Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Purra puolusti tiukkaa talouslinjaansa: Olemme tottuneet elintasoon, jota emme ansaitse

Vierailija
16.12.2023 |

Riikka Purra sanoi perussuomalaisten puoluevaltuuston kokouksessa, että talouspoliittisesti vaikeita ja kiperiä päätöksiä on tehtävä, vaikka ne eivät äänestäjiä miellyttäisikään.

https://www.aamulehti.fi/kotimaa/art-2000010063044.html

Kommentit (640)

Vierailija
501/640 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vihrein hallitus ikinä. 

Siirrymme 1950-luvun isovanhempien oppeihin.

Hiukset leikataan itse ja laitetaan ponnarille tai letille tai nutturalle. 

Kaikki ruoat tehdään itse ja leivotaan itse leivät ja pullat. 

Vanhat vaatteet parsitaan. 

Onneksi olen ollut fiksu ja ostanut kirpputorilta isot vaatevarastot viimeisen 10 vuoden aikana. 

Voi mennä kesällä kaupungille ja ottaa termosmukiin kahvia mukaan ja istua kahvilan lähellä olevalle puiston penkille. 

Vierailija
502/640 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen tavoite on, että ihmiset EI KÄY ravintoloissa, kahviloissa, baareissa, parturissa, uimahallissa, elokuvissa, teatterissa jne ja EI OSTA vaatteita, kalusteita, sisustustavaroita jne. 

Koko Suomi menee seis. 

Yritysten johtajat on tyytyväisiä, kun myynnit VÄHENEVÄT RAJUSTI. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/640 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuista on tullut kokoomus2. Puhuu vain ihmisroskasta, joka ei ansaitse edes leipää suuhun, toisin kuin eliitti sätkynukkeineen.

Vierailija
504/640 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritysten myyntien väheneminen luo työpaikkoja eiku... 

😂😜😁😂😜😁😂😜😁😂😜😁

Vierailija
505/640 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallituksen tavoite on, että ihmiset EI KÄY ravintoloissa, kahviloissa, baareissa, parturissa, uimahallissa, elokuvissa, teatterissa jne ja EI OSTA vaatteita, kalusteita, sisustustavaroita jne. 

Koko Suomi menee seis. 

Yritysten johtajat on tyytyväisiä, kun myynnit VÄHENEVÄT RAJUSTI. 

Tämähän se heidän talouslinjansa on ollut, mistä meistä jotkut on yrittäneet herätellä että kurjistamalla oloja ei ole ikinä talouskasvua luotu  missään päin maailmaa.

Vierailija
506/640 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan paljonko hyvätuloiset kuluttaa, kun suuri osa pienituloisista lopettaa kulutuksen. 

Katsotaan kuinka monta kahvikuppia yksi kokoomuslainen juo kahvilassa ja kuinka monta viineriä hän pystyy syömään muiden puolesta kerralla. 

Kahvilan omistaja haluaa katsos myydä mahdollisimman monta kuppia kahvia päivässä. 

Vierailija
507/640 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purran mielestä suomalaiselle duunarille sopiva elintaso on asua metsässä kuopassa, syödä kiviä ja tehdä 12 tuntia 7 päivää viikossa töitä ilmaiseksi herroille.

Vierailija
508/640 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitään ilmaistyötä en tule tekemään vapaa-ajalla.

Puoliso on ainoa lapsi, anoppia en tule ikinä hoitamaan enkä omia eläkkeellä olevia vanhempia. 

Voi sote johtaja parat jotka joutuvat järjestämään hoidon eläkeläisille. Vanhuuseläkkeellä on miljoona neljäsataa tuhatta. 

Vierailija
509/640 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso on ainoa lapsi, anoppia en tule ikinä hoitamaan enkä omia eläkkeellä olevia vanhempia. 

Voi sote johtaja parat jotka joutuvat järjestämään hoidon eläkeläisille. Vanhuuseläkkeellä on miljoona neljäsataa tuhatta. 

Minä olen kaiken vapaa-ajan omassa kotona. 

Olen täällä netissä ja lisäksi minulla on käsityöprojekteja kuten kutominen katson telkkaria ja nukun. 

Vierailija
510/640 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtio leikkaa minun ansiosidonnaista joten saa hoidettavaksi 4 eläkeläistä tai sitten valtio jättää eläkeläiset kylmästi hoitamatta. 

Me naiset ei tehdä enää noita vapaa-ajan ilmaistöitä.

Ei ole lakia, että omaisten täytyisi hoitaa joten silloin ei tarvitse. 

Olen kaiken vapaa-ajan omassa kotona. 

Vierailija
511/640 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha on valittaa, kun tuet loppuvat. Jokainen elättäkööt itsensä työllä. Yli 40 vuotta olen raatanut niska limassa, opiskellut omalla kustannuksella ja kasvattanut kaksi hyvää veronmaksajaa. Purra pistäkööt suunsa suppuun. 

Vierailija
512/640 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ihanaa, että ei tarvitse auttaa vapaa-ajalla ketään ja voi koko loppuelämän keskittyä vain omaan itseen ja omaan hyvinvointiin. 

Lepään, katson telkkaria, teen käsitöitä esim. kudon. 

Ihanaa, hallitus ihanaa

Vierailija
513/640 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan myös mitä Orpo sanoi, että työlläkään ei tarvitse pystyä elämään.

Vierailija
514/640 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä järjestä kun siinä vaiheessa persulit ja kokkareet on tuhonneet koko julkisen terveydenhuollon. Joko maksatte 10 000 e kuussa että hoito järjestyy yksityisellä tai vanhuksenne pistetään kadulle. Ihan itse voitte valita.

Jo nyt monella sotealueella lopetetaan vanhustenhuoltoa urakalla säästösyistä. Että kannattaa alkaa miettiä kummin valitsee.

Vierailija
515/640 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha on valittaa, kun tuet loppuvat. Jokainen elättäkööt itsensä työllä. Yli 40 vuotta olen raatanut niska limassa, opiskellut omalla kustannuksella ja kasvattanut kaksi hyvää veronmaksajaa. Purra pistäkööt suunsa suppuun. 

On turha valittaa, kun pätkätyöläiset jättävät kerrostalossa yhtiölainat maksamatta ja ne kaatuvat naapureiden maksettavaksi.

Hallitus leikkaa asumistukea, soviteltua päivärahaa ja ansiosidonnaista ja Helsingissä ei saa enää edes vuokralaista.

1000 euron eläkkettä saava mummo joutuu jättämään omat lääkkeet ostamatta ja makselemaan muiden osakkaiden yhtiölainoja. 

Elämä on valintoja. 

Osakkeen ostaminen kerrostalosta on oma valinta. 

Onneksi vuokralla asuvat ei ole vastuussa naapureiden yhtiölainoista ja vastikkeista. 

Vierailija
516/640 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä järjestä kun siinä vaiheessa persulit ja kokkareet on tuhonneet koko julkisen terveydenhuollon. Joko maksatte 10 000 e kuussa että hoito järjestyy yksityisellä tai vanhuksenne pistetään kadulle. Ihan itse voitte valita.

Jo nyt monella sotealueella lopetetaan vanhustenhuoltoa urakalla säästösyistä. Että kannattaa alkaa miettiä kummin valitsee.

Ja ennen kaikkea kannattaa alkaa miettiä, kumpaan itse haluaa... riittääkö rahat 10k euroa kuussa maksavaan yksityiseen hoitoon, hoitaako omat lapset vai päädytkö ihan itsekin vielä katuojaan itkemään.

Vierailija
517/640 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen valintani tehnyt.

Valtio hoitaa eläkeläiset tai jättää kylmästi hoitamatta. 

Vierailija
518/640 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuitte ilmaiseen rahaan(tuet) ja nyt vingutte täällä,se aika on ohi lorvikatarrit.

Vierailija
519/640 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuitte ilmaiseen rahaan(tuet) ja nyt vingutte täällä,se aika on ohi lorvikatarrit.

Totuit omistusasuntoon. Kun muut osakkaat jättää yhtiölainat maksamatta niin kerrostalo menee konkurssiin ja sulta lähtee asunto, mutta velka pankille on maksettava. Älä vaan sano, että sulla on asuntovelkaa jäljellä. 

Vuokralainen ei ole vastuussa naapureiden yhtiölainoista ja vastikkeista ja sanoo adjöö ja muuttaa toiseen vuokra-asuntoon. 

Ja nyt kaikki muuttaa halvempaan. 

Kukaan ei vuokraa pääkaupunkiseudulta yksiötä 835 vuokralla, kun 2100 brutto palkalla leikattu ansiosidonnainen on 700 netto kuukaudessa ja sen jälkeen työmarkkinatuki 595 netto kuukaudessa. 

Jos sijoittajilla ei ole fyffeä, kun vuokralaiset lähtevät niin taloyhtiö on konkurssissa. 

Vierailija
520/640 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai SINÄ olet raatanut? No sehän selittää kaiken. Leikatkaamme kaikilta muilta tuet.