Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko treffeillä pakko mennä kahvilaan käkkimään?

Vierailija
14.12.2023 |

Inhoan kahviloita ja en ole käynyt vuosiin kahvilassa. Ajatus siitä, että maksaa useita euroja jostain kämäsestä kahvikupillisesta ja kuuntelet naapuripöydän mölyäjiä ei houkuttele. Minun vaihtoehdot treffeille on kävely tai edullinen ateria opiskelijaruokalassa. Onko edullisia tapoja ensitreffata?

Kommentit (179)

Vierailija
121/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sovin ensitreffit aina autooni, tykkään ajella pidempiäkin reissuja. Terv. Herra Moring

Vierailija
122/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisella ajatustyylillä et sovellu suhteeseen joten turha mennä treffeillekkään.

No jaa...

Voi se jollekin sopia.

Kait on sekä miehiä, että naisia jotka tykkäävät käkkimisestä ja toiset taas vaikkapa pilkkimisestä.

Pitää vaan löytää sopiva.

Sitähän se on, vaikka jotkut valittaa että "kaikki" naiset/ miehet sitä ja tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen hieman niin, että jos on tarpeeksi kiinnostunut toisesta niin voi mennä melkein minne tahansa.

Hieman voi joustaa, samalla selvinnee millainen toinen on ja mikä kiinnostaa, onko mitään yhteistä.

En nyt ketään minnekään painosta, mutta samaa odotan sitten toiselta.

Kahvini voin maksaa ihan itse ja joskus jopa tarjota.

Silti se on fakta, että kohteliaisuus ja tarjoaminen tekee paremman vaikutuksen kuin tokaisu; Häh, kuvitteletko että mä tarjoan?

Kerran kävi näin baarissa, tyyppi oli lopulta muutenkin tyly ja piti MINUA outona...

Myönnän, että oikeassa elämässä tavatuille naisille voi tarjota kahvit, mutta ei koskaan nettimaailmassa tavatuille naisille. Jos esimerkiksi kaupan kaunein kassaneiti suostuisi treffeille, silloin kannattaa tarjota hänellä kahvit. Netissä tavatuilla voi tulla vastaan ihan mitä vain. En koskaan antaisi itselleni anteeksi, jos vahingossa tarjoaisin kahvit persoonallisuushäiriöiselle, onnenonkijalle tai rattopoikien patjalle.

Vierailija
124/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelytreffit on ihan hyvä käytännössä. Sovitaan vaan joku lyhyt lenkki sellaiseen paikkaan, missä muitakin ihmisiä. Näkee ja kuulee millainen se toinen on, miten juttu kulkee. Kahvilaa saati ruokaravintolaa kannattaa välttää. Sieltä on vaikea ystävällisesti poistua, jos huomaa ettei oli kipinää. Jos toiset treffit tulee, niin sitten vasta syömään.

Vierailija
125/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelytreffit on ihan hyvä käytännössä. Sovitaan vaan joku lyhyt lenkki sellaiseen paikkaan, missä muitakin ihmisiä. Näkee ja kuulee millainen se toinen on, miten juttu kulkee. Kahvilaa saati ruokaravintolaa kannattaa välttää. Sieltä on vaikea ystävällisesti poistua, jos huomaa ettei oli kipinää. Jos toiset treffit tulee, niin sitten vasta syömään.

Helppohan kahvilasta on poistua ystävällisesti. Sanoo vaan, että kiva oli nähdä, mutta mun on nyt ehdittävä seuraavaan tapaamiseen.

Vierailija
126/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kävelytreffeillä, niin se kundi jauhoi 2 tuntia exästään.

Vierailija
127/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nämä kahvikuppia ja kahviloita pelkäävät miehet ole mitään parisuhdekamaa. Ajatus on saada nainen kämpille ja r a i s k a ta se. 

Heh heh. Ei kyllä olisi ihan terävin ajatus. Silloin olisi näyttänyt missä asuu ja sitä kautta kaikki asiat tiedossa. Kuulee sen naapuritkin, kun jossakin tapellaan. Loppujen lopuksi se on turvallinen paikka ja voihan nainen ottaa esiliinan mukaan.

Vierailija
128/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisin tapaamispaikka treffeillähän on joko meillä tai teillä, ja sen tietää, mitä niillä treffeillä sitten tapahtuu.

Vierailija
129/179 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisin tapaamispaikka treffeillähän on joko meillä tai teillä, ja sen tietää, mitä niillä treffeillä sitten tapahtuu.

Minulle tuo olisi ykkösvaihtoehto, mutta Suomessa naiset niin arkoja, ettei tuollainen toimi suomalaisten naisten kanssa.

Vierailija
130/179 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa että se on ihan kansainvälinen tapa.

Niinpä, koska on julkinen paikka ja tilanteesta on tarpeen tullessa helppo päästä nopeasti eroon. Ensitreffeinä ravintola, elokuvat tms. on huonoin mahdollinen, joudut olemaan sen toisen kanssa pahimmillaan pakolla tuntikausia. 

Vierailija
131/179 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuo olisi ykkösvaihtoehto, mutta Suomessa naiset niin arkoja, ettei tuollainen toimi suomalaisten naisten kanssa.

Tämä olisi kaikkein paras vaihtoehto, jäisi turha säätäminen pois ja päästäisiin nopeammin asiaan johon jäisi myös enemmän aikaa.

Vierailija
132/179 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy mennä kahvilaan tai vaikka kirjastoon.

Älkää ainakaan lähtekö metsäretkelle tai paikkaan, josta et pääse omin neuvoin nopeasti pois. En tarkoita, että treffikumppani osoittautuisi vaaralliseksi vaan hän voi olla tosi tylsä tai muuten vaan outo, jolloin on hyvä pystyä poistumaan tilanteesta nopeasti.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/84f76178-47c8-47cc-bf3c-fc5bf34…

Vierailija
133/179 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pahoillani, mut jos joku ehdottaisi opiskelija raflaa treffipaikaksi aivan tosissaan niin nauraisin varmaan pihalle. 

Vierailija
134/179 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastus tai sienestys.

Vierailija
135/179 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraava ketju: Tapailumies haluaa vain käkkiä, mitä teen?

:D

Vierailija
136/179 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffatkaa avantouinnilla. Siellä ei ainakaan tarvitse käkkiä, eikä kuunnella muitten metelöintiä. On myös ilmaista, mikä sopii sun itaralle luonteelle.

Ja pieni munakin on ihan syystä olematon.

Vierailija
137/179 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko treffailla. 

Eio ole mikään pakko.

Ei ole mikään.

Ei ole.

Ei.

Vierailija
138/179 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin yhden muijan kanssa ensitreffeillä elokuvissa, niin järkyttävä kokemus. Se rupesi yhtäkkiä pitämään mua kädestä kiinni. Siinä sitten käkittiin hikiset kädet yhdessä, enkä uskaltanut liikkua. 

Vierailija
139/179 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kävelytreffeillä, niin se kundi jauhoi 2 tuntia exästään.

Olisit poikennut kahvilaan. Näköjään hyvä keino karistaa tyhjätaskuiset sosiopaattiset oudokit.

"Käki sää täsä, mää kipasen sillaikka kaffel!"

Vierailija
140/179 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran olin yhden muijan kanssa ensitreffeillä elokuvissa, niin järkyttävä kokemus. Se rupesi yhtäkkiä pitämään mua kädestä kiinni. Siinä sitten käkittiin hikiset kädet yhdessä, enkä uskaltanut liikkua. 

Niin. Tuollaisten poikien kanssa treffeille lähtö on kuolleena syntynyt ajatus. Enintään käkkiminen onnistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan