin että miehen on keskimäärin helpompaa hyväksyä että naisella on lapsia, kuin toisinpäin. Ehkä siksi, että naisella on edelleen usein perheessä kuin perheessä vetorooli, ja miehen lapset kaatuu helposti naisen niskoille - kun taas toisinpäin niin ei niin herkästi käy. 

Vierailija
290/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miksi kukaan suht normaali mies haluaisi tapailla käytettyä yh:ta??????????

Vierailija
291/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen nainen on jo pilalla. Toisen miehen käyttämä ja paikat löysät. En halua toisten äpäriä pyörimään väliin

- ykä

Tiesitkö, että vanhenevalla naisella alkaa paikat menopaussin myötä surkastumaan, eli on kuule tiukkaa paikkaa. Sun kannattaa siirtyä suoraan mummoihin ja ohittaa hedelmällisessä iässä olevat aikuiset naiset. 

Vierailija
292/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska emme halua tyytyä käytettyyn naiseen, kun voimme helposti saada paremman naisen.

kaikki eivät voi saada parempaa naista varsinkaan vanhemmalla iällä, koska kaikki hyvät naiset on jo varattu ja jäljellä on vain elämässään epäonnistuneita yh jämiä. silloin miehen on parempi pysytellä yksinään.

Vierailija
293/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päteekö sama myös miehiin? Jos miehellä on lapsia, niin hän on pilalla ja käytetty? 

Siinä mielessä toki, että elatusvelvollinen maksaa ihan kivan summan pois uuden perheen taloudesta. Onhan se siinä mielessä pilalle mennyt. 

Vierailija
294/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei halua? Tämän keskustelun perusteella yh äidit ovat haluttuja hyvien miesten keskuudessa joten onko tämä keskustelu pelkkä trollailua?

Vierailija
295/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikki eivät voi saada parempaa naista varsinkaan vanhemmalla iällä, koska kaikki hyvät naiset on jo varattu ja jäljellä on vain elämässään epäonnistuneita yh jämiä. silloin miehen on parempi pysytellä yksinään.

Ulkomailta saa. Ei pidä tyytyä suomalaisiin naisiin.

Vierailija
296/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sinä olet yh:n unelma. yh:t metsästävät juuri tuollaisia miehiä, joilta saa kupattua rahaa ja kun miehen rahat ehtyy, niin sitten mies maksaa vielä 18v elatusmaksuja. suomessa on paljon yh-mammoja, joilla on 4 tai useampi elatusmaksunmaksajaa samaan aikaan

Vierailija
297/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päteekö sama myös miehiin? Jos miehellä on lapsia, niin hän on pilalla ja käytetty? 

Siinä mielessä toki, että elatusvelvollinen maksaa ihan kivan summan pois uuden perheen taloudesta. Onhan se siinä mielessä pilalle mennyt. 

Eli näet miehen vain rahapussina. Selvä. Tee meille palvelus ja pysy incelinaisena hautaan asti. :) Kiitos. :)

Vierailija
298/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatus että nainen haluaa maksajan, huolehtijan, mahdollistajan.

Ja kun se jännis ei ruvennutkaan, niin katse käänty kilttiksiin.

Pitäiskö haluta tuollaista tympeää kuppaamista?

tämä. deittipalveluissa teksti "juoksut on juostu" tarkoittaa: haen jänniksen siittämälle kakaralaumalle kilttistä maksajaksi ja elättäjäksi

Vierailija
299/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sinä olet yh:n unelma. yh:t metsästävät juuri tuollaisia miehiä, joilta saa kupattua rahaa ja kun miehen rahat ehtyy, niin sitten mies maksaa vielä 18v elatusmaksuja. suomessa on paljon yh-mammoja, joilla on 4 tai useampi elatusmaksunmaksajaa samaan aikaan

Suomalaiset naiset ovat rahanahneita paskoja.

Vierailija
300/322 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis miksi kukaan suht normaali mies haluaisi tapailla käytettyä yh:ta??????????

Mä haluaisin naisen, jolla on lapsi. Äidit ovat huolehtivia ja järkeviä, tekevät kotityöt lapsen takia, siinä hoituu mieskin. Olisi kiva katsoa, kuinka nainen huolehtii ja rakastaa lastaan. Sitä rakkautta riittäisi minullekin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä