Mies ei halua että vaikeita aikoja elänyt veljeni muuttaisi hetkeksi meille asumaan
Siis me muutimme lapsuudenkotiini kun vanhempani menivät palvelukotiin. Veljelläni on ollut vaikeuksia saada töitä ja hän asui 30-vuotiaaksi täällä. Nyt hänellä on vähän vuokranmaksuongelmia ja kun meillä on tuo hänen vanha huoneensa kuitenkin vapaana niin hän voisi muuttaa tänne kunnes on saanut elämänsä taas kuntoon. Mies ei kuitenkaan siihen suostu ja parisuhteemme on vähän kriisissä nyt. Mitä neuvoja?
Kommentit (56)
Kyllä se nyt vain on niin että jokaisen meistä on oma elämä elettävänä.
Veljesi asui vanhempien kodissa 30-vuotiaaksi asti koska ei löytänyt töitä?
Nyt hänellä on vaikeuksia vuokranmaksun kanssa. Onko hänellä nyt töitä jos on niin miksi hän ei saa vuokraa maksettua?
Jo tuo että elää kolmekymppiseksi asti vanhemmillaan kertoo aika paljon saamattomuudesta. Jos on oikeasti elämässä ongelmia, ne pitää hoitaa jossain muussa laitoksessa.
Vähän vaikea sanoa yhtään mitään tuntematta paremmin yksityiskohtia.
Täällä on kyllä karseaa porukkaa.
Vanhukset saunan taakse, minä en omia vanhempiani katsele
Lapset myös, mitä hyötyä niistä on kun huutavat vaan.
Minäminä ja minä. En ole ikinä ollut lapsi, en tule olemaan vanhus, minulle ei ikinä tapahdu mitään niin ei tarvitse välittää kenestäkään. Saan elää täällä omassa pyllyreiässäni ja ajatella itseäni koska verot ja itsensä toteuttaminen.
Vierailija kirjoitti:
Minäminä ja minä. En ole ikinä ollut lapsi, en tule olemaan vanhus, minulle ei ikinä tapahdu mitään niin ei tarvitse välittää kenestäkään. Saan elää täällä omassa pyllyreiässäni ja ajatella itseäni koska verot ja itsensä toteuttaminen.
Juurikin tämä. En tiedä, onko tämä palstaotanta mitenkään todellisuuteen verrattava, mutta tämän mukaan kylmiä ihmisiä on kyllä todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Terveisin 30-vuotias veli, joka joutuu itsenäistymään!
Vierailija kirjoitti:
Eihän yksikään nainen hyväksy että miehen sukulaisia muuttaa naisen kotiin asumaan mutta kyllä joka nainen on sitä mieltä että naisen sukulaiset saa tulla naisen kotiin asumaan vaikka mies ei sitä hyväksy.
Mutta onhan se niin että perheen koti on vain naisen koti jossa mies ei saa näkyä että edes asuisi siellä kun nainen on sisustanut rakentanut kodissa miellyttämään vain itseään ja sieltä kodista on hävitetty kaikki miehen ja miestä varten kun ne ei sopinut naisen suunnittelemaan sisustukseen
Meinasiko velipoika asustella siellä seuraavatkin 30 vuotta?
Ei ole veli muuttamassa teille, ei sulla edes ole veljeä. Taas tämä sama provo täällä kuten aiemminkin.
Eikös tuo talossa asuminen vastikkeetta ole sinun ja veljesi tulevaa perintöä. Mikä on ongelma? Sen kun maksatte ennakkoperinnön verot.
Miehesi ei omista taloa, toisin kuin sinä ja veljesi saatte talon perintönä. Ukko ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin 30-vuotias veli, joka joutuu itsenäistymään!
Hehhe. Olen täällä jo jonkin aikaa seurannut suhtautumista erilaisiin, apua tarvitseviin ihmisiin. Ketään ei haluta auttaa, oli tilanne mikä hyvänsä ja jonkun muun tulisi ottaa vastuu vaikka omasta lähisuvusta. Välillä toki voidaan lahjoittaa pari euroa johonkin keräykseen jotta saadaan pönkitettyä käsitystä itsestä hyvänä ihmisenä, vaikka ihan hyvin tiedätte että ette sellaisia ole.Tässäkin tapauksessa ollaan valmiita teilaamaan koko idea tietämättä yhtään mitään tästä "veljestä". Minä asun ihan itse maksamassani asunnossa, enkä saa edes mitään tukia siihen, eikä minua haittaisi jos puolisoni sukulainen tarvitsisi majoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin tämä. En tiedä, onko tämä palstaotanta mitenkään todellisuuteen verrattava, mutta tämän mukaan kylmiä ihmisiä on kyllä todella paljon.
Alapeukuttakaa kuinka paljon vaan haluatte, mutta näin se on!
Lokkiluuseri veli loisi 30-vuotiaaksi iäkkäillä vanhemmillaan ja nyt hyväuskoinen, hölmö maailmanpelastajasisko haluaisi velton vetelyksen kotiinsa jatkamaan samaa menoa.
Onneksi aviomies on jalat maassa oleva realisti.
Kuka tuon talon omistaa nykyään? Sinä ja miehesi vai vanhempanne? Jos on vanhempien talo niin loppukädessä päätös on heidän kuka siellä saa asua. Jos taas sinun ja miehen nin päätätte yhdessä.
Eiköhän 30-vuotias miehen köriläs osaa itsekin hoitaa kaupassa käynnin ja muun asioiden hoitamisen. Ja jos ei osaa, niin sitten on aika opetella. Kas kun et ehdota vielä tissimaitoa aikuiselle.