Onko treffeillä pakko mennä kahvilaan käkkimään?
Inhoan kahviloita ja en ole käynyt vuosiin kahvilassa. Ajatus siitä, että maksaa useita euroja jostain kämäsestä kahvikupillisesta ja kuuntelet naapuripöydän mölyäjiä ei houkuttele. Minun vaihtoehdot treffeille on kävely tai edullinen ateria opiskelijaruokalassa. Onko edullisia tapoja ensitreffata?
Kommentit (179)
Joko se tai sitten kakkilaan kähmimään
Yleensä olen mennyt naisen luokse ja siellä on saanut ainakin sormella koittaa.
Lounasaikaan ravintoloissa saa lounaan 11-14€:lla, olisiko se mielestäsi riittävän kohtuullinen hinta?
Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Treffeistä 21 oli illallistreffit , 3 kahvilassa ja yhdet kävelytreffit. Illallis-/kahvilatreffeistä kahta lukuunottamatta minä maksoin aina oman laskun, lisäksi maksoin Tinder gold tilauksesta 100€/vuosi, joten aika kalliiksi tullut deittailu. Vielä kalliimmaksi olisi tullut, jos olisin omien ruokieni lisäksi tarjonnut miehellekin safkat. Kallis harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa että se on ihan kansainvälinen tapa.
Ja me suomalaisethan olemme varsin kansainvälisiä LOL
Christiiina kirjoitti:
olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Treffeistä 21 oli illallistreffit , 3 kahvilassa ja yhdet kävelytreffit. Illallis-/kahvilatreffeistä kahta lukuunottamatta minä maksoin aina oman laskun, lisäksi maksoin Tinder gold tilauksesta 100€/vuosi, joten aika kalliiksi tullut deittailu. Vielä kalliimmaksi olisi tullut, jos olisin omien ruokieni lisäksi tarjonnut miehellekin safkat. Kallis harrastus.
Just laskin, että kahdessa vuodessa mulla mennyt deittailuun rahaa joku 850€... Olisi mennyt paljon enemmänkin, jos olisin deittaillut pihejä tai tyhjätaskuja, joille pitäisi kaikki maksaa ... Ja kaiken lisäksi yhtään parisuhdetta tai edes pidempää tapailua ei muodostunut kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia pihejä ihmisiä ei kukaan halua, sinun ei kannata mennä treffeille mihinkään.
Olet väärässä. Miehet eivät vain halua investoida ilmaan. Myöhemmin suhteessa mies tarjoaa avokätisesti naiselleen ja ostaa lahjoja.
Tuota kutsutaan sokerideittailuksi. http://tinyurl.com/5a73zx52 , http://tinyurl.com/y5wwak6t
Tee treffit mökille. Sinä omallesi ja treffikaveri omalleen. Voitte käkkiä siellä kumpikin keskenänne. Ei tarvi maksaa toiselle korvaamattoman arvokasta kahvikuppia eikä kuunnella muiden ihmisten sietämätöntä mölinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia pihejä ihmisiä ei kukaan halua, sinun ei kannata mennä treffeille mihinkään.
Olet väärässä. Miehet eivät vain halua investoida ilmaan. Myöhemmin suhteessa mies tarjoaa avokätisesti naiselleen ja ostaa lahjoja.
Tuota kutsutaan sokerideittailuksi. http://tinyurl.com/5a73zx52 , http://tinyurl.com/y5wwak6t
Ei todellakaan sokerideittailua. Ilmaan investointi tarkoittaa sitä, että maksat naiset kahvit/leivokset/ ruoat ja juomat etkä näe naista kuin yhden kerran. Sen sijaan pariuhteessa mies investoi parisuhteen pysyvyyteen. Rahoille saa vastinetta.
Christiiina kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Treffeistä 21 oli illallistreffit , 3 kahvilassa ja yhdet kävelytreffit. Illallis-/kahvilatreffeistä kahta lukuunottamatta minä maksoin aina oman laskun, lisäksi maksoin Tinder gold tilauksesta 100€/vuosi, joten aika kalliiksi tullut deittailu. Vielä kalliimmaksi olisi tullut, jos olisin omien ruokieni lisäksi tarjonnut miehellekin safkat. Kallis harrastus.
Just laskin, että kahdessa vuodessa mulla mennyt deittailuun rahaa joku 850€... Olisi mennyt paljon enemmänkin, jos olisin deittaillut pihejä tai tyhjätaskuja, joille pitäisi kaikki maksaa ... Ja kaiken lisäksi yhtään parisuhdetta tai edes pidempää tapailua ei muodostunut kenenkään kanssa.
Sinun kannattaisi lopettaa tuollainen. Rahaa ja aikaa vain menee hukkaan. Ota riski ja ryhdy suin päin suhteeseen kiinnostavan ihmisen kanssa ja katso mitä tapahtuu.
Treffeillä panemaan vaan suoraan. Muuten ei tiedä onko kemiaa. Kerran nainen ehdotti minulle aika suoraan että mennäänkö seksiä harrastaa. Tavattiin kyllä kahvilassa ensin ja oltiin siellä puoli tuntia. Minä sitten menin tietenkin.
Ensitreffipaikkojen paremmuusjärjestys
1. jommankumman koti
2. hotellihuone
3. alkoholipainotteinen baari, ei mikään kahvila
Käkkimään, mölyämään, kämänen.
Turha mennä treffeille tuollaisen asenteen kera.
Itse menisin mielellään talvella luistelemaan, muina aikoina vaikka heittelemään korista, kävelemään, kesällä piknikille.
Vierailija kirjoitti:
Käkkimään, mölyämään, kämänen.
Turha mennä treffeille tuollaisen asenteen kera.
Kahvilaan ei kannatakaan mennä kun miettii kuinka harvoin ne onnistuivat ja kuinka paljon siihen kuluu aikaa ja rahaa pitkällä aikavälillä.
Menin 14 vuotta sitten treffeille ja tänne jäin.
Mä en treffaile kahviloissa tai rafloissa ollenkaan. Yleensäkään minkään syötävän tai juotavan äärellä.
Mulla on joku fobia julkisilla paikoilla syömisten kanssa. Edes vettä pysty juomaan, jos on pelko, että joku näkee.
Tapailen kävelyllä, puistoissa, kirjastossa, museoissa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihi mies ensitreffeillä ja niin sosiaalisesti kyvytön, että ei pärjää kahvilassa. Miksi se myöhemminkään mihinkään muuttuisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihi mies ensitreffeillä ja niin sosiaalisesti kyvytön, että ei pärjää kahvilassa. Miksi se myöhemminkään mihinkään muuttuisi?
Treffit kahvilaan haluavien naisten taso on todella heikko. Nämä naiset haluavat vain jutella, syödä ja juoda miehen laskuun. Fiksu mies välttelee tuollaisia naisia.
Miksi ette nykyisin sovi treffejä baariin? Yhden juoman heittää jokainen janoonsa ja jos ei deitin kanssa tule kemiaa, voi poistua takavasemmalle.
##