Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läski naamasta, mutta hoikka/normaali vartalosta

Vierailija
15.12.2023 |

Tiedättekö ketään, kellä olisi näin? Mistä johtuu?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/14 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortisoonilääkitys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan on luonnostaan pyöreäkasvoisia. Mutuna sanoisin, että heillä sitten kehonkuva vääristyy helposti, ajattelevat olevansa läskejä. Ruotsin prinsessa Vikke hyvä esimerkki, sillähän oli anoreksia.

Vierailija
4/14 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diandra? 

Vierailija
5/14 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelly Clarkson kun oli lihavampi, ja Kelly Osbourne ennen kauneusleikkauksia

Vierailija
6/14 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelly Clarkson kun oli lihavampi, ja Kelly Osbourne ennen kauneusleikkauksia

Kelly Clarkson on just sitä mitä tarkoitan. Tosin vieläkin äärimmäisempiä tapauksia olen nähnyt.

Vierailija
7/14 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Minulla on aina ollut pyöreät posket vaikka olen alipainoinen. Eli ole muuta syytä kuin geenit.

Näin vanhempana se ei haittaa kun pyöreät posket näyttää nuoremmalta kui lommoposket :) lapsena vihasin kasvojani. 

Vierailija
8/14 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussitaan ap.

Pallo-Petri :O

Vierailija
9/14 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vaan on luonnostaan pyöreäkasvoisia. Mutuna sanoisin, että heillä sitten kehonkuva vääristyy helposti, ajattelevat olevansa läskejä. Ruotsin prinsessa Vikke hyvä esimerkki, sillähän oli anoreksia.

Heille saatetaan myös Sanoa, että he olisivat pulleroita, vaikka näin ei olisikaan. Anoreksiathan alkavat usein jonkun vähättelevistä, vähämielisistä kommenteista, valitettavasti. Nuori ihminen ei osaa jättää kaikkia sanomisia omaan arvottomuuteensa. 

Vierailija
10/14 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen laihtuu ja lihoo, laihtuu ja lihoo, niin lopulta jää pallinaamaksi.

Vierailija
11/14 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ollut tuollainen. Geeneistähän se johtuu. Aika tavallista suomalaisilla yleensäkin, että on aika pyöreä ja pehmeäpiirteinen naama. Harvempi täällä on sellainen dramaattisen näköinen jylhäpiirteinen. Itse ihailen kovasti sen näköisiä, mutta ihan hyvinhän tämä elämä on "taikinanaamanakin" mennyt. Ja nyt kun ikää on jo päälle 40, niin näyttää nuoremmalta kuin monet joilla ei ole niin paljoa rasvaa naamassa, heillä alkaa jo usein silmänympärykset mennä kuopille ja poskien alla syvät lommot, mulla taas on vielä pyöreä jotenkin lapsenomainen naama.

Vierailija
12/14 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavauutta

Vierailija
13/14 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina ollut tuollainen. Geeneistähän se johtuu. Aika tavallista suomalaisilla yleensäkin, että on aika pyöreä ja pehmeäpiirteinen naama. Harvempi täällä on sellainen dramaattisen näköinen jylhäpiirteinen. Itse ihailen kovasti sen näköisiä, mutta ihan hyvinhän tämä elämä on "taikinanaamanakin" mennyt. Ja nyt kun ikää on jo päälle 40, niin näyttää nuoremmalta kuin monet joilla ei ole niin paljoa rasvaa naamassa, heillä alkaa jo usein silmänympärykset mennä kuopille ja poskien alla syvät lommot, mulla taas on vielä pyöreä jotenkin lapsenomainen naama.

Kyllä on monella lihavalla tai pyöreänaamaisellakin jo silmänaluset kuopilla kolmekymppisenä. Taitaa olla enemmän luuston mallista kiinni. 

Vierailija
14/14 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun olet vaihdevuosissa, ne pyöreät posket valahtaa hamsteripusseiksi leukaperiin. Silloin ne hoikkanaamaisemmat onkin taas paremman näköisiä. Sitä vähemmän naama roikkuu vanhemmiten, mitä vähemmän siinä on löysää kudosta mikä voi roikkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi