Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko treffeillä pakko mennä kahvilaan käkkimään?

Vierailija
14.12.2023 |

Inhoan kahviloita ja en ole käynyt vuosiin kahvilassa. Ajatus siitä, että maksaa useita euroja jostain kämäsestä kahvikupillisesta ja kuuntelet naapuripöydän mölyäjiä ei houkuttele. Minun vaihtoehdot treffeille on kävely tai edullinen ateria opiskelijaruokalassa. Onko edullisia tapoja ensitreffata?

Kommentit (179)

Vierailija
41/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

##

Vierailija
42/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se tai sitten kakkilaan kähmimään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen mennyt naisen luokse ja siellä on saanut ainakin sormella koittaa.

44/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounasaikaan ravintoloissa saa lounaan 11-14€:lla, olisiko se mielestäsi riittävän kohtuullinen hinta?

Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Treffeistä 21 oli illallistreffit , 3 kahvilassa ja yhdet kävelytreffit. Illallis-/kahvilatreffeistä kahta lukuunottamatta minä maksoin aina oman laskun, lisäksi maksoin Tinder gold tilauksesta 100€/vuosi, joten aika kalliiksi tullut deittailu. Vielä kalliimmaksi olisi tullut, jos olisin omien ruokieni lisäksi tarjonnut miehellekin safkat. Kallis harrastus.

Vierailija
45/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa että se on ihan kansainvälinen tapa.

Ja me suomalaisethan olemme varsin kansainvälisiä LOL

46/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Treffeistä 21 oli illallistreffit , 3 kahvilassa ja yhdet kävelytreffit. Illallis-/kahvilatreffeistä kahta lukuunottamatta minä maksoin aina oman laskun, lisäksi maksoin Tinder gold tilauksesta 100€/vuosi, joten aika kalliiksi tullut deittailu. Vielä kalliimmaksi olisi tullut, jos olisin omien ruokieni lisäksi tarjonnut miehellekin safkat. Kallis harrastus.

Just laskin, että kahdessa vuodessa mulla mennyt deittailuun rahaa joku 850€...  Olisi mennyt paljon enemmänkin, jos olisin deittaillut pihejä tai tyhjätaskuja, joille pitäisi kaikki maksaa ... Ja kaiken lisäksi yhtään parisuhdetta tai edes pidempää tapailua ei muodostunut kenenkään kanssa.

Vierailija
47/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia pihejä ihmisiä ei kukaan halua, sinun ei kannata mennä treffeille mihinkään.

Olet väärässä. Miehet eivät vain halua investoida ilmaan. Myöhemmin suhteessa mies tarjoaa avokätisesti naiselleen ja ostaa lahjoja.

Tuota kutsutaan sokerideittailuksi. http://tinyurl.com/5a73zx52http://tinyurl.com/y5wwak6t

Vierailija
48/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee treffit mökille. Sinä omallesi ja treffikaveri omalleen. Voitte käkkiä siellä kumpikin keskenänne. Ei tarvi maksaa toiselle korvaamattoman arvokasta kahvikuppia eikä kuunnella muiden ihmisten sietämätöntä mölinää.

Vierailija
49/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia pihejä ihmisiä ei kukaan halua, sinun ei kannata mennä treffeille mihinkään.

Olet väärässä. Miehet eivät vain halua investoida ilmaan. Myöhemmin suhteessa mies tarjoaa avokätisesti naiselleen ja ostaa lahjoja.

Tuota kutsutaan sokerideittailuksi. http://tinyurl.com/5a73zx52http://tinyurl.com/y5wwak6t

Ei todellakaan sokerideittailua. Ilmaan investointi tarkoittaa sitä, että maksat naiset kahvit/leivokset/ ruoat ja juomat etkä näe naista kuin yhden kerran. Sen sijaan pariuhteessa mies investoi parisuhteen pysyvyyteen. Rahoille saa vastinetta.

Vierailija
50/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Treffeistä 21 oli illallistreffit , 3 kahvilassa ja yhdet kävelytreffit. Illallis-/kahvilatreffeistä kahta lukuunottamatta minä maksoin aina oman laskun, lisäksi maksoin Tinder gold tilauksesta 100€/vuosi, joten aika kalliiksi tullut deittailu. Vielä kalliimmaksi olisi tullut, jos olisin omien ruokieni lisäksi tarjonnut miehellekin safkat. Kallis harrastus.

Just laskin, että kahdessa vuodessa mulla mennyt deittailuun rahaa joku 850€...  Olisi mennyt paljon enemmänkin, jos olisin deittaillut pihejä tai tyhjätaskuja, joille pitäisi kaikki maksaa ... Ja kaiken lisäksi yhtään parisuhdetta tai edes pidempää tapailua ei muodostunut kenenkään kanssa.

Sinun kannattaisi lopettaa tuollainen. Rahaa ja aikaa vain menee hukkaan. Ota riski ja ryhdy suin päin suhteeseen kiinnostavan ihmisen kanssa ja katso mitä tapahtuu.

Vierailija
51/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeillä panemaan vaan suoraan. Muuten ei tiedä onko kemiaa. Kerran nainen ehdotti minulle aika suoraan että mennäänkö seksiä harrastaa. Tavattiin kyllä kahvilassa ensin ja oltiin siellä puoli tuntia. Minä sitten menin tietenkin.

Vierailija
52/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffipaikkojen paremmuusjärjestys

1. jommankumman koti

2. hotellihuone

3. alkoholipainotteinen baari, ei mikään kahvila

Vierailija
53/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käkkimään, mölyämään, kämänen.

Turha mennä treffeille tuollaisen asenteen kera. 

Vierailija
54/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menisin mielellään talvella luistelemaan, muina aikoina vaikka heittelemään korista, kävelemään, kesällä piknikille. 

Vierailija
55/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käkkimään, mölyämään, kämänen.

Turha mennä treffeille tuollaisen asenteen kera. 

Kahvilaan ei kannatakaan mennä kun miettii kuinka harvoin ne onnistuivat ja kuinka paljon siihen kuluu aikaa ja rahaa pitkällä aikavälillä.

Vierailija
56/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin 14 vuotta sitten treffeille ja tänne jäin. 

Vierailija
57/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en treffaile kahviloissa tai rafloissa ollenkaan. Yleensäkään minkään syötävän tai juotavan äärellä.

Mulla on joku fobia julkisilla paikoilla syömisten kanssa.  Edes vettä pysty juomaan, jos on pelko, että joku näkee.

Tapailen kävelyllä, puistoissa, kirjastossa, museoissa..

Vierailija
58/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihi mies ensitreffeillä ja niin sosiaalisesti kyvytön, että ei pärjää kahvilassa. Miksi se myöhemminkään mihinkään muuttuisi?

Vierailija
59/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihi mies ensitreffeillä ja niin sosiaalisesti kyvytön, että ei pärjää kahvilassa. Miksi se myöhemminkään mihinkään muuttuisi?

Treffit kahvilaan haluavien naisten taso on todella heikko. Nämä naiset haluavat vain jutella, syödä ja juoda miehen laskuun. Fiksu mies välttelee tuollaisia naisia.

Vierailija
60/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette nykyisin sovi treffejä baariin? Yhden juoman heittää jokainen janoonsa ja jos ei deitin kanssa tule kemiaa, voi poistua takavasemmalle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi