Nyt tuli sinetti: eduskunta hyväksyi työttömyysturvan leikkaukset ja sosiaalietuuksien indeksijäädytykset
Eduskunta hyväksyi perjantaina äänestyksessä työttömyysturvan leikkaukset äänin 99-47. Tyhjää äänesti 31 edustajaa ja poissa oli 22 edustajaa.
Keskustan, vihreiden ja Liike Nytin edustajat äänestivät äänestyksessä tyhjää, kun taas SDP:n ja vasemmistoliiton edustajat äänestivät hallituksen esitystä vastaan.
Indeksijäädytykset hyväksyttiin äänin 119-58. Tyhjää ei äänestänyt yksikään edustaja ja poissa oli 22 edustajaa. Keskustan ja Liike Nytin edustajat kannattivat hallituksen esitystä, kun taas SDP:n, vihreiden ja vasemmistoliiton edustajat äänestivät hallituksen esitystä vastaan.
Kommentit (643)
Vierailija kirjoitti:
Palkaton orja kun menee ilmiantamaan sairaanhoitajia tai lääkäreitä kahvitauon pituudesta niin on se rotta joka lähtee sieltä paikasta.
Mulla on tuttu poliitikkona. Tieto meni jo sinne. Hoitajat oli tunnin kahvitauolla, kun olin työkokeilussa.
Sotesta leikataan 500 miljoonaa euroa
Kaikki tupakoitsijat joita tiedän ovat työttömiä. Työelämässä ei enää ole tupakoitsijoita sillä tupakkatauot ovat jääneet pois ja sen myötä entisetkin tupakoitsijat lopettaneet ja nuoret eivät polta. Tupakkaa ostavat tai usein sätkätarpeita ovat omissa silmissäni automaattisesti nykyisin työttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkaton orja kun menee ilmiantamaan sairaanhoitajia tai lääkäreitä kahvitauon pituudesta niin on se rotta joka lähtee sieltä paikasta.
Mulla on tuttu poliitikkona. Tieto meni jo sinne. Hoitajat oli tunnin kahvitauolla, kun olin työkokeilussa.
Hoitajat luuli mua opiskelijaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas yläpeukutit omaa viestiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tupakoitsijat joita tiedän ovat työttömiä. Työelämässä ei enää ole tupakoitsijoita sillä tupakkatauot ovat jääneet pois ja sen myötä entisetkin tupakoitsijat lopettaneet ja nuoret eivät polta. Tupakkaa ostavat tai usein sätkätarpeita ovat omissa silmissäni automaattisesti nykyisin työttömiä.
Kyllä ainakin kaupungin yksiköissä ja sairaalassa moni polttaa tupakkaa. Osa käy salatupakalla.
Itse en työttömänä polta tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on aina ottanut julkisella päähän noi vakituiset jotka kehuu tekevänsä töitä nopeasti ja sitten kun katsot niin osa työvaiheista on lintsattu, ei vastata asiakaspuheluihin ja sitten kehutaan kun mä olen niin nopea, juu ja palkkatuetut vastasi asiakaspuheluihin niin tottakai he sai aikaan vähemmän kirjallisia töitä senkin pellet. Yksityisellä tollasesta tulisi potkut.
Palkkatuetut ovat siis tyhmempiä. Ei ihme etteivät saa oikeita töitä. Työpaikan pelisääntöjen mukaan. Et ole enää yksityisellä.
Kun sanon johtajalle, että katsoo vastattujen puheluiden määrän niin sua ei enää vakituisena naurata.
Peukku omalle viestille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitajat luuli mua opiskelijaksi.
Yläpeukkua itselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin kaupungin yksiköissä ja sairaalassa moni polttaa tupakkaa. Osa käy salatupakalla.
Itse en työttömänä polta tupakkaa.
Yläpeukutan kuitenkin jokaista viestiäni
On se hyvä, että työttömiä on kaikki kaupungin yksiköt täynnä.
Voidaan seurata vakituisten taukojen pituuksia jne.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmää käydä salatupakalla, jos on asuntovelkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön joka asuu vuokralla naureskelee, kun sanot, että ei saa kertoa kenellekään.
😂😜😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön joka asuu vuokralla naureskelee, kun sanot, että ei saa kertoa kenellekään.
😂😜😁
Purkka tai pastilli ei peitä sitä tupakan hajua muuten.
Käyvät salatupakalla ja syövät sen jälkeen pastilleja tai purkkaa.
Tyhmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksion vuokra 480 euroa ja meitä kaksi työssäkäyvää. Valintoja. Yksiön saisi halvemmalla jos sellaista tarvitsisi.
Juu, Helsingissä vuokralaiset lähtee ja taloyhtiöt menee konkurssiin, jos sijoittajilla ei ole massia. Jos on joku velkavipu asunto.
Elämän kerrostumista johtuen näillä toimenpiteillä on kosketuksia, jossa ihmisten kohtalot kietoutuvat yhteen arvoituksellisella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksion vuokra 480 euroa ja meitä kaksi työssäkäyvää. Valintoja. Yksiön saisi halvemmalla jos sellaista tarvitsisi.
Juu, Helsingissä vuokralaiset lähtee ja taloyhtiöt menee konkurssiin, jos sijoittajilla ei ole massia. Jos on joku velkavipu asunto.
Elämän kerrostumista johtuen näillä toimenpiteillä on kosketuksia, jossa ihmisten kohtalot kietoutuvat yhteen arvoituksellisella tavalla.
Kyllä, ostaa asunnon uudesta kerrostalosta ja joutuu vastuuseen koko kerrostalon yhtiölainoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ostaa asunnon uudesta kerrostalosta ja joutuu vastuuseen koko kerrostalon yhtiölainoista.
Kiitos hallitus joka leikkaat asumistuet uusien kerrostalojen sijoitusasunnoista ja vuokralaiset lähtevät.
Vierailija kirjoitti:
Käyvät salatupakalla ja syövät sen jälkeen pastilleja tai purkkaa.
Tyhmät.
Ota se purkka pois suusta tyhmä.
Pitäisikö ehdottaa kokoomukselle, että työpaikoille pitää laittaa purkka ja pastilli kielto.
Miksi lakot alkaa kunnolla vasta nyt, kun kaikki sosiaaliturvan leikkaukset on jo lyöty lukkoon eduskunnassa,? Noitahan lakolla oli tarkoitus vastustaa? Myöhässä on ay-liike.
Asuntovelka pellet saa kenkää.