Onko treffeillä pakko mennä kahvilaan käkkimään?
Inhoan kahviloita ja en ole käynyt vuosiin kahvilassa. Ajatus siitä, että maksaa useita euroja jostain kämäsestä kahvikupillisesta ja kuuntelet naapuripöydän mölyäjiä ei houkuttele. Minun vaihtoehdot treffeille on kävely tai edullinen ateria opiskelijaruokalassa. Onko edullisia tapoja ensitreffata?
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Voi vaik mennä kattelemaan tähtiä
Ne näkyy kunnolla vain paikassa, jossa ei ole valoja. Kuka lähtee ensitreffeille jonnekin perämetsään? Taksilla se reissu vasta kalliiksi tuleekin.
Vierailija kirjoitti:
Tyyppien, jotka ei ole valmiita panostamaan yhtään mitään toiseen ihmiseen, ei kannata tapailla ketään. Tapailuun kuluu aikaa, vaivaa, sosiaalista energiaa ja yleensä myös rahaa. Jos lähtökohta on, ettei toinen ole näiden arvoinen, niin miksi sinne treffeille pitää ylipäätään tunkea? Antaa sen toisen ihmisen käyttää oma aikansa ja panostuksensa johonkuhun, joka ei lähtökohtaisesti ole itara, negatiivinen ja vihamielinen.
Ensitreffeillä ei kannata panostaa mitään, koska on niin suuri vaara treffien epäonnistumisesta. Myöhemmin kyllä voi panostaa kun suhde on varma.
Voi mennä kahvilaan mutta ei tarvitse heti ryhtyä käkkimään. Tai sanotaanko näin: saa käkkiä mut ei oo pakko.
Vierailija kirjoitti:
Ironista että kahvilat on mielestäsi meluisia paikkoja, mutta täpötäysi opiskelijaruokala kuitenkin kelpaa.
Treffit opiskelijaruokalassa on hyvät siitä syystä, että muutenkin tulee siellä käytyä syömässä ja silloin harmittaa paljon vähemmän vaikka tulisi pakit, koska rahaa ja aikaa ei mennyt hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia pihejä ihmisiä ei kukaan halua, sinun ei kannata mennä treffeille mihinkään.
Vein kerran naisen kissakahvilaan ja se maksoi yli 30€. Ensitreffeillä oli aluksi kävely, mutta siihen sisältyi kahvilassa käynti Helsingin keskustassa. Kahvit leivoksineen maksoivat 20€. Nainen oli 14 vuotta nuorempi ja todella kaunis. Kannatti maksaa sillä kerralla. Netistä löydetyn naisen kahveja en halua pääsääntöisesti maksaa ensitreffeillä.
Kuka mies ei tarjoa kauniille naiselle?
Minä en treffeille moisen kanssa enää menisi.
Sitten kun seurustellaan, toki tarjoan miehelle ja pidän hyvänä.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaisi lopettaa tuollainen. Rahaa ja aikaa vain menee huk
Aijaa, onko se noin helppoa? Miehistä, joita olen treffaillut, on 75% antanut minulle pakit.
Otat parhaimman joka kelpuuttaa sinut ja hyppäät rohkeasti vain suhteeseen. Oma treffihistoria kannattaa analysoida ja tehdä muutoksia treffaustapoihin tarvittaessa. Jos jatkat valitsemasi tavalla, sama kuvio jatkuu loputtomiin ja joka vuosi treffaus muuttuu vaikeammaksi kun ihminen vanhenee.
Eihän sitä oo mikään pakko nähdä kahvilassa. Tän ketjun vastaukset on ihan höpöjä.
Riippuu täysin siitä millasia ihmisiä ootte. En tiiä oliko tuo ensimmäisen sivun pulkkamäki vitsi, mutta omaan korvaan kuulostaa ihan pätevältä ensitreffiasialta. :D
Toki en joka kokelasta veisi pulkkamäkeen, mutta jos siitä juteltaisiin vaikka etukäteen niin miksi ei? Tai luisteleen.
Museoilla ja joillakin taidenäyttelyillä on ilmaisia päiviä. Sinne vaan jos yhtään kiinnostaa.
Jos vielä syksyllä etsii treffipaikkaa, niin menkää yhdessä sienestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole edes kahvinkeitintä ja silti oon käyny treffeillä kahvilassa. Ihan vaan kun halusin tavata kyseisen naisen.
Toki tää on vaan perus monivammainen trollausketju.
Sinä maksat itsesi kipeäksi kahvilassa pelkän juttutuokion takia. Kyl sie oot nuija ukko.
Ei kaikki ole perseaukisia ettei kahvia raaski ostaa. Tämä voi tulla yllätyksenä sohvallamakaajille.
Ajatus, että maksaa pelkästä juttelusta etoo vaikka olisi kuinka paljon rahaa. Osa miehistä on niin epätoivoisia, että maksavat pelkästä jutustelusta.
Ne maksaa siitä kahvista kahvilalle. Jutustelu on edelleen ilmaista.
Tosimies ei mene muuten kahvilaan kuin naisen kanssa, jonka kanssa uskoo saavansa suhteen (tai vähintään pmmiä).
Treffit voi sopia Lidlin oven eteen. Sitten tehdään ruokaostokset ja mennään laittamaan yhdessä ruokaa. Sitten avataan siideri ja olutpullot ja katsotaan Poliisiopisto tai Luokkakokous. Seuraavilla treffeillä on toisen osapuolen vuoro suunnitella treffit.
Vierailija kirjoitti:
Treffit voi sopia Lidlin oven eteen. Sitten tehdään ruokaostokset ja mennään laittamaan yhdessä ruokaa. Sitten avataan siideri ja olutpullot ja katsotaan Poliisiopisto tai Luokkakokous. Seuraavilla treffeillä on toisen osapuolen vuoro suunnitella treffit.
Tämän palstan naisten mukaan tuollainen on liian riskialtista. Mies voi alkaa lääppiä tai vongata.
Voi mennä panee suoraa. Säästyy rahat.
Eihän nämä kahvikuppia ja kahviloita pelkäävät miehet ole mitään parisuhdekamaa. Ajatus on saada nainen kämpille ja r a i s k a ta se.
Vierailija kirjoitti:
Tyyppien, jotka ei ole valmiita panostamaan yhtään mitään toiseen ihmiseen, ei kannata tapailla ketään. Tapailuun kuluu aikaa, vaivaa, sosiaalista energiaa ja yleensä myös rahaa. Jos lähtökohta on, ettei toinen ole näiden arvoinen, niin miksi sinne treffeille pitää ylipäätään tunkea? Antaa sen toisen ihmisen käyttää oma aikansa ja panostuksensa johonkuhun, joka ei lähtökohtaisesti ole itara, negatiivinen ja vihamielinen.
Juuri näin. Kyllä minä miehenä odotan, että treffeillä nainen kustantaa kaiken. Jos näin ei käy, niin minulle selviää ettei nainen oikeasti halua panostaa minuun, joten suhdetta ei synny. Näissä asioissa kannattaa olla tarkkana ja pitää rima riittävän korkealla, veljet! You're worth it!
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en treffaile kahviloissa tai rafloissa ollenkaan. Yleensäkään minkään syötävän tai juotavan äärellä.
Mulla on joku fobia julkisilla paikoilla syömisten kanssa. Edes vettä pysty juomaan, jos on pelko, että joku näkee.
Tapailen kävelyllä, puistoissa, kirjastossa, museoissa..
Okei. Eikö tuo rajoita elämää aika paljon? Esimerkiksi matkoilla sun pitää aina hakea ruoka hotellihuoneeseen... Kyllä minä ainakin haluan tapailla normaaleja ihmisiä, joilla ei ole outoja pelkoja ihan tavallisia arkipäivän juttuja kohtaan. Yleensähän ihmiset nauttivat siitä, kun pääsevät syömään ravintolaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffeillä ei kannata panostaa mitään, koska on niin suuri vaara treffien epäonnistumisesta. Myöhemmin kyllä voi panostaa kun suhde on varma.
Ei tule toisia treffejä, jos ei panosta.
Mulle kelpaa vaan "mennään juomaan pari olutta" -treffit.
On ollut TODELLA valaisevaa.
Yllättävän moni fiksun oloinen mies on alkanut sekoilla.
Siinä näkee heti, että missä mennään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule toisia treffejä, jos ei panosta.
Mulle kelpaa vaan "mennään juomaan pari olutta" -treffit.
On ollut TODELLA valaisevaa.
Yllättävän moni fiksun oloinen mies on alkanut
Ei mene ollenkaan kahvila- tai ravintolatreffeille. Suostuu vai kävelylle tai kotitreffeille. Sillä ongelma ratkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotapa sitä ateriaa opiskelijaruokalassa, niin ghostaan välittömästi.
Ei haittaa vaikka et tulisi paikalle, koska olisin muutenkin menossa syömään edullista opiskelija-ateriaa. Treffit siinä samalla olisivat vain bonus.
Ennen vanhaan miehet pisti treffeille simpsetit kaulaan, ostivat kukkapuskat naiselle ja veivät ulos vaikkapa kahvilaan, baariin tai vaikka leffaan. Luonnollisesti mies tarjosi. Monet näistä kohtaamisista johtivat loppuelämän kestävään avioliittoon. Nyt miehet eivät raaski sitä kahvikuppostakaan tarjota ja jäävät sitten ilman jopa sitä satunnaispimperoa.
Menkää elokuviin, ei ainakaan tule tutustuttua.